Zat er nog in, sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
Waarom free EBAH in de tt? Lekker boeiend dat die knul geband is.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volges mij weet jij het hartstikke goed xd
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat er nog in, sorry
Sorry Fas
Sorry.
Maar dat meest trieste foksetje is dus uit elkaar?
quote:
Ja, laat maar ik hapte blijkbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
Hoe komen jullie er nou bij dat ze uit elkaar zijn
Je hapte niet, hij had het gewoon niet over Panzer.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja, laat maar ik hapte blijkbaar
Ok, naja wist niet dat zij meerdere vriendjes had.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hapte niet, hij had het gewoon niet over Panzer.
Niet tegelijk hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, naja wist niet dat zij meerdere vriendjes had.
hahahah jij heb zeker geen avi nivo 9 gehaald begrijpend lezenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
Hoe komen jullie er nou bij dat ze uit elkaar zijn
Trouser gang in DayZ, we stelen broeken van spelers.quote:
4 on 1, kakkerlakken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trouser gang in DayZ, we stelen broeken van spelers.
[ afbeelding ]
jij had haar kunnen zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie weleens in jullie facebook inbox gekeken bij messages en dan bij 'other' ?Heb van 3 verschillende rare buitenlanders berichtjes gekregen. Merad Kamil, Chris Albert en net van Karim Dallel.
Wij hebben tenminste nog wel broeken aanquote:
ik wil dit ook spelenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel broeken al gestolen?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog wel broeken aan
Deze Chris Albert ziet er heel anders uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij had haar kunnen zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gemiste kans
stuk of 6. Twee gasten die we depantsed hadden mochten uiteindelijk met elkaar tot de dood vechten. De winnaar kreeg een broek.quote:
Haha godver, stelletje e-mafioso's.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
stuk of 6. Twee gasten die we depantsed hadden mochten uiteindelijk met elkaar tot de dood vechten. De winnaar kreeg een broek.
"hio vin je wel mooie damen je wilt afspeke mij voor lueken avsprak?"quote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie weleens in jullie facebook inbox gekeken bij messages en dan bij 'other' ?Heb van 3 verschillende rare buitenlanders berichtjes gekregen. Merad Kamil, Chris Albert en net van Karim Dallel.
Trieste noordafrikaanquote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn helemaal geen foto's te zien, behalve 1 pf.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"hio vin je wel mooie damen je wilt afspeke mij voor lueken avsprak?"
Awh, het foutje is mad.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah jij heb zeker geen avi nivo 9 gehaald begrijpend lezen
beter lezen plofkop
Ze willen je ook om je karakterquote:Op maandag 13 januari 2014 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen foto's te zien, behalve 1 pf.
We stelen Gucci riemen en Louis Vuitton nektasjes.quote:
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We stelen Gucci riemen en Louis Vuitton nektasjes.
Is inderdaad alpha versie die nu op steam te koop is.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha
Maar die game is btw toch nog in test fase of wah?
Veel bugs?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is inderdaad alpha versie die nu op steam te koop is.
Je bent bruut verkracht?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
Als je gratis gebruik maakt van iemands intieme faciliteiten dan is het wel prettig dat je daar ook enige genegenheid bij toont.
Obviouslyquote:
Ik quote slechts Maxim Hartman.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel bugs?
[..]
Je bent bruut verkracht?
Koop hem voor mij met je gouden dubloenen vieze farao.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
I Changed all my passwords to 'Incorrect".
So whenever i forget my password, it will tell me "Your password is Incorrect".
zit echt hard te twijfelen om hem te kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben broker dan dwcquote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Koop hem voor mij met je gouden dubloenen vieze farao.
ik zeg doenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit echt hard te twijfelen om hem te kopen.
Waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik quote slechts Maxim Hartman.
Omdat hij mijn held is.quote:
dus er zitten ergens op mij twee kleine cowboys te neuken?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent Brokeback Mountain, da's net iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |