En Ajax niet tegen PSV? We zijn er klaar voor en gaan winnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap ook niet waar het vandaan komt dat Ajax dit zomaar even wint.
Denk dat het gewoon een lastige wedstrijd is, PSV zal extra gemotiveerd zijn tegen Ajax.
Jaja, mooi. Verloor ook gewoon van Vitesse en Celtic.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En Ajax niet tegen PSV? We zijn er klaar voor en gaan winnen.
Ja, en nadat we verloren van Vitesse wonnen we van Celtic. Wat is je punt?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaja, mooi. Verloor ook gewoon van Vitesse en Celtic.
Dat je totaal geen zekerheid hebt dat je zomaar even wint van PSV, wat snap je nu niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, en nadat we verloren van Vitesse wonnen we van Celtic. Wat is je punt?
Gezien de fitte selectie en grotendeels het spel van vrijdag/zaterdag is de kans vrij groot dat je wintquote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat je totaal geen zekerheid hebt dat je zomaar even wint van PSV, wat snap je nu niet?
Al dat opportunisme hier, nergens op gebaseerd, zo goed in vorm is Ajax niet.
Dat "zomaar even" maak jij er van. Wij zijn er van overtuigd dat we winnen, dat het niet "zomaar even" is weten we ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat je totaal geen zekerheid hebt dat je zomaar even wint van PSV, wat snap je nu niet?
Hoe kan iets opportunistisch zijn? Ajax staat niet voor niets na meer dan 50% bovenaan en PSV 7e. Dat is toch wel een voldoende sample size. Natuurlijk kan PSV ook van Ajax winnen maar op dit moment (ook in het feit dat Ajax thuis speelt) is Ajax gewoon de favoriet in mijn ogen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De bookies zijn het met je eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe kan iets opportunistisch zijn? Ajax staat niet voor niets na meer dan 50% bovenaan en PSV 7e. Dat is toch wel een voldoende sample size. Natuurlijk kan PSV ook van Ajax winnen maar op dit moment (ook in het feit dat Ajax thuis speelt) is Ajax gewoon de favoriet in mijn ogen.
Favoriet wel ja. Maar geen torenhoge.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe kan iets opportunistisch zijn? Ajax staat niet voor niets na meer dan 50% bovenaan en PSV 7e. Dat is toch wel een voldoende sample size. Natuurlijk kan PSV ook van Ajax winnen maar op dit moment (ook in het feit dat Ajax thuis speelt) is Ajax gewoon de favoriet in mijn ogen.
Nee, maar dat ben je als Nederlandse topclub tegen een andere Nederlandse topclub nooit lijkt mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Favoriet wel ja. Maar geen torenhoge.
Zijn er genoeg die dat denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat "zomaar even" maak jij er van. Wij zijn er van overtuigd dat we winnen, dat het niet "zomaar even" is weten we ook wel.
Maar ook genoeg die dat niet denken, ligt eraan waar je je focus op legt he.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat denken.
Blijft een wedstrijd op zichquote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef jpg97 het volgende:
Kom op zeg, iedereen ( inclusief ik als PSV'er ) ziet toch wel dat het heel, heel moeilijk gaat worden voor PSV om te winnen.
Ik zou tekenen voor een 0-1 maar de kans acht ik, gezien de verdediging van PSV, niet zo heel groot.
Feit is dat Ajax misschien veel kansen nodig heeft om te scoren, maar dat heeft PSV ook ( zo niet, misschien wel meer kansen voor er ééntje ingaat ).
Het grote verschil is dat Ajax een evenwichtiger middenveld en betere verdediging heeft.
Het is wel zo. Vorig seizoen hadden we ook geluk dat Lens die 1 op 1 met Vermeer verneukte anders was het een heel andere wedstrijd geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je de deur weer even dicht doen?
Statistisch gezien wellicht. Maar dat komt vooral omdat die 40-45 kansloze afstandschoten per wedstrijd ook als doelpogingen worden gerekend.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef jpg97 het volgende:
Feit is dat Ajax misschien veel kansen nodig heeft om te scoren, maar dat heeft PSV ook ( zo niet, misschien wel meer kansen voor er ééntje ingaat ).
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Statistisch gezien wellicht. Maar dat komt vooral omdat die 40-45 kansloze afstandschoten per wedstrijd ook als doelpogingen worden gerekend.
Euhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk beter is als Ajax hier punten verliest. PSV niet geheel kansloos is voor prijzen. Anders laat PSV die wedstrijd in Arnhem geheid lopen natuurlijk, kan nog een duur grapje worden voor ons
Neenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhh
Of we winnen van PSV en zelf van Vitesse?
Dan maakt dat toch geen kut uit. Als PSV van Vitesse en Ajax wint is dat voor het onderlinge verschil tussen Ajax en Vitesse hetzelfde als Ajax en Vitesse van PSV winnen. De logica die sommige mensen er weer eens bij proberen te halen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk beter is als Ajax hier punten verliest. PSV niet geheel kansloos is voor prijzen. Anders laat PSV die wedstrijd in Arnhem geheid lopen natuurlijk, kan nog een duur grapje worden voor ons
GVDquote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan maakt dat toch geen kut uit. Als PSV van Vitesse en Ajax wint is dat voor het onderlinge verschil tussen Ajax en Vitesse hetzelfde als Ajax en Vitesse van PSV winnen. De logica die sommige mensen er weer eens bij proberen te halen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Jij begint over het feit dat het beter is dat Ajax punten tegen PSV verliest, wat natuurlijk de grootste bullshit ever isquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
GVD![]()
Als PSV 'expres' verliest van Vitesse. Dan is het verschil mathematisch gezien niet aanwezig. Maar in een competitie is er toch geen wiskundig verband man, aars.
Wat een dom gelul.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus Ajax moet punten verliezen zodat PSV tegen Vitesse misschien ook wel punten gaan pakken.quote:
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus Ajax moet punten verliezen zodat ze PSV tegen Vitesse misschien ook wel punten gaan pakken.
Godverdomme, wat een debiele stelling van je.
Liever kijk ik gewoon naar mijn eigen club. Dan zien we later wel wat Vitesse en PSV tegen elkaar doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Per saldo hoeft dat niet slecht te zijn. Daar hoef je het niet mee eens te zijn. "Moeten" is iets anders dan 'uiteindelijk beter zijn'. Het is voor het welzijn van de competitie beter als PSV niet uitgespeeld is vlak na de winterstop.
Nee, dit jaar wordt een club kampioen door een gelukkige samenloop van omstandigheden. Maar kijk inderdaad maar niet verder dan aankomend weekendquote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Liever kijk ik gewoon naar mijn eigen club. Dan zien we later wel wat Vitesse en PSV tegen elkaar doen.
Je hebt gelijk knul.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, dit jaar wordt een club kampioen door een gelukkige samenloop van omstandigheden. Maar kijk inderdaad maar niet verder dan aankomend weekend
Ik heb jou niet nodig om dat te bevestigen, kleine jongen.quote:
Lijkt me stug hij zit net bij Ajaxquote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef thettes het volgende:
Wellicht al gezegd hier, maar Stam wordt in het geruchtencircuit genoemd als assistent van Seedorf bij Milan. Wat eveneens slechts een gerucht is natuurlijk.
Jammer, Stam is sowieso een held. Helemaal toen ie koos om bij ons terug te komen om te voetballen.
+ heeft volgens mij een contract voor 3 jaar getekend (al betekend dat niks natuurlijk tegenwoordigquote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me stug hij zit net bij Ajax
Ik zou nu een flauwe grap kunnen maken, dat dat vrij knap isquote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is zelfs onder mijn niveau
Dan moet Frank Mikey maar privé training gaan geven als Jaap weggaatquote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef thettes het volgende:
Wellicht al gezegd hier, maar Stam wordt in het geruchtencircuit genoemd als assistent van Seedorf bij Milan. Wat eveneens slechts een gerucht is natuurlijk.
Jammer, Stam is sowieso een held. Helemaal toen ie koos om bij ons terug te komen om te voetballen.
Der is toch geen club die daar iets aan kan doenquote:
Je moet voetbal dan vooral ook niet te serieus nemenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou nu een flauwe grap kunnen maken, dat dat vrij knap is
De treble. Schema even bekeken gisteren, na Feyenoord uit op 3 maart speelt Ajax 2 maanden lang om de 3/4 dagen.quote:
Simon Zwartkruis zegt dat het wel degelijk serieus is.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me stug hij zit net bij Ajax
We zien wel wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Simon Zwartkruis zegt dat het wel degelijk serieus is.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Vertel eens wat nieuws..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
De ticketshop faalde weer eens goedhalf uur over gedaan om wat kaartjes te kopen
Dat ging de afgelopen 3 potten inderdaad erg goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Boeie wij moeten toch nog een keertje tegen vitesse
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ging de afgelopen 3 potten inderdaad erg goed.
Want als Ajax tegen PSV punten verliest en PSV wint van Vitesse dan heeft Ajax meer punten dan dat wanneer Ajax wint van PSV en PSV verliest van Vitessequote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ging de afgelopen 3 potten inderdaad erg goed.
Terug mag je weglaten hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef thettes het volgende:
Alle geluk toegewenst tegen FC Hollywood hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Groeten van de F-side.
0-5quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alle geluk toegewenst tegen FC Hollywood hoor.
Ja, dat wordt eerlijk gezegd wel moeilijk met jullie aanvallers.quote:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-aan-was-ik-ajax-fanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij was ie vroeger voor PSV
Arnhem zal op haar grondvesten schudden als het onverslaanbare Ajax de Gelredome binnenkomt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alle geluk toegewenst tegen FC Hollywood hoor.
Ik had het over de user, dat ie een beetje verward was.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-aan-was-ik-ajax-fan
oh wacht jij bent een psver ofzo?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, dat wordt eerlijk gezegd wel moeilijk met jullie aanvallers.
Vond tijdens het afscheid van Van Bommel dat de supporters van PSV daar goed mee omgingen. Ook voor Japie Stam werd hartstochtelijk gejuicht.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-aan-was-ik-ajax-fan
En zo hoort het ookquote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond tijdens het afscheid van Van Bommel dat de supporters van PSV daar goed mee omgingen. Ook voor Japie Stam werd hartstochtelijk gejuicht.
Als je toch strootgod onder je username hebt staan, vraag ik me af wie verward isquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het over de user, dat ie een beetje verward was.
quote:Veltman 'sterkste speler' van eredivisie
Het was al bekend dat Joël Veltman bezig is aan een topseizoen, maar dat wijzen nu ook de statistieken uit. De 21-jarige verdediger van Ajax won in de eerste seizoenshelft het vaakst van iedereen zijn één-op-één-duels, zo zocht De Telegraaf uit.
Veltman won maar liefst 80 procent van zijn duels en houdt daarmee de concurrentie op ruime afstand. Een andere Ajacied, Nicolai Boilesen, won 69.9 procent van zijn duels en staat daarmee op de tweede plek.
Graziano Pelle (Feyenoord) raakte het vaakst de lat of de paal (5), Jerson Carbal (ADO Den Haag) ondernam 27 doelpogingen zonder resultaat en Memphis Depay (PSV) schoot het vaakst: 76 maal.
Bron: AS
Beide keren 1-0 achter voor het begintquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
Kuipers fluit Ajax - PSV, Blom Ajax - Feyenoord.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beide keren 1-0 achter voor het begint.
We zullen zien, maar ik begin echt te vermoeden dat er is afgesproken dat Ajax nooit meer een penalty meekrijgtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dan gaat Ajax er toch gewoon met 2-1 overheen?
Jank toch niet zo wijf dat je bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je eierdop poetsen. Kijk hoe Ajax ervoor staat. Kan echt niets misgaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik begin echt te vermoeden dat er is afgesproken dat Ajax nooit meer een penalty meekrijgt.
En toch staan we telkens bovenaan, toch komen we het verste in Europa...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik begin echt te vermoeden dat er is afgesproken dat Ajax nooit meer een penalty meekrijgt.
Met fatsoenlijke arbitrage was je doorgegaan in de CLquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En toch staan we telkens bovenaan, toch komen we het evrste in Europa...
Niet klagen, je verandert niets aan de situatie.
Nee, dat denken we niet. Je bent gewoon een calimero. Dat constateren we.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Denken dat je mij kan vertellen wat ik mag posten.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat denken we niet. Je bent gewoon een calimero. Dat constateren we.
Tsja, maar dat zijn we niet. We gaan voor de ELquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met fatsoenlijke arbitrage was je doorgegaan in de CL.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met fatsoenlijke arbitrage was je doorgegaan in de CL.
Basel is gewoon een sterke ploeg maar ik snap je punt welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Titel en beker zeker, alleen maar omdat je gewoon niet van fnoord wil verliezen thuis.
EL is zeker een mogelijkheid vanwege de loting, maar dan moeten ze wel hetzelfde geven als in de CL tegen Barca bijv, bij onderschatting zie ik het weer misgaan tegen een basel.
Ja, tuurlijk, een sterke ploeg, maar het is geen Bayern of Real. Ajax kan daar van winnen, zolang ze er dus maar niet vanuit gaan dat ze al gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Basel is gewoon een sterke ploeg maar ik snap je punt wel
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |