waar is dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Drinky het volgende:
All you can eat voor ¤4. Oh lawd here comes the frog bulk
Standaard zithromax in de keukenla.quote:
Jouw laziness in het huishouden maken dat jouw andere positieve eigenschappen daar beter tegen af steken. Mijn theorie staat nog steeds.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Klokov het volgende:
Over het algemeen heeft Awesome wel gelijk trouwens
Je noemt mijn laziness een positieve eigenschapquote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jouw laziness in het huishouden maken dat jouw andere positieve eigenschappen daar beter tegen af steken. Mijn theorie staat nog steeds.
true, maar om nou te zeggen dat alle vrouwen dat nodig hebben in het dagelijkse leven?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Universeel maatje. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de filmindustrie gericht op vrouwen.
Een gemiddelde grey's anatomy gaat over kanker, aids, dood, onmogelijke liefde, scheidingen etc.
WTF?
Vrouwen diggen drama. De low's maken de high's nog mooier voor ze.
Mannen hebben die shit niet nodig.
Mannen[ afbeelding ]
Niet elke dag een nieuwe. De meesten blijven wel ff hangen. En multi'daten' is me te ingewikkeld.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Klokov het volgende:
Ik ga ervan uit dat Fathank elke dag een nieuw sletje heeft.
Waar?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Drinky het volgende:
De ene in heftigere mate dan de andere natuurlijk, maar allemaal hebben ze een contrast nodig in emoties terwijl mannen liever alleen de positieve continue hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef seto het volgende:
[..]
true, maar om nou te zeggen dat alle vrouwen dat nodig hebben in het dagelijkse leven?
als ik een vriendin had die elke maand iets van drama nodig had zou ik d'r heel snel de deur wijzen
Je maakt een denkfout. Het is niet per se drama wat ze nodig hebben maar je kan niet constant alles wat zij wil voor haar doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef seto het volgende:
[..]
true, maar om nou te zeggen dat alle vrouwen dat nodig hebben in het dagelijkse leven?
als ik een vriendin had die elke maand iets van drama nodig had zou ik d'r heel snel de deur wijzen
mijn eerste zoen was van een chick met puur rood haar, kort pittig ( maar gek genoeg lekker ) kapsel, leek erg op die chick van mythbusters. Tegenovergestelde van het type wat ik in gedachte had. Ik merk dat ik nooit echt val voor de meisjes waarop ik denk te vallen( makes sensequote:Op maandag 13 januari 2014 14:32 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom omschrijven vrouwen als ze hun ideale man moeten omschrijven een soort beta white knight met Brad Pitt looks. Terwijl ze in de praktijk op de grootste mafkezen vallen die echt geen flikker om ze geven
Wat vrouwen zeggen en doen is vaak totaal verschillend.
Female psychology 101 dit
szell kalman tér.quote:
hee hallo?? Waar??quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Drinky het volgende:
ohquote:Op maandag 13 januari 2014 14:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
szell kalman tér.
Overigens is het voer wat ze in de bakken hebben liggen niet echt het lekkerst, maar die kip, kalkoen en varken die ze op de grill gooien
Redheadsquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
mijn eerste zoen was van een chick met puur rood haar, kort pittig ( maar gek genoeg lekker ) kapsel, leek erg op die chick van mythbusters. Tegenovergestelde van het type wat ik in gedachte had. Ik merk dat ik nooit echt val voor de meisjes waarop ik denk te vallen( makes sense? ).
Tot nu toe wel de beste zoen tot nu toe overigens, maar zij is nu hard afgetakeld.
Doe Dima even een gratis cursus dan.quote:
Je kan het doen vriendquote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef Awesome_ het volgende:
Oke nu moet ik toch wel even vermelden dat ik lieg.
Ik heb wel vertrouwen in die jongen. 2014 gaat Dima's jaar worden, de FOK-polls wezen het uit!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen god zelf kan dima leren kabouteren. Praise the lord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |