minder machtig dan haar voorgangersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef b2py het volgende:
[..]
De ACM is hier een bijzonder machtige organisatie hoor.
Onzin. Ze is alleen niet zo machthebbend in de spoorsector.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
minder machtig dan haar voorgangers
Ze worden aan het Maanplein in Den Haag nog steeds net zo zenuwachtig nu als ze vroeger werden als er iemand van de ACM belt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
minder machtig dan haar voorgangers
Dat is niet een kwestie van afspraken MAKEN maar een kwestie van afspraken NAKOMEN.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef James1988 het volgende:
Op zich vind ik het een mooi compromis. Aanbesteding is een middel, geen doel, en juist door de beoordeling van de afspraken bij een onafhankelijke derde partij te leggen voorkom je situaties zoals we ze hier in Nederland hebben, waarbij NS ondanks alles toch mag blijven aanklooien op de HSL.
Eens, en dat gebeurt nu dus stelselmatig niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet een kwestie van afspraken MAKEN maar een kwestie van afspraken NAKOMEN.
Dat laatste is zeker waar, waarbij haar rechtsvoorganger volgens mij een betere positie had.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Onzin. Ze is alleen niet zo machthebbend in de spoorsector.
Nee, backofficequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik heb vanmorgen Monopoly op station Hoogezand-Sappemeer gespot. Druk in gesprek met de treindienstleiding waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, backofficeIk had een treeplankstoring die verdween en telkens weer terug kwam
_!
Heb op Veendam de hele treeplank maar mechanisch uitgeschakeld, klote ding
hehehe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, backofficeIk had een treeplankstoring die verdween en telkens weer terug kwam
_!
Zo maak je nog eens wat mee op de doldwaze baanvakjes rondom Groningenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hehehe.
Eerst heb je een treeplank die telkens verdwijnt en weer terugkomt.
Krijg je daarna een treeplankstoring die telkens verdwijnt en weer terugkomt.Mono de techneut
Aah vandaar. Ik stond te noteren hoe laat treinen richting Groningen een bepaald punt passeerden en hoe lang ze nu eigenlijk stil stonden. Een collega van mij mocht de overweg bijhouden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
_!
Het was inderdaad aardig druk vandaag tussen Kropswolde en Sappemeer Oost. Jullie stonden er, Prorail was met tuinmannen bezig langs de hekken, er liepen baanwerkers langs de baan. Heb de tyfoon aardig laten brullen vanochtendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Aah vandaar. Ik stond te noteren hoe laat treinen richting Groningen een bepaald punt passeerden en hoe lang ze nu eigenlijk stil stonden. Een collega van mij mocht de overweg bijhouden.
Had je ooit verwacht dat het daar druk zou zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was inderdaad aardig druk vandaag tussen Kropswolde en Sappemeer Oost. Jullie stonden er, Prorail was met tuinmannen bezig langs de hekken, er liepen baanwerkers langs de baan. Heb de tyfoon aardig laten brullen vanochtend
Die overweg is ongeveer 100 meter van mijn kamer vandaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Had je ooit verwacht dat het daar druk zou zijn?
Morgen in de avondspits, als alles goed gaat, station Europapark en de overweg Esperantostraat.
Dan ben ik al weg.. Tot 18:00 uur. Maar kan het zijn dat ik je zondagavond tussen daar en het hoofdstation heb zien lopen met een gele jas aan en een koptelefoon op?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die overweg is ongeveer 100 meter van mijn kamer vandaan
Ik kom met een leeg mat treintje voorbij kachelen tussen 19.30 en 19.40
Dat was Grondverzet en Sloopwerken Greavy BV. Ze hadden zeker ook heggescharen en trapjes bij zich he. En gele hesjes aan. Jaa zie je, dacht ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Monopoly het volgende:
Prorail was met tuinmannen bezig langs de hekken, er liepen baanwerkers langs de baan.
Jepquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dan ben ik al weg.. Tot 18:00 uur. Maar kan het zijn dat ik je zondagavond tussen daar en het hoofdstation heb zien lopen met een gele jas aan en een koptelefoon op?
Ze deelde ook pamflets uit, GEEN VIRM DOOR GRONINGENquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was Grondverzet en Sloopwerken Greavy BV. Ze hadden zeker ook heggescharen en trapjes bij zich he. En gele hesjes aan. Jaa zie je, dacht ik wel
Ik denk dat je er naartoe ging. Ja, ik fietste daar, zag een lang figuur met een gele jas. Kon bijna niet missen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JepKwam van nachtdienst af (of er naar toe)
Hebben ze ook een tijdelijke ontspoortong aangebracht voor het geval er VIRM langs zou komen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze deelde ook pamflets uit, GEEN VIRM DOOR GRONINGEN
Ja mijn smerige goederenvervoerjasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naartoe ging. Ja, ik fietste daar, zag een lang figuur met een gele jas. Kon bijna niet missen.
Een soort mascotte als het ware.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja mijn smerige goederenvervoerjasZit onder het buffervet van de HGK kolentrein die ik in opleiding van Amsterdam Westhaven naar Emmerich reedt.
Wat een bende was dat, maar wat gaaf. Met de Class'66.Brullende motoren, heel Amsterdam CS vol rook zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |