Nope, zijn drie normale ronde gaten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef daNpy het volgende:
Zitten de onderste bouten van de veerpoot niet in slopgaten?
Foto van de andere kant:quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:27 schreef daNpy het volgende:
Hmm, die bovenste ook?
Ziet er op de foto wel een beetje als een slopgat uit.
Ik maak er juist uit op dat er niets te verstellen isquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:52 schreef daNpy het volgende:
Ja op je eerste foto; daar kun je hem toch verstellen?
Is niet veel, maar dat hoeft ook niet.
Als een bout in een gat past zit er geen 2mm omheen. Dan past het gewoon. Dit is een stelgatquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik maak er juist uit op dat er niets te verstellen is
Heb nog even verder gegoogled, maar nergens wordt uitlijnen genoemd.
Npquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ben er denk ik achter wat het is. Deze gele is een Bilstein; lekker sportief dus. Ik heb zelf een normaal onderstel; niet verlaagd etc. En als ik dan naar plaatjes kijk van schokdempers zit er gewoon een rond gat, waar niks aan te verstellen is.
Als ik vervangende dempers heb en ga monteren hou ik het in de gaten. Mocht er iets te verstellen zijn ga ik langs de uitlijnboer. Thanks voor je input daNpy
Bilstein is vaak verstelbaar inderdaad. Jij zal gewoon een standaardmodelletje hebben zonder mogelijkheden. Uitlijnen is dan onnodig want de boel past echt maar op één manier . Ben benieuwd of het met was basisgereedschap goed te doen is. Zo ziet het er wel uit in elk geval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ben er denk ik achter wat het is. Deze gele is een Bilstein; lekker sportief dus. Ik heb zelf een normaal onderstel; niet verlaagd etc. En als ik dan naar plaatjes kijk van schokdempers zit er gewoon een rond gat, waar niks aan te verstellen is.
Als ik vervangende dempers heb en ga monteren hou ik het in de gaten. Mocht er iets te verstellen zijn ga ik langs de uitlijnboer. Thanks voor je input daNpy
Zolang je geen fusee's los hoeft te halen is alles boutje-moertje. Alleen een set verenspanners zou wellicht handig zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Bilstein is vaak verstelbaar inderdaad. Jij zal gewoon een standaardmodelletje hebben zonder mogelijkheden. Uitlijnen is dan onnodig want de boel past echt maar op één manier . Ben benieuwd of het met was basisgereedschap goed te doen is. Zo ziet het er wel uit in elk geval.
Zou fijn zijn als je het kan vinden!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:00 schreef daNpy het volgende:
Ik heb het idee dat de nattigheid langzaam onder de mat weg aan het gaan is. Het voelt al een stuk minder nat aan in ieder geval.
Na elke rit gebruik ik de restwarmte functie met de raam op een kiertje, zodat er nog een tijdje warme lucht over de mat wordt geblazen
Van het weekend toch even de stoel demonteren en proberen zo goed mogelijk onder de mat te checken.
Fusee hoeft in principe niet los volgens mij. Was bij m'n E46 ook niet nodig, ze moeten er gewoon langsaf kunnen werken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zolang je geen fusee's los hoeft te halen is alles boutje-moertje. Alleen een set verenspanners zou wellicht handig zijn.
Ik zou de veerpoten gewoon even loshalen, en dan bij iemand of goede veerspanners (en compressor) regelen of even uitbesteden, goeie spanners kosten redelijk wat geld en bij die spanning die erbij komt kijken wil je niet met een goedkoop setje klungelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:00 schreef daNpy het volgende:
. Alleen een set verenspanners zou wellicht handig zijn
Ik heb zequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zou de veerpoten gewoon even loshalen, en dan bij iemand of goede veerspanners (en compressor) regelen of even uitbesteden, goeie spanners kosten redelijk wat geld en bij die spanning die erbij komt kijken wil je niet met een goedkoop setje klungelen.
Ik heb vorige jaar staan kloten met deze, en dan proberen met een ratel die dingen aandraaien..quote:
Ik ook niet, maar ik ga niet uren lopen kloten als anderen mooi speelgoed hebben liggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef daNpy het volgende:
Dat is wel beter gereedschap idd, maar zo vaak wissel ik geen veren/dempers
Thanks; had dat via via (iemand die het al eens eerder gedaan heeft) ook al begrepen. Wat gereedschap betreft; ik heb een volledige garage die ik kan gebruiken. Met een brug, luchtgereedschap, verenspanners en alle mogelijke tools die je maar kan bedenken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Bilstein is vaak verstelbaar inderdaad. Jij zal gewoon een standaardmodelletje hebben zonder mogelijkheden. Uitlijnen is dan onnodig want de boel past echt maar op één manier . Ben benieuwd of het met was basisgereedschap goed te doen is. Zo ziet het er wel uit in elk geval.
Ik ben er ook erg blij mee Maar er is niks van mijzelf bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ben jaloers!
Mijn beurtjes vinden nog steeds plaats met veel langslopend publiek
Helaas, vandaag door de reden weer nattigheid in de matquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:00 schreef daNpy het volgende:
Ik heb het idee dat de nattigheid langzaam onder de mat weg aan het gaan is. Het voelt al een stuk minder nat aan in ieder geval.
Na elke rit gebruik ik de restwarmte functie met de raam op een kiertje, zodat er nog een tijdje warme lucht over de mat wordt geblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |