Dat is bareback mountain.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dus er zitten ergens op mij twee kleine cowboys te neuken?
quote:
Y'all niggas gay.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij bent Brokeback Mountain, da's net iets anders.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is vreemd haha ;D
Mijn held is Captain Justice van the JUSTICE friends
[ afbeelding ]
Als je daar voor uit durft te komen is respect het enige wat je kunt hebben voor zo'n man.twitter:maximhartman twitterde op zondag 05-01-2014 om 10:40:17Veel mensen haten @PeterRdeV, maar veel mannen kunnen een puntje aan hem zuigen. Hij is mijn vriend en ik kom er voor uit. reageer retweet
Ik heb hier weinig tegen in te brengen eerlijk gezegdquote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]Als je daar voor uit durft te komen is respect het enige wat je kunt hebben voor zo'n man.twitter:maximhartman twitterde op zondag 05-01-2014 om 10:40:17Veel mensen haten @PeterRdeV, maar veel mannen kunnen een puntje aan hem zuigen. Hij is mijn vriend en ik kom er voor uit. reageer retweet
Dezequote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Murdera het volgende:
nikker alsjeblieft.![]()
Dat soort shit.. Er zitten hier ook gewoon blanke mensen met een baan hoor.
Luister ongewassen barbaar, dan ga je toch lekker aan het werk ipv hier te kijken, zwerver.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Murdera het volgende:
nikker alsjeblieft.![]()
Doorgestuurd naar al mijn collega's.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Murdera het volgende:
nikker alsjeblieft.![]()
TR gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister ongewassen barbaar, dan ga je toch lekker aan het werk ipv hier te kijken, zwerver.
En al die gifjes van bouncende vrouwonderdelen mogen wel?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Murdera het volgende:
nikker alsjeblieft.![]()
Hetero's die zeker zijn van hun seksuele geaardheid kunnen zulke dingen gewoon ongegeneerd postenquote:
smerige feministquote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En al die gifjes van bouncende vrouwonderdelen mogen wel?
Beetje hypocriet.
Nee, dat gaat in dit geval niet opquote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hetero's die zeker zijn van hun seksuele geaardheid kunnen zulke dingen gewoon ongegeneerd posten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister ongewassen barbaar, dan ga je toch lekker aan het werk ipv hier te kijken, zwerver.
uhm, gifjes van vrouwen die door een string heen gebeft worden komen hier ook nooit voorbij hoor?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En al die gifjes van bouncende vrouwonderdelen mogen wel?
Beetje hypocriet.
Zeur niet dude. Ik ben er geil van geworden, dat is m'n enige klacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhm, gifjes van vrouwen die door een string heen gebeft worden komen hier ook nooit voorbij hoor?
Er zit salmonella kip in je kapselquote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
TR gedaan.
Een blowjob met een onderbroek aan is nog steeds een blowjob. Hoop dat je een flinke ban en salmonella kip krijgt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeur niet dude. Ik ben er geil van geworden, dat is m'n enige klacht.
HAHA fucking origineel.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit salmonella kip in je kapsel.
Weet je wat wel opgaat? Die tent in m'n broekquote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Nee, dat gaat in dit geval niet op
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhm, gifjes van vrouwen die door een string heen gebeft worden komen hier ook nooit voorbij hoor?
Haha, mad omdat ze je als kind vonden op de vuilnisbelt a wolvenkind.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef Murdera het volgende:
HAHA fucking origineel.Nu weer gewoon katoen gaan plukken verdomme.
Jelly omdat ze jou gewoon op de vuilnisbelt zouden laten liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, mad omdat ze je als kind vonden op de vuilnisbelt a wolvenkind.
Ja sorry dat ik niet zo'n pro ben met seksueel getinte gifjes vinden als dWc hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeft die kerel een onderbroek op zijn hoofd?
Droogneuken is voor eventjes trouwens wel echt fokking geil.quote:
Hihi ja, maar dat komt omdat je nu toch al geil bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droogneuken is voor eventjes trouwens wel echt fokking geil.
Ja op gay gif bij google afbeeldingenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zocht jij ook op "gay gif"?
Moest lachen om "heb je wat tegen homo's ofzo?" "ja, gay gif"![]()
.
Oh snap, gaat z'n classy ouders-theorie. Waren dus gewoon provo's oidquote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maar classy mensen komen niet op vuilnisbelt toch?
Classy Blanke mensen noemen het "de vuilnisbelt" toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maar classy mensen komen niet op vuilnisbelt toch?
Haha mad.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Classy Blanke mensen noemen het "de vuilnisbelt" toch?
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit salmonella kip in je kapsel.
Deze sletjequote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeur niet dude. Ik ben er geil van geworden, dat is m'n enige klacht.
dat there piemel tussen lipjes door glijdingsquote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droogneuken is voor eventjes trouwens wel echt fokking geil.
heb ontbeten met roti en moksi metie, gaat zometeen allemaal weer dr worden uitgegooid als t zo door gaat.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je wat wel opgaat? Die tent in m'n broek [ afbeelding ].
Ondanks dat ik het hier mee eens ben ziet het er wel goor uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hetero's die zeker zijn van hun seksuele geaardheid kunnen zulke dingen gewoon ongegeneerd posten.
HHHHHHNNNNNGGGGGGGquote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat there piemel tussen lipjes door glijdings
MFW collega ook bij Perry's bezorgdquote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
heb ontbeten met roti en moksi metie, gaat zometeen allemaal weer dr worden uitgegooid als t zo door gaat.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het hier mee eens ben ziet het er wel goor uit.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
Gay SC geworden hier.![]()
Shit nikkers (haha snap je, shit, nikkers, hahaha) I'm out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |