Heeft zelfs al een zitting verhoging voor SD juniorquote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, dat is nou best wel een mooie bakKleur vind ik eigenlijk best wel heel erg prima, tiptronic, kinderzitje voor Anne, helemaal goed
![]()
Alleen is die km stand wel erg verdacht icm de leeftijd en het type motor, en het is een 4-motion, dus zwaarder en hoger verbruik; volgens de BC zelfs gemiddeld 86 liter op 100 km
Volgens sprittmonitor maakte het volgens mij niet zo veel uit qua slurpgedragquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Hyperdude het volgende:
Denk ook dat je vast moet houden aan een 4-pitter. Alles voor de lage km. prijs.
Ik zit ook niet op 4X4 te wachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
4 motionje gebruikt het nooit, gaat alleen maar kapot, is electronisch aangestuurd (daar ben je toch gek op SD?), koop dan een echte 4x4 zo als een Wrangler Rubbicon
Met >200pk is RWD ook voldoende. Maar dat zal voor SD's lange ritten wat te veel zuipen denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Hyperdude het volgende:
4x4 kost je minstens een litertje per 100 km.
Zou ik alleen kopen indien fanatiek sneeuwganger of >200Pk/300 torkjes.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Hyperdude het volgende:
4x4 kost je minstens een litertje per 100 km.
Zou ik alleen kopen indien fanatiek sneeuwganger of >200Pk/300 torkjes.
True, auto zwaarder dus meer MRB, meer onderhoud, meer shit die kapoet kan... zelfde als Audi quattro; staat leuk, dat logootje achterop, maar in mijn geval compleet bullshit. Wil ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Fer het volgende:
En die onderdelen gaan lawaai maken en kapot en kosten altijd een vermogen om te vervangen.
Paarden zuipen alleen als ze moeten werken, rijd nu ook met 170 PK.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Met >200pk is RWD ook voldoende. Maar dat zal voor SD's lange ritten wat te veel zuipen denk ik
hmnee, Mazda vinnik niet mooi, en ik ben geen Ford fan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef Eleiko het volgende:
Mazda 6? Minder status dan een Passat en minder mooie materialen, maar wel goed. Of anders een Mondeo II?
Die is wel naais, wel een aparte kleur blauw, of ben ik scheel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:18 schreef stripe het volgende:
Deze is wel iets boven budget maar:
- heeft nog maar 155k gelopen
- betrouwbaar 1.9tdi blok met toch nog 130pk
- automaat
- ruim
- uit 2003
wel iets boven budget
http://www.autoscout24.nl(...)tive&utm_term=detail
Het lijkt me eerder een afgeleefd, stoffig/smerig ding. Pas 155k na 10 jaar rijden, beloofd niet veel goeds.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is wel naais, wel een aparte kleur blauw, of ben ik scheel?.
Mazda's en Fords rijden goed en zijn betrouwbaar. Imago is minder, maar je kunt niet alles hebben voor dat geld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmnee, Mazda vinnik niet mooi, en ik ben geen Ford fan.
[..]
Ze hadden hem wel even wat beter schoon kunnen maken/op kunnen poetsen. DIt is wel wat matig als je een auto wilt verkopen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder een afgeleefd, stoffig/smerig ding. Pas 155k na 10 jaar rijden, beloofd niet veel goeds.
Nagenoeg niks voor een diesel dus. Zou het ook niet zo vertrouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef stripe het volgende:
[..]
Ze hadden hem wel even wat beter schoon kunnen maken/op kunnen poetsen. DIt is wel wat matig als je een auto wilt verkopen.
Verder is 155.000km in 10 jaar toch nog 15k per jaar. Dat is bijna 1300km per maand.
Een vingerverfrode met putdekselsquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:32 schreef Descendent het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zo iets dan?
Het is niet de mooiste van t stel nee; maar rijdt geweldig wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een vingerverfrode met putdeksels
En 110 belasting en 1:8.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een vingerverfrode met putdeksels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |