Zat er nog in, sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
Waarom free EBAH in de tt? Lekker boeiend dat die knul geband is.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volges mij weet jij het hartstikke goed xd
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat er nog in, sorry
Sorry Fas
Sorry.
Maar dat meest trieste foksetje is dus uit elkaar?
quote:
Ja, laat maar ik hapte blijkbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
Hoe komen jullie er nou bij dat ze uit elkaar zijn
Je hapte niet, hij had het gewoon niet over Panzer.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja, laat maar ik hapte blijkbaar
Ok, naja wist niet dat zij meerdere vriendjes had.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hapte niet, hij had het gewoon niet over Panzer.
Niet tegelijk hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, naja wist niet dat zij meerdere vriendjes had.
hahahah jij heb zeker geen avi nivo 9 gehaald begrijpend lezenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
Hoe komen jullie er nou bij dat ze uit elkaar zijn
Trouser gang in DayZ, we stelen broeken van spelers.quote:
4 on 1, kakkerlakken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trouser gang in DayZ, we stelen broeken van spelers.
[ afbeelding ]
jij had haar kunnen zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie weleens in jullie facebook inbox gekeken bij messages en dan bij 'other' ?Heb van 3 verschillende rare buitenlanders berichtjes gekregen. Merad Kamil, Chris Albert en net van Karim Dallel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |