De Argentijnen hebben een droomaanval en Uruguay heeft oa Cavani. Tevens is het op hun eigen continent en zullen ze graag kampioen worden in het land van de grote rivaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg zal Italie willen krijgen. Blijft gewoon goede ploeg en lastig om tegen te spelen voor elke ploeg. Maar kwalitatief moet Italie het afleggen tegen Duitsland, Brazilie en Spanje.
Argentinie en Uruguay? Ik snap niet waarom zoveel mensen hun als kanshebber zien. Beiden matige ploegen met hooguit 1 ster.
Ik hou het op Duitsland, Brazilie en Spanje als de favorieten met daarna Italie als outsider.
Messi speelt interlands eigenlijk nooit top, en speelt sowieso al wat minder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:43 schreef Aiciu het volgende:
De Argentijnen hebben een droomaanval en Uruguay heeft oa Cavani. Tevens is het op hun eigen continent en zullen ze graag kampioen worden in het land van de grote rivaal.
Is er nog een mogelijkheid tot een Argentinië - Uruguay? Heerlijke wedstrijden zijn dat altijd
Tevez gaat niet eens mee toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Messi speelt interlands eigenlijk nooit top, en speelt sowieso al wat minder.
Tevez tja ik denk niet dat je daar heel bang van hoeft te worden. Zeker niet in combo met de rest van het Argentijnse elftal.
Zelfde voor Uruguay, een enkele goede spelers waar je wel wat voor wilt opletten maar verder niet veel bijzonders.
Oh is dat zo? Volg het interland voetbal niet zo daar.quote:
Aguero als die het haalt is wel een topperquote:Op zondag 9 maart 2014 09:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Volg het interland voetbal niet zo daar.
Dat zou dan al schelen ja, dan komen ze met Higuin aan, daar hoef je zeker niet heel bang voor te zijn.
quote:
Maar wel Lavezzi en Higuaínquote:Op zondag 9 maart 2014 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Messi speelt interlands eigenlijk nooit top, en speelt sowieso al wat minder.
Tevez tja ik denk niet dat je daar heel bang van hoeft te worden. Zeker niet in combo met de rest van het Argentijnse elftal.
Zelfde voor Uruguay, een enkele goede spelers waar je wel wat voor wilt opletten maar verder niet veel bijzonders.
Was leuk net he in de FOK!looschatquote:Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ga eens naar de verrichtingen van Strootman kijken.
Het is mij om het even.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik denk dat Strootgod van Mertens gaat winnen, jullie?
Ik vrees dat Napoli wint.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik denk dat Strootgod van Mertens gaat winnen, jullie?
Ik zie het staan ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk voortaan even in m'n profiel dan. Dit vind ik gewoon erg jammer.
Bedankt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het staan ja.
Dom van me. Ik zal er in het vervolg op letten.
twitter:OfficialASRoma twitterde op zondag 09-03-2014 om 20:13:39#NapoliRomaROMA (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Romagnoli; Pjanic, Nainggolan, Strootman; Florenzi, Gervinho, Bastos reageer retweet
Dat is Mertensquote:Op zondag 9 maart 2014 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Niet helemaal uitverkocht"
Zeg dat wel ja
Ik zag net ook kleine kinderen trouwens, moeten die niet naar bed?
Vind ik leuk.quote:
tja... Zou kunnen. Maar dat is zeker geen speler die het gaat dragen of echt iets brengt.quote:
Higuain word ik niet warm of koud van. Das niet veel bijzonders.quote:
Dan zijn we 100% uitgeschakeld in de poulfase, met hem halen we misschien met moeite de achtste finales nog.quote:
#bikkelquote:
Normale mensen kunnen dit niet zien aan hoe iemand op het veld zit.quote:
Niet?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dit niet zien aan hoe iemand op het veld zit.
Maar hij voelt zelf ook wel of het echt fout zit of het wel meevalt. Die tranen zijn er niet zomaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dit niet zien aan hoe iemand op het veld zit.
Altijd moeilijk te gokken zoiets, er zijn zoveel verschillende blessures en genezingstijden.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij voelt zelf ook wel of het echt fout zit of het wel meevalt. Die tranen zijn er niet zomaar.
Koeienplacenta wil ook nog wel eens voor wonderen zorgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:07 schreef J.Pistone het volgende:
En Dick van Toorn is er niet meer om wonderen te verrichten dus we kunnen alvast in de foetushouding gaan liggen.
Ik dacht dat het de co-commentator was die een half uur zijn bek had gehoudenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die man wou gewoon zijn minute of fame.
Wat een aandachtshoer.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de co-commentator was die een half uur zijn bek had gehouden
Horen ze kwalitatief ook absoluut. Maar ja hoe gek ook leek er veel desinteresse te zijn -.-quote:Op maandag 10 maart 2014 09:30 schreef J.Pistone het volgende:
Blijft zonde dat ze niet meer in de cl zitten, mooie ploeg.
Fiorentina kan tegen ons A-elftal niets hoor. Zelfs dit B-elftal was duidelijk sterker en had het in de hand tot domme Conte wou pesten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Pfff Conte wat doe je man met je B team. Eigen schuld gewoon zeker aangezien Fiorentina het enige team is wat ons A team aankan en dan speel je met je B team. Waardeloos kut seizoen. Cl dramatische. Beker waardeloos en de EL lijkt ook niks te worden.
Fiorentina kan ons zeker wel aan. De 4-2 nederlaag vergeten? Met Rossi en Gomez het hele jaar fit zag ik ze ook bij de eerste 3 eindigen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Fiorentina kan tegen ons A-elftal niets hoor. Zelfs dit B-elftal was duidelijk sterker en had het in de hand tot domme Conte wou pesten.
Begint inderdaad een dramatisch seizoen te worden. Vernedert in de CL, lijkt op een vernedering in de EL. En de Serie A lekker boeiend, daar zijn we 100x sterker dan de rest dus daar word je sowieso wel kampioen.Beker ook nog schande geweest.
Conte neemt alleen de Serie A serieus, al maakt ie daar ook idiote beslissingen. En dat is nou net de competitie waar je amper moeite voor hoeft te doen -.-
Ja tuurlijk kunnen een wedstrijdje van ons winnen. Kan altijd gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef hafcfan het volgende:
Fiorentina kan ons zeker wel aan. De 4-2 nederlaag vergeten? Met Rossi en Gomez het hele jaar fit zag ik ze ook bij de eerste 3 eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |