zalandoquote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Saind het volgende:
Wie weet een goeie online schoenenwinkel?
Gewoon vliegtuigje pakken en jouw auto jatten.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lolbroek. Moet je eerst een auto jatten om tot hier te geraken...
verkopen die vrouwen auto's een beetje in bulgarije?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon vliegtuigje pakken en jouw auto jatten.
Hier is overal markt voorquote:Op maandag 13 januari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
verkopen die vrouwen auto's een beetje in bulgarije?
Ha.Ik heb geen auto.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon vliegtuigje pakken en jouw auto jatten.
Klopt, zo snel heb iek al gepiekt!!! huahuahuahua !!!!! xDquote:
quote:
quote:
Ik greep fruitquote:Op maandag 13 januari 2014 14:17 schreef Tyron het volgende:
Ik heb zojuist een rijstwafel met kip-kerrie salade op.
Meer mensen bellen naar hulplijn sinds er plaatjes te zien zijn. Dit moet wel door de plaatjes komen. Dus de plaatjes zijn succesvol.quote:[b]'Sigaretten in gruwelverpakking succes'[/b]
De olijfgroene pakjes sigaretten met gruwelijke afbeeldingen brengen rokers in Australië aan het twijfelen.
Foto: ANP
Het aantal telefoontjes naar de hulpdienst Quitline, die mensen bijstaat die met roken willen stoppen, is met 78 procent gestegen, sinds de groene pakjes in oktober 2012 werden ingevoerd.
Dat blijkt uit een studie die maandag is gepubliceerd in het vaktijdschrift Medical Journal of Australia.
Op de pakjes staan afbeeldingen van door het roken aangetaste lichaamsdelen en van kinderen en baby's die door het roken van hun ouders ziek zijn geworden. De naam van het sigarettenmerk staat onopvallend op het pakje.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
en van kinderen en baby's die door het roken van hun ouders ziek zijn geworden.
Wie wil roken moet dat vooral doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer mensen bellen naar hulplijn sinds er plaatjes te zien zijn. Dit moet wel door de plaatjes komen. Dus de plaatjes zijn succesvol.
Kleuterlogica op wetenschappelijk niveau.
Bedankt, wat fijn dat je die mensen de ruimte biedt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie wil roken moet dat vooral doen.
Ik snap dat gebash nooit op volwassen mensen die ervoor kiezen om te roken. Ok, ik zal het mijn kinderen niet aanraden, omdat het gewoon niet gezond is. Maar waarom zou ik mij met anderen bemoeien?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, wat fijn dat je die mensen de ruimte biedt.
Als mijn kind gaat roken krijgt ie een flinke pets van mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap dat gebash nooit op volwassen mensen die ervoor kiezen om te roken. Ok, ik zal het mijn kinderen niet aanraden, omdat het gewoon niet gezond is. Maar waarom zou ik mij met anderen bemoeien?
Nee, gelijk heb je.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap dat gebash nooit op volwassen mensen die ervoor kiezen om te roken. Ok, ik zal het mijn kinderen niet aanraden, omdat het gewoon niet gezond is. Maar waarom zou ik mij met anderen bemoeien?
Als jouw kind zou roken zou ik haar neuken en flinke petsen geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als mijn kind gaat roken krijgt ie een flinke pets van mij.
Iets minder hard proberen grappig te zijn, dan lukt het vanzelf een keerquote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef Dven het volgende:
Prangende vraag ingezonden door GGMM en zo berucht op de redactie dat deze als titel van het boek verkozen is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |