Jelly omdat ze jou gewoon op de vuilnisbelt zouden laten liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, mad omdat ze je als kind vonden op de vuilnisbelt a wolvenkind.
Ja sorry dat ik niet zo'n pro ben met seksueel getinte gifjes vinden als dWc hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeft die kerel een onderbroek op zijn hoofd?
Droogneuken is voor eventjes trouwens wel echt fokking geil.quote:
Hihi ja, maar dat komt omdat je nu toch al geil bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droogneuken is voor eventjes trouwens wel echt fokking geil.
Ja op gay gif bij google afbeeldingenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zocht jij ook op "gay gif"?
Moest lachen om "heb je wat tegen homo's ofzo?" "ja, gay gif"![]()
.
Oh snap, gaat z'n classy ouders-theorie. Waren dus gewoon provo's oidquote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maar classy mensen komen niet op vuilnisbelt toch?
Classy Blanke mensen noemen het "de vuilnisbelt" toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maar classy mensen komen niet op vuilnisbelt toch?
Haha mad.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Classy Blanke mensen noemen het "de vuilnisbelt" toch?
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zit salmonella kip in je kapsel.
Deze sletjequote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeur niet dude. Ik ben er geil van geworden, dat is m'n enige klacht.
dat there piemel tussen lipjes door glijdingsquote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droogneuken is voor eventjes trouwens wel echt fokking geil.
heb ontbeten met roti en moksi metie, gaat zometeen allemaal weer dr worden uitgegooid als t zo door gaat.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je wat wel opgaat? Die tent in m'n broek [ afbeelding ].
Ondanks dat ik het hier mee eens ben ziet het er wel goor uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hetero's die zeker zijn van hun seksuele geaardheid kunnen zulke dingen gewoon ongegeneerd posten.
HHHHHHNNNNNGGGGGGGquote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat there piemel tussen lipjes door glijdings
MFW collega ook bij Perry's bezorgdquote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
heb ontbeten met roti en moksi metie, gaat zometeen allemaal weer dr worden uitgegooid als t zo door gaat.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het hier mee eens ben ziet het er wel goor uit.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
Gay SC geworden hier.![]()
Shit nikkers (haha snap je, shit, nikkers, hahaha) I'm out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |