No problem!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
Bedankt weer voor de leuke reviews, Breuls!
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verschuift die plant op de achtergrond?![]()
Schokgolf van de impact!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je Elementary hebt gezien, maar wat ze daar hebben gedaan met Moriarty vind je dan vast niet tof.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet dat de schrijvers zich vrijheden verloven ten opzichte van de boeken, maar dat zou ik toch wel te ver vinden gaan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Elementary hebt gezien, maar wat ze daar hebben gedaan met Moriarty vind je dan vast niet tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Nee, maar ik kom er nu pas achter dat ze wel Engelse acteurs gebruiken voor diverse personages en zijn tijd in Londen erkennen. Dacht echt dat het puur een Amerikaanse versie was. Op zich wel prima, maar verder geen interesse.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Elementary hebt gezien, maar wat ze daar hebben gedaan met Moriarty vind je dan vast niet tof.
Goed gespot! Hah, een grapje van de makersquote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal eens, maar dat vond ik bij de eerste keer meteen al.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Discombobulate het volgende:
Nu ik alles een beetje opnieuw aan het kijken en analyseren ben moet ik toch zeggen dat ik alleen aflevering 1 vind tegenvallen.
De rest vind ik minstens net zo goed als seizoen 1 & 2.
Volgens mij is dat shot gemaakt door de kamer te draaien in plaats van Sherlock. Net als met dat bed in het vorige seizoen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, mooi effect. Ws staat ie voor n greenscreen, en is die plant er als enige bijgestoptquote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat shot gemaakt door de kamer te draaien in plaats van Sherlock. Net als met dat bed in het vorige seizoen.
Dus Moriarty heeft mogelijk een tweelingbroerquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Moriarty de broer is van Mycroft en Sherlock. Ik hoop het ook niet. Ik weet dat de schrijvers zich vrijheden verloven ten opzichte van de boeken, maar dat zou ik toch wel te ver vinden gaan. Bovendien heeft Moriarty in de canon van Doyle al twee broers: een oudere of tweelingbroer die een kolonel is en een jongere die een stationsbeheerder is.
Mogelijk ja... Na de dood van Moriarty heeft die broer een brief geschreven waarin hij de handel en wandel van Jim Moriarty verdedigde. Het kan ook dat het een oudere broer is, dat is niet duidelijk. Die broer is in ieder geval een kolonel, dus ook zeker geen domme gozer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus Moriarty heeft mogelijk een tweelingbroer
Nee maar dat geeft wel weer mogelijkhedenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mogelijk ja... Na de dood van Moriarty heeft die broer een brief geschreven waarin hij de handel en wandel van Jim Moriarty verdedigde. Het kan ook dat het een oudere broer is, dat is niet duidelijk. Die broer is in ieder geval een kolonel, dus ook zeker geen domme gozer.
Ja, het is wel "de echte" Holmes inderdaad. Geen Amerikaan, en dat is een prima keuze geweest. Het is ook een prima serie, maar die verbleekt van schaamte als je 't naast Sherlock zet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom er nu pas achter dat ze wel Engelse acteurs gebruiken voor diverse personages en zijn tijd in Londen erkennen. Dacht echt dat het puur een Amerikaanse versie was. Op zich wel prima, maar verder geen interesse.
Dat is precies wat die plant impliceert.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat shot gemaakt door de kamer te draaien in plaats van Sherlock. Net als met dat bed in het vorige seizoen.
Dat was een promo voor een andere serie. Het 'Miss me' kwam direct na de credits.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:15 schreef Pino333 het volgende:
Wat moest dat stuk na de credits voorstellen? Ergens ineens in de middeleeuwen een scène en dan ineens 'miss me?' beetje vaag.
Ging om deze scène:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |