abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135419629
Mij is ook al vaker opgevallen dat die afstanden in leaderboard niet echt kloppen. Heb wel vaker gezien dat afstand er niet bijgeteld was, terwijl het na die afstand hardlopen wel geüpdate zou zijn volgens de aangegeven tijd.
pi_135419673
;( gun Wolve nou even z'n #1 positie mensen!
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 januari 2014 @ 23:01:02 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135419820
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hij kan er al minimaal 3 dagen van genieten. Dus pak een doos tissues en maak een screenshot en gaan met die eh... banaan.
pi_135419854
Screenshot was reeds gemaakt... :') ;(
Ja doei.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:03:44 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135419991
quote:
als ik zie hoe sommige loopjes geanalyseerd worden is het een serieuze aangelegenheid dat hardlopen dus het jachtseizoen op de wolve is geopend....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_135420017
Ghehe :')
Ja doei.
pi_135420425
ik ben nog niet bijgelezen dus misschien is het dubbel....

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef Nirak het volgende:

[..]

Zoek nu nog een cross voor half maart waar ik een afstand van 5km kan lopen, 6km zou ook nog mogen. Maar ik kan in de buurt alleen maar hele massale vinden en ik hou van kleinschalig :)
http://www.eindhovenatletiek.nl/wedstrijden/dekarpencross.html
http://www.kempenrun.nl/ deze lijkt me erg leuk!
  zondag 12 januari 2014 @ 23:20:18 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135421175
Helaas kan ik niet zo mooi schrijven als Frsh of Stripstreep (zijn jullie in de leer bij Gabberhark?), maar hier toch mijn verslag.

Wekker gezet om kwart voor 9 zodat ik om half 10 samen met mijn fan (moeder) richting Heiloo kon. Snel even langs een oudtante feliciteren en toen daadwerkelijk op weg. Op 3/4 van de reis moest ik wat spanning kwijt en stopten we bij een tankstation. Even naar de wc geweest en koffie besteld... dat duurde wat lang en tijdens het koffie drinken bedacht ik me dat die pendelbussen tot 12 uur reden. Snel koffie weggegoten en terug de auto in en door naar Heiloo.

Toen we om 5 voor 12 (spanning spanning) Heiloo in kwamen rijden zagen we een immense rij staan voor de bussen. Dus met heel wat minder spanning en alvast wat opgebouwde irritatie (42 jaar zoiets organiseren, en dan deze logistiek @#%#$^!) de auto geparkeerd en rustig naar die rij gelopen. Na een goed half uur in de rij te hebben gestaan was het inmiddels al 10 over half 1, dus op tijd starten zat er voor al die mensen niet meer in.

Uiteindelijk kaartje gekocht (wat ze niet hebben gecontroleerd heen of terug) en de bus in. Uitgestapt in Egmond en richting de startzone. (vakken waren niet meer van toepassing)
Daar kon ik dus gelijk de start over en beginnen aan een 21.01KM (#$^!$^W@$#) lange tocht.

In de rij van de bussen stonden al 2 mannen voor me, die ook vlak voor mij waren gestart en ook hetzelfde tempo als mij liepen, dus ik kon er heerlijk achter hangen. Op het strand kwam ik eigenlijk bij toeval mijn moeder tegen die in de bocht stond waar je het strand opgaat. Even zwaaien en beginnen aan de tocht over het strand. Het strand was niet breed, maar al goed aangestampt door de mensen die wel op tijd waren gestart, dus dit koste mij niet heel veel moeite. Ook kon ik het grote deel van de tijd achter eerder genoemde heren lekker uit de wind lopen. Ik heb ze op een gegeven moment ingehaald met de bedoeling dat ze achter mij konden lopen, maar ze wouden blijkbaar niet naar mijn gluteus maximus kijken, dus liep ik even later alweer achter hun. (geen punt bij daywalk3r)

De hele tijd op het strand hebben "we" mensen ingehaald en kwamen er af en toe wat langs ons heen. Daarna het strand af en de duinen in, waar je uit de wind liep en de zon vol in de rug kwam branden. Dit was wel lekker maar stiekem ook wel warm. In de duinen ben ik die heren kwijt geraakt en liep ik heerlijk op mezelf, mensen inhalend door met lange passen naar beneden te gaan, en met korte pasjes omhoog. Bij kilometer 12/13 begon ik honger te krijgen en de AA drink die ik op het strand had gepakt die was wel uitgewerkt. Langs de kant stonden 2 meisjes die sultana koekjes uitdeelden. Dit leek mij wel even fijn zodat ik wat suiker binnen kreeg, maar zonder drinken blijft dat een best droge gewaarwording in de mond. Afijn vlak erna kwamen we ook weer bij een drankpost waar ik warme :') AAdrink heb gepakt. De mond weer vochtig en op naar de finish.

Bij KM16 liep ik een man voorbij die van mening was dat ik nog heerlijk soepel liep en hij vroeg of hij achter me mocht lopen. Dat mocht van mij en hij liep een aantal KM achter me te hijgen, waarna hij zijn meerdere moest erkennen in mij en me moest laten gaan. Wel waarschuwde hij me voor de bloedweg bij KM19 die ik eigenlijk zonder veel problemen opliep. Wel waren bij 18KM mijn benen een stuk zwaarder en merkte ik wel dat het niet veel langer dan die 21.01km (#@$^@&@^*) moest duren.

In Egmond ging het weer een stukje omlaag en kon ik mooi tempo maken nog, niet meer aan gedacht dat ik ook nog weer omhoog moest... Vlak voordat het weer omhoog ging zag ik een ambulance staan en een man zitten met zo'n gouden warmhoudponchogeval om zich heen en een deken over zijn benen. Vlak erna ging de ambulance met joelende sirenes (met hoogstwaarschijnlijk die man) er vandoor. (de zoveelste wedstrijd waar ik dit zie :{ :{ )

Nouja, dit heeft me er niet van weerhouden om een beste eindsprint in te zetten naar de finish waar ik in 1.56.52 overheen ben gekomen.

Daarna moeders weer opgezocht en gelijk maar naar de bussen gegaan in de hoop niet weer 3453 uur te moeten wachten. Helaas duurde dit weer een half uur, maar toen naar Heiloo, de auto in en weer naar huis. Onderweg nogmaals koffie met een appelflap gedaan, dit keer met alle rust en tijd en door naar de chinees voor een loempia van het huis met babi pangang om weer aan te sterken. Daarbij een heerlijke krombacher gedronken na 11 dagen geen alcohol. Dat was een fijne beloning.

http://www.endomondo.com/workouts/285776980/7102294

Eigenlijk nog korter geklokt, want ik was vergeten mijn garmin uit te zetten dus heb ik nog even doorgelopen en gestrekt voordat ik hem uit deed. Dus ik heb een kleine 20KM gelogd.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 12 januari 2014 @ 23:29:28 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135421644
mooi verslag en dito prestatie daywalk3r!!

vooral dit moet een prachtige opsteker zijn geweest op dat punt!

quote:
Bij KM16 liep ik een man voorbij die van mening was dat ik nog heerlijk soepel liep en hij vroeg of hij achter me mocht lopen.
^O^
  zondag 12 januari 2014 @ 23:30:51 #110
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135421714
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooi verslag en dito prestatie daywalk3r!!

vooral dit moet een prachtige opsteker zijn geweest op dat punt!

[..]

^O^
Ja, dat zette me even aan het denken en toen was ik van mening dat ik hem ook wel op dat tempo uit moest kunnen lopen, wat ook gelukt is ;)

De reden dat ik om de afstand vloek is dat hij dus niet lang genoeg is om als HM te classificeren op Endomondo en garmin.

[ Bericht 6% gewijzigd door Daywalk3r op 12-01-2014 23:50:15 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 13 januari 2014 @ 00:16:16 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135423514
Tof om te lezen Daywalk3r. Zou je hem nog een keer doen of heb je er genoeg van? :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 13 januari 2014 @ 03:46:29 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135425648
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

De reden dat ik om de afstand vloek is dat hij dus niet lang genoeg is om als HM te classificeren op Endomondo en garmin.
en we moeten streng zijn......sorry, hij telt niet mee als HM ;)
pi_135425795
Het is een officieel gemeten parkoers lijkt mij? Dan kan je hem in endomondo toch gewoon even aanpassen? Garmins geven wel vaker een verkeerde waarde aan, die dingen zijn zeker niet foutloos.
Dus van mij mag die lekker wel tellen! ^O^
  maandag 13 januari 2014 @ 06:51:02 #114
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135425856
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef SEMTEX het volgende:
Tof om te lezen Daywalk3r. Zou je hem nog een keer doen of heb je er genoeg van? :P
Denk volgend jaar wel weer. Maar dan ga ik bij familie in Alkmaar slapen en dan op de fiets (dus we kunnen dan samen fietsen ;) ) want dat was de enige "smet" op een mooie dag.
pi_135426226
Wat een tof om de verhalen te lezen!
Super gedaan iedereen _O_

Wat een schril contrast met mijn lokale loopje afgelopen zaterdag waar ik gewoon met 60 man achter de startlijn stond.

Ben al bang voor de groet uit Schoorl 9 Feb. totaal onbekend in die omgeving.. OV of met auto doen, OV ga je als vee mee naar de start. De auto heeft wel mijn voorkeur, gaan en staan waar ik wil.
Verwacht niet dat ik dan net als de Hel van Holterberg aan de start kan parkeren :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 13 januari 2014 @ 08:25:33 #116
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135426349
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 06:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Het is een officieel gemeten parkoers lijkt mij? Dan kan je hem in endomondo toch gewoon even aanpassen? Garmins geven wel vaker een verkeerde waarde aan, die dingen zijn zeker niet foutloos.
Dus van mij mag die lekker wel tellen! ^O^
softy!!
pi_135426381
Mooi verslag daywalker! Irritant van die 99 meter, ik zou me daar ook over opvreten..
pi_135426480
Ik had zelf dik 100 meter verschil op "een officieel gemeten afstand door de atletiekunie" .. die heb ik er dus bij gefixt :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 09:03:13 #119
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_135426743
:W

Gisteren niet wezen hardlopen maar een groot deel van de dag in de auto gezeten en in Landgraaf wezen skien, heerlijk. Over 3 weken op wintersport *O*
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 13 januari 2014 @ 09:07:58 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135426802
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 06:51 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Denk volgend jaar wel weer. Maar dan ga ik bij familie in Alkmaar slapen en dan op de fiets (dus we kunnen dan samen fietsen ;) ) want dat was de enige "smet" op een mooie dag.
Mooi verslag! Leest alsof je het betrekkelijk makkelijk hebt gelopen.
Hoelaat ben jij nu gestart dan?
  maandag 13 januari 2014 @ 09:15:36 #121
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135426907
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik had zelf dik 100 meter verschil op "een officieel gemeten afstand door de atletiekunie" .. die heb ik er dus bij gefixt :P
jij mag dat Kluis...!
pi_135426936
Toeschouwertje bij de Disney Marathon:

:D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135427074
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:

In Egmond ging het weer een stukje omlaag en kon ik mooi tempo maken nog, niet meer aan gedacht dat ik ook nog weer omhoog moest... Vlak voordat het weer omhoog ging zag ik een ambulance staan en een man zitten met zo'n gouden warmhoudponchogeval om zich heen en een deken over zijn benen. Vlak erna ging de ambulance met joelende sirenes (met hoogstwaarschijnlijk die man) er vandoor. (de zoveelste wedstrijd waar ik dit zie :{ :{ )

Op dat moment liep ik net aan de andere kant van het hek langs die ambulance. Man zag er op zich wel goed uit. Het duurde wel vrij lang vond ik voordat je het finishvak uit was. Je had vrijwel geen mogelijkheid om uit te lopen.
pi_135427096
quote:
Als ik het iemand gun dan is is het jouw Wolve. Maar ik zie soms bij mezelf hoeveelheden kilometers achter mijn naam verschijnen (orde 50k) die veel te hoog zijn. Het komt er dus op neer dat ik vind dat Wolve nog veel onbedreigder op één moet staan.

Niet dat ik het overanalyseer, natuurlijk.
pi_135427126
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
De kans is groter dat je GPS-horloge ernaast zat dan dat de officieel gemeten afstand niet klopte. Dus dat erbij fixen is terecht. Nu zijn er ook loopjes die wel heel veel afwijken (de Dobbeloop, Delftse Hout Loop, Klaverbladloop 5k), dat ik vind ik dan stiekem wel irritant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')