Ola ladies!
Na een stormachtige dag gisteren, heb ik vanochtend maar met een zonnig humeur de kinderwagen opgemaakt

je moet wat zonder ledikantje! Ik heb bopita gemaild of we een set schroeven kunnen nabestellen.. Ik hoop dat die heel vlug reageren, want des te sneller kan de boel toch in elkaar. Komt wel goedddddd *loslaten*. En 31 weken vandaag! Nog een weekje en dan mag ik gewoon in ons eigen ziekenhuis bevallen

alle vertrouwen in, want na 1x een flinke sloot bloed op donderdag is het nu alweer wat daagjes rustig. Qua bloed dan, beeb verbouwt zo af en toe de hele tent

.
Kraamzorg net op intake gehad, op zich wel prima. Vrouwtje was niet helemaal ons type, maar op inhoud was het helemaal goed. Weer iets om af te vinken van het lijstje!
En nu eerst netjes een bijleespost!
Waarin allereerst gejompeld moet worden voor Soesa

gefeliciteerd!
Twinkle een goede nekplooi

altijd fijn, ik vond dat erg geruststellend!
Mo meldplicht

je gaat hahard!
Bur nog 1 weekje werken! Knap hoor. Tot 36 weken gewerkt dan zeker? Ik doe het je niet na

en vanavond partnerles, hehe. Leverde hier grappige taferelen op. Veel plezier!
StefanieV heeft een mooi kamertje besteld! Lekker hoor, en wat fijn dat er weinig levertijd op zit!
GM even geschrokken zie ik, maar ook hier herkenbaar hoor! Al ben ik misschien niet het beste referentiekader
Boeken: ehm, ik geloof dat ik heel tevreden ben met apps en fokkennis en het cb, hehe. Ik heb het borstvoedingsboek van Kleintjes, de serie van Pauline oud en wat gezellige sprookjes, maar verder geloof ik dat ik niet zoveel in die boeken zou lezen.
Chanty flink aan de opruim, lekker is dat he? Hier had ik gisteren geloof ik de eerste echte aanval van nesteldrang (vandaar dat dat bedje ook zo verkeerd viel denk ik). Overal is op, onder, tussen en achter gepoetst en geordend. Oh en de geur van schoonmaakmiddel

. Licht teleurgesteld was ik ook toen ik vol overgave stond te snuffen aan de fles neutral wasmiddel voor de babykleertjes. Dat spul ruikt heul niet lekker
Dot, dat zijn inderdaad een boel kleertjes! Fijn! Is het ook allemaal je smaak of ga je stiekem alsnog vol aan de shop?
Klap nog 50 dagen

dat is ook al snel! De tijd begint echt te vliegen vind ik. De eerste weken duren lang, het tweede trimester vond ik lang duren en nu lijkt het ineens weer een sneltrein. Naar mate de ud nadert zal dat wel weer afnemen, maar poeh!
Duur babyspul: eens! Maar ik heb toch ook wel het idee dat de babydump vrij gunstig geprijsd is. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik nogal toetrek naar merken en dan is het overal ongeveer even duur.
Over babyspul gesproken. In onze verzorgingstas had een los verschoningsmatje moeten zitten, maar zit er niet in (yay marktplaats, there we go again haha.) is dat een musthave? Ik vind ze allemaal net niet handig ogen eigenlijk! De 1 is wel erg klein, de ander van stof, de volgende met vakjes en de andere zonder. Ik kan er geen wijs meer uit en het neemt toch wel weer wat plek in in de verzorgingstas.
Muurschilderingen: Wij hebben een mooie tak op de muur. Het is iets minder groots en heel anders geworden dan in m'n hoofd, maar wel echt kinderkamer. We hebben het een vriend (kunstig type / tattooartist) op laten tekenen en m'n mam heeft het geschilderd. Budgetvriendelijk zo! Maar ook hier structuur op de muur en daardoor niet heel strak als je dichtbij kijkt.
Musique aan de steunkousen

vocht vasthouden sucks! Maar je bent wel prachtig zo met je tweelingbol, zag ik in het buikentopic!
Blue, ik ben met 21 weken begonnen met de yoga en op 29 jan. Is de laatste les (vd 9x). Iets meer uitgesmeerd ivm feestdagen, maar idealiter begin je volgens mijn yogajuf idd met een week of 20.