Vlaamse reuzen zijn awesome.quote:
Die naakte molrat?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Kan Gitaar z'n konijntje niet in je gezicht stoppen?
Waarom zou je een andere ROM willenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een kut telefoon heb ik, ik kan niet eens een andere ROM vinden
Omdat de standaard ROM allemaal fouten heeft; blijft hangen, screen unlockt niet soms, apps vallen gewoon uitquote:Op zondag 12 januari 2014 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je een andere ROM willen
Beetje de nerd uithangen ofzo
Terug naar fabrieksinstellingen?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de standaard ROM allemaal fouten heeft; blijft hangen, screen unlockt niet soms, apps vallen gewoon uit
Al geprobeerd, werkt niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terug naar fabrieksinstellingen?
Welk toestel heb je ook al weer?
Stomquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al geprobeerd, werkt niet.Galaxy Fame S6810
Nah das sipquote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Cavia van mn broertje zojuist begraven
Ouders en broertje zijn vrijdag op vakantie gegaan. Hij is in de nacht van vrijdag op zaterdag overledenquote:
Gecondoleerd. Hoe oud is 't diertje geworden?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Cavia van mn broertje zojuist begraven
6,5.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Hoe oud is 't diertje geworden?
Mooie leeftijd voor een cavia.quote:
Ah kijk dat is alweer iets minder 'erg' Goed leventje gehad dus, anders was hij niet zo oud gewordenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ouders en broertje zijn vrijdag op vakantie gegaan. Hij is in de nacht van vrijdag op zaterdag overledenHij was dan ook al 6,5 jaar. Dus gewoon ouderdom. Lag ook heel vredig in slaaphouding
Zeker! Heel oud zelfs. Gemiddeld worden ze 4-5 jaar, las ik ergens.quote:
Was ook echt een schatje. Denk dat je zelden zo'n lieve cavia tegenkomtquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah kijk dat is alweer iets minder 'erg' Goed leventje gehad dus, anders was hij niet zo oud geworden
Gelukkig doet mijn familie niet aan zulke ongeinquote:Op zondag 12 januari 2014 15:14 schreef Fera het volgende:
Straks nieuwsjaarsborrel met familie. Blegh.
Leuk dat m'n nicht nu een baby heeft, maar daar gaat het nu waarschijnlijk constant over. En dan de vriendin van m'n neef die nu ook al rammelende eierstokken krijg van die kleine ''wolk''.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn familie niet aan zulke ongein
Ik kan het me heel erg goed voorstellen, jaquote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk dat m'n nicht nu een baby heeft, maar daar gaat het nu waarschijnlijk constant over. En dan de vriendin van m'n neef die nu ook al rammelende eierstokken krijg van die kleine ''wolk''.Ze is net zo oud als ik ben. Moet er niet aan denken nu al een kind te hebben.
Jr verhaaltje maakt me al enigszins misselijkquote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk dat m'n nicht nu een baby heeft, maar daar gaat het nu waarschijnlijk constant over. En dan de vriendin van m'n neef die nu ook al rammelende eierstokken krijg van die kleine ''wolk''.Ze is net zo oud als ik ben. Moet er niet aan denken nu al een kind te hebben.
Hoi jijquote:Op zondag 12 januari 2014 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het me heel erg goed voorstellen, ja
Gelukkig is het ''maar'' tot acht uur.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jr verhaaltje maakt me al enigszins misselijk
Kusje op je kind zijnquote:
Was het nog laat geworden?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je weer met een gerust hart slapen.
Ik had graag langer willen blijven. Maar ik had niks te zeggen.quote:
Damn.quote:
Ik zag het ja. Flink onder de duim ditdatquote:Op zondag 12 januari 2014 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had graag langer willen blijven. Maar ik had niks te zeggen.
Ik was nog lang niet moe.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Flink onder de duim ditdat
Lolquote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef muhahaha het volgende:
Werd pas echt gezellig toen die hater bart vertrok.
Hommoquote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was nog lang niet moe.![]()
J is eindelijk klaar met z'n haar föhnen. Daar gaan we dan.
Username voor sherlock. Jwz.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef muhahaha het volgende:
Werd pas echt gezellig toen die hater bart vertrok.
Kasthomo idd.quote:
Warm mij op, alsjeblieft.quote:
Ik ben 11quote:
Snel al die foto's van jou van mijn harde schijf verwijderen dan.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel al die foto's van jou van mijn harde schijf verwijderen dan.
Met pijn in mijn hart.quote:
quote:
Vandaag vrijquote:
Klinkt goed allemaal. En gefeliciteerd met je cijfer. Veel te hard je best gedaan zie ik alweer.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag vrijZometeen komt een vriendinnetje van me langs en later vanavond lekker chillen. Eerder vandaag cavia van mn broertje begraven.
OJA OJA OJA OJA OJA OJA!!!! IK HEB EEN FUCKING 9 VOOR MIJN TAALTOETS![]()
![]()
![]()
![]()
Goed dus
Was mn herkansing. Vorige keer had ik een 4quote:Op zondag 12 januari 2014 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal. En gefeliciteerd met je cijfer. Veel te hard je best gedaan zie ik alweer.
Beter nog als het met een kleine inspanning tot zo'n resultaat leidt.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was mn herkansing. Vorige keer had ik een 4![]()
Heb niet eens echt moeite gedaan, alleen de regels van de grammatica nog eens doorgelezenEen 9
Jaquote:Op zondag 12 januari 2014 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter nog als het met een kleine inspanning tot zo'n resultaat leidt.
Doe eens gek en doe er aardappels en groente bijquote:Op zondag 12 januari 2014 16:42 schreef fietsie het volgende:
Hmz eens iets lekker verzinnen met varkenshaasjes...
Kusje op je koppijnquote:Op zondag 12 januari 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Met koppijn is het wel afzien om pannenkoeken te bakken![]()
Een aspirientje helpt misschienquote:
Owquote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is naar mijn weten niet gehosseld.
Ik snap niet waar de verwarring vandaan komt, eigenlijk.quote:
Het was niet de orgie waar ik op gehoopt had neequote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de verwarring vandaan komt, eigenlijk.
Orgienaseer er zelf een danquote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was niet de orgie waar ik op gehoopt had nee
Dan had je klapjes van Gitaar gehad, denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was niet de orgie waar ik op gehoopt had nee
Op m'n billetjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan had je klapjes van Gitaar gehad, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |