diverse bedrijven hadden een KVK nummer nodig of ondersteunde geen autoCADquote:
ik woon zelf in utrecht, maar heb student OV dus rotterdam moet geen probleem zijn (maar lasersnijden is 2d)quote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef goed_volk het volgende:
Welke regio? Ik weet in Rotterdam een goed bedrijf. Naast verspanen kunnen ze er ook lasersnijden.
Ik vergis me behoorlijk. Ze blijken bij Eindhoven in de buurt te zitten...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef winterwhise het volgende:
[..]
ik woon zelf in utrecht, maar heb student OV dus rotterdam moet geen probleem zijn (maar lasersnijden is 2d)
Je hebt pm.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef winterwhise het volgende:
ik studeer in eindhovendus nog steeds een optie ja
Heb je de metaalwinkel in Utrecht al geprobeerdquote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef winterwhise het volgende:
[..]
ik woon zelf in utrecht, maar heb student OV dus rotterdam moet geen probleem zijn (maar lasersnijden is 2d)
Ga langs bij TNO op de TU/e campus..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef winterwhise het volgende:
ik studeer in eindhovendus nog steeds een optie ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |