De Argentijnen hebben een droomaanval en Uruguay heeft oa Cavani. Tevens is het op hun eigen continent en zullen ze graag kampioen worden in het land van de grote rivaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg zal Italie willen krijgen. Blijft gewoon goede ploeg en lastig om tegen te spelen voor elke ploeg. Maar kwalitatief moet Italie het afleggen tegen Duitsland, Brazilie en Spanje.
Argentinie en Uruguay? Ik snap niet waarom zoveel mensen hun als kanshebber zien. Beiden matige ploegen met hooguit 1 ster.
Ik hou het op Duitsland, Brazilie en Spanje als de favorieten met daarna Italie als outsider.
Messi speelt interlands eigenlijk nooit top, en speelt sowieso al wat minder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:43 schreef Aiciu het volgende:
De Argentijnen hebben een droomaanval en Uruguay heeft oa Cavani. Tevens is het op hun eigen continent en zullen ze graag kampioen worden in het land van de grote rivaal.
Is er nog een mogelijkheid tot een Argentinië - Uruguay? Heerlijke wedstrijden zijn dat altijd
Tevez gaat niet eens mee toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Messi speelt interlands eigenlijk nooit top, en speelt sowieso al wat minder.
Tevez tja ik denk niet dat je daar heel bang van hoeft te worden. Zeker niet in combo met de rest van het Argentijnse elftal.
Zelfde voor Uruguay, een enkele goede spelers waar je wel wat voor wilt opletten maar verder niet veel bijzonders.
Oh is dat zo? Volg het interland voetbal niet zo daar.quote:
Aguero als die het haalt is wel een topperquote:Op zondag 9 maart 2014 09:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Volg het interland voetbal niet zo daar.
Dat zou dan al schelen ja, dan komen ze met Higuin aan, daar hoef je zeker niet heel bang voor te zijn.
quote:
Maar wel Lavezzi en Higuaínquote:Op zondag 9 maart 2014 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Messi speelt interlands eigenlijk nooit top, en speelt sowieso al wat minder.
Tevez tja ik denk niet dat je daar heel bang van hoeft te worden. Zeker niet in combo met de rest van het Argentijnse elftal.
Zelfde voor Uruguay, een enkele goede spelers waar je wel wat voor wilt opletten maar verder niet veel bijzonders.
Was leuk net he in de FOK!looschatquote:Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ga eens naar de verrichtingen van Strootman kijken.
Het is mij om het even.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik denk dat Strootgod van Mertens gaat winnen, jullie?
Ik vrees dat Napoli wint.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik denk dat Strootgod van Mertens gaat winnen, jullie?
Ik zie het staan ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk voortaan even in m'n profiel dan. Dit vind ik gewoon erg jammer.
Bedankt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het staan ja.
Dom van me. Ik zal er in het vervolg op letten.
twitter:OfficialASRoma twitterde op zondag 09-03-2014 om 20:13:39#NapoliRomaROMA (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Romagnoli; Pjanic, Nainggolan, Strootman; Florenzi, Gervinho, Bastos reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |