En al helemaal voor de kinderen. Die hebben in één klap geen moeder en (voorlopig) geen vader meer..quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef senesta het volgende:
VerdorieHet zat er natuurlijk wel in maar verdorie wat triest weer
Dat laatste waarschijnlijk, wellicht in combinatie met intrinsieke aanleg ...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Duidelijke taal pffff.
Wat is zijn Facebook eigenlijk?
Wat bezielt zo'n man vraag ik me af.
Je kinderen hun vader en moeder afnemen.
Een gek of gek gedreven?!
En de vraag is maar of ze na zijn vrijlating wel zitten te wachten op de man die hun moeder vermoord heeft.... al even afgezien van het feit dat ze tegen die tijd (bijna) volwassen zullen zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En al helemaal voor de kinderen. Die hebben in één klap geen moeder en (voorlopig) geen vader meer..
Het komt er mss. een beetje kort door de bocht uit en ook mijn eerste reactie was dat William een nekschot verdient, maar bij bv. vechtscheidingen kunnen mensen elkaar het leven behoorlijk zuur maken. Dit op basis van middeleeuwse wetten die de vrouw behoorlijk in het voordeel stellen.quote:
* Leandra geeft opgebaarde een knal voor z'n bek.....quote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
Waar twee vechten zijn twee schuld... Ze zal het er wel naar gemaakt hebben
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra geeft opgebaarde een knal voor z'n bek.....
Hoppatee je zult het er wel naar gemaakt hebben.
Waar is de PI?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra geeft opgebaarde een knal voor z'n bek.....
Hoppatee je zult het er wel naar gemaakt hebben.
Volgens mij is dat in deze zaak ook het geval. Als ik zie wat hij voor een baan heeft.... Hij zal wel aardig wat centjes verdienen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het komt er mss. een beetje kort door de bocht uit en ook mijn eerste reactie was dat William een nekschot verdient, maar bij bv. vechtscheidingen kunnen mensen elkaar het leven behoorlijk zuur maken. Dit op basis van middeleeuwse wetten die de vrouw behoorlijk in het voordeel stellen.
Een bekende van me ook: kreeg krankzinnige alimentatiebedragen om de oren en telkens gekut met pro deo advocaatjes e.d. Die is uiteindelijk gewoon veel kwijtgeraakt, dingen waar 'ie lang en hard voor heeft moeten werken...
Je hebt gelijk: "iig voorlopig" was beter geweest, Dat geeft duidelijker aan dat het de koemnde jaren sowieso niet kan en dat ze het later eventueel zelf ook niet zullen willen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de vraag is maar of ze na zijn vrijlating wel zitten te wachten op de man die hun moeder vermoord heeft.... al even afgezien van het feit dat ze tegen die tijd (bijna) volwassen zullen zijn.
En heeft hij zijn ex ook vermoord?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het komt er mss. een beetje kort door de bocht uit en ook mijn eerste reactie was dat William een nekschot verdient, maar bij bv. vechtscheidingen kunnen mensen elkaar het leven behoorlijk zuur maken. Dit op basis van middeleeuwse wetten die de vrouw behoorlijk in het voordeel stellen.
Een bekende van me ook: kreeg krankzinnige alimentatiebedragen om de oren en telkens gekut met pro deo advocaatjes e.d. Die is uiteindelijk gewoon veel kwijtgeraakt, dingen waar 'ie lang en hard voor heeft moeten werken...
Bijna volwassen? Zou me niet verbazen er er nog minimaal jonger is dan 10quote:Op zondag 12 januari 2014 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de vraag is maar of ze na zijn vrijlating wel zitten te wachten op de man die hun moeder vermoord heeft.... al even afgezien van het feit dat ze tegen die tijd (bijna) volwassen zullen zijn.
Erg rappe conclusie gebaseerd op wat? De baan van de moordenaar?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in deze zaak ook het geval. Als ik zie wat hij voor een baan heeft.... Hij zal wel aardig wat centjes verdienen.
Ja. Zijn Linkedin en FB profiel staan nog gewoon online.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erg rappe conclusie gebaseerd op wat? De baan van de moordenaar?
Wat 'ie heeft gedaan, is niet goed te praten, maar hoe het vaak gaat...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in deze zaak ook het geval. Als ik zie wat hij voor een baan heeft.... Hij zal wel aardig wat centjes verdienen.
Nee, maar kan me wel voorstellen dat als je dan op bepaalde momenten oog in oog komt te staan en er komt weer zo;n discussie, dat je dan een keer wat tikken uitdeelt...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En heeft hij zijn ex ook vermoord?
Gooi jezelf weg joh, debielquote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
Waar twee vechten zijn twee schuld... Ze zal het er wel naar gemaakt hebben
Ja, dat kan.... maar als hij 18 jaar krijgt dan duurt het toch nog 12 jaar voor hij vrijkomt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna volwassen? Zou me niet verbazen er er nog minimaal jonger is dan 10
Dat is het risico als je met iemand gaat trouwen en kinderen samen krijgt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat in combinatie met een torenhoge alimentatie maakt dat zo iemand op een dag tot de conclusie komt dat 'ie niks meer te verliezen heeft, omdat zijn conclusie is dat 'ie alles al kwijt is....quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef Ulx het volgende:
Bij vechtscheidingen heb je als man meestal het nakijken. Nou weet ik niet wat er is gebeurd, maar ik kan me voorstellen dat moeder de vrouw het financiële afhandelen heeft gekoppeld aan het door de vader kunnen zien van de kinderen. En als je kinderen daarvoor gebruikt kunnen vaders door het lint gaan. Vooral omdat rechters toch eerder geneigd zijn te redeneren dat de kinderen hun moeder eerder nodig hebben dan hun vader.
We leven ook niet meer in de middeleeuwen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Cucum het volgende:
[..]
Dat is het risico als je met iemand gaat trouwen en kinderen samen krijgt.
We leven niet in Suriname waar we rond kunnen neuken zonder gevolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |