Van wie mag dat niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef Zyron het volgende:
M'n vriendin en ik willen donderdag naar Brussel. Een go-pass lijkt ons het goedkoopst. Nu willen we dan vrijdag terug ,maar er nog uit op Antwerpen. Dat mag officiëel niet, geloof ik. Wat is dan het goedkoopst? Gewoon een normaal kaartje of?
Vrij reizen NL?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef Zyron het volgende:
M'n vriendin en ik willen donderdag naar Brussel. Een go-pass lijkt ons het goedkoopst. Nu willen we dan vrijdag terug ,maar er nog uit op Antwerpen. Dat mag officiëel niet, geloof ik. Wat is dan het goedkoopst? Gewoon een normaal kaartje of?
Verschillende verbindingen, reistijd 4u45quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef Zyron het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig, of heeft het iets met een fiets of de benenwagen te maken?
We hebben overigens beide Studenten-OV nog.
Ik weet trouwens niet of je met een simpel retourtje Roosendaal (gr) - Brussel wel je reis mag onderbreken. Dat zal dan ongetwijfeld goedkoper zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Zyron het volgende:
Haha, held.Maar ze is niet zo van de bussen, dus doen we niet. Ik gok dat we maar doen wat b2py hierboven zei: thanks!
dat mag wel, is een internationaalkaartje. Alleen op een rail pass mag het officieel niet. En ja, het is te verifiëren en ja je hebt er luizenneukers bij die er toestanden over gaan maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of je met een simpel retourtje Roosendaal (gr) - Brussel wel je reis mag onderbreken. Dat zal dan ongetwijfeld goedkoper zijn.
Die kost namelijk ¤21,60 uit de automaat.
Resize dat ding eens even << insert voorbeeld van blasfemie >> << insert aantijging over mannenliefde >>quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef Bitlord het volgende:
Zouden Arriva-conducteurs daar wel bevoegd zijn? Kan me voorstellen dat de Wet Personenvervoer ook niet van kracht is tussen Leer en Weener.
[ afbeelding ]
Het gebeurt de laatste tijd wel heel erg vaak dat er onverwachte werkzaamheden zijn, komt dat allemaal door dat aangescherpte veiligheidsregime?quote:LET OP: Nachtnet Schiphol zondag 12 op maandag 13 januari
Message zondag 12 januari 2014, 14:29 :
Reason: Onverwachte werkzaamheden.
Onverwachte werkzaamheden.
De Nachtnettreinen rijden tussen 01.00 uur en 05.30 uur via een andere route en stoppen niet op station Schiphol.
Tussen Amsterdam Sloterdijk en Schiphol en tussen Schiphol en Leiden Centraal rijden snelbussen. In Leiden Centraal sluiten treinen en bussen op elkaar aan.
De reisplanner is bijgewerkt, plan uw reis op ns.nl.
Zo beter? Nog steeds een beperkt data-abonnement?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Resize dat ding eens even << insert voorbeeld van blasfemie >> << insert aantijging over mannenliefde >>
Waarschijnlijk. Het is niet dat dat soort zaken ineens uit lucht vallen denk ik. Vroeger kon je er omheen rijden en niet meer. Zo simpel zal het wel zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gebeurt de laatste tijd wel heel erg vaak dat er onverwachte werkzaamheden zijn, komt dat allemaal door dat aangescherpte veiligheidsregime?
Met 'sluiten op elkaar aan' bedoelt NS waarschijnlijk 'de bus sluit z'n deuren 20 seconden na aankomst van de tijd'?
mogelijk niet, maar af en toe is er nog wel Polizei rond Ihrhove geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef Bitlord het volgende:
Zouden Arriva-conducteurs daar wel bevoegd zijn? Kan me voorstellen dat de Wet Personenvervoer ook niet van kracht is tussen Leer en Weener.
[ afbeelding ]
Een Spurt op station Weener tijdens mijn enige bezoek aan het station, 17 april 2013.
Dank voor de complimenten. Ik ben vroegah begonnen met een compact-camera, die uiteindelijk niet mee wilde werken aan zwemles, waar toen een nieuwe compact-camera van een paar tientjes voor terug kwam. Daarna werd eens geïnvesteerd in de Canon 1000D + kitlens 18-55, maar na daar geen interesse meer in te hebben ivm de lage kwaliteit werd de 17-85mm aangeschaft.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:30 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik voel me ten dele aangesproken. Probeer over het algemeen toch wel wat selectie te maken. Maar als ik de bus nog niet eerder op de foto heb ben ik toch net wat minder kritisch.
Ik vind het leuk om hier te zien dat de foto's van Greavy de afgelopen jaren zo enorm zijn verbeterd. Je ziet echt een verschil tussen nu en een paar jaar geleden.
Klopt, die stapten bij mij ook in op Nieuweschans, deden niets en stapten toen weer in Weener uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar af en toe is er nog wel Polizei rond Ihrhove geloof ik
Uitstekend. En nee. Gewoon netiquette jeweetzelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Zo beter? Nog steeds een beperkt data-abonnement?
Ja die zijn veel meer geïnteresseerd in drugsgebruikers dan in Arriva-reizigers in een Arriva-trein op een Arriva-lijnquote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Klopt, die stapten bij mij ook in op Nieuweschans, deden niets en stapten toen weer in Weener uit.
Had dr inderdaad helemaal niet naar gekeken, was een onbewussiequote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstekend. En nee. Gewoon netiquette jeweetzelf.
Al goedquote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Had dr inderdaad helemaal niet naar gekeken, was een onbewussie
Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef b2py het volgende:
Behalve als je alle wissels gaat wegsaneren omdat je in je peilloze domheid van mening bent dat één en ander daar "robuuster" van wordtquote:Op zondag 12 januari 2014 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij zijn er toch wel genoeg sporen rondom Schiphol om toch een normale dienstregeling te rijden (met misschien paar minuutjes vertraging). Er zijn toch niet voor niets zes sporen in Schiphol, daar moet je vast wel wat kanten mee op kunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |