Zaterdag en zondag begint het programma om 13:00quote:Bij de Essent ISU EK Allround, die een week eerder op 11 en 12 januari in Hamar worden verreden, gaan bij de dames Ireen Wüst, Yvonne Nauta, Diane Valkenburg en Marije Joling van start en is Jorien Voorhuis reserve. Jorien ter Mors en Antoinette de Jong doen niet mee.
De mannenploeg in Hamar bestaat uit Koen Verweij, Douwe de Vries, Jan Blokhuijsen en Renz Rotteveel. Bob de Jong is aangewezen als reserve en titelverdediger Sven Kramer is afwezig.
De selectiecommissie van de KNSB heeft de rijders geselecteerd op basis van de uitslagen van het KNSB Kwalificatietoernooi.
http://schaatsen.nl/nieuw(...)t-deel-aan-wk-sprint
Je weet dan gewoon dat De Vries gaat falen, Herbet de opper-opper-opper-jinxer.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
Douwe de Vries kan het de Pool nog lastig maken in de slotronde. Oh nee toch niet. Jammer Herbert.
Zaterdag belde. Ze willen hun grap terug.quote:
Uh oké, ik was zaterdag niet hier.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zaterdag belde. Ze willen hun grap terug.
Hij wil de vierdaagse lopenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar gaat die Swings precies zijn medaille in winnen dan? Schaatsen lijkt me niet.
Zat hij bij de top 8 op de 5?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Remzz het volgende:
Douwe wordt 10e in het klassement schaatst hij de 10 dan wel?
Frietkes eten, amai, keizot!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar gaat die Swings precies zijn medaille in winnen dan? Schaatsen lijkt me niet.
Op basis van zijn resultaat op de 5 km.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Remzz het volgende:
Douwe wordt 10e in het klassement schaatst hij de 10 dan wel?
Hij haalde het podium, dus ik denk het wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat hij bij de top 8 op de 5?
Was ook retorisch bedoeldquote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij haalde het podium, dus ik denk het wel.
Die hype was ooit wel terecht.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef alors het volgende:
Bokko, nog zo'n amazing gehyped talent dat nooit wat wint.
Dat houdt wel een beetje spanning erin.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Remzz het volgende:
Nu gaan Blokhuijsen en Verweij in de 1.47 schaatsen, dat gebeurt altijd bij een EK voor mijn gevoel.
De enige als je ook de top 10 van de dames er bij telt.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:39 schreef marcodej het volgende:
Swings verpest de rood wit blauw combo.
Die Polen hebben geen blauw, die vind ik eigenlijk ook maar niks voor de balansquote:Op zondag 12 januari 2014 14:39 schreef marcodej het volgende:
Swings verpest de rood wit blauw combo.
Lijkt mij ook wel.quote:
Maar hij eindigde op de 5 km nog achter Verweij en Rotteveel.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Bokko heeft wel het beste PR op de 10 van allemaal.
Is gereden op een hooglandbaan. De laatste keer dat ik hem een goede 10 heb zien rijden is heel lang geleden.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Bokko heeft wel het beste PR op de 10 van allemaal.
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hij eindigde op de 5 km nog achter Verweij en Rotteveel.
Elke race, is een race op zich. Daar valt geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.
In december 2012 ging Bokko nog eens 13.07 in Astana. Verder was het bedroevend.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Is gereden op een hooglandbaan. De laatste keer dat ik hem een goede 10 heb zien rijden is heel lang geleden.
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
Hoe gaan jullie het met het wk sprint doen? Live kijken?
Uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
ja dat deed ik altijd wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
Verweij heeft een pilon omgetikt. Lijkt me niet dat hij een DQ krijgt overigens.quote:
Pilon, niet pion.quote:
Nah, zo azijnpisserig zijn ze zelfs bij het schaatsen niet meer tegenwoordig, maar de NOS ziet weer een kans om 3 minuten op te vullen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef takkfyrir het volgende:
Wat is er aan de hand dan? Zou Verweij een diskwalificatie kunnen krijgen ofzo?
Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel watquote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja dat deed ik altijd wel.Maar ik heb nu toch wel ernstig last van januari/winter-moeheid, dus ben ook wel blij dat ik in het weekend kan uitslapen.
dilemma. Misschien alleen dag2 als Muldertjes er goed voor staan
Is het heusquote:Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd pion. Maar het zou alsnog pylon zijn dan.
zonder naar de uitslag te kijken lukt mij nooit. Als ik weet dat er gereden is, moet ik het checken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef Mansjester het volgende:
Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel wat
Wel de afstand die het meest vergelijkbaar is met de 10. Bokko zijn 10km in Astana was ook matig, hij lijkt zich de afgelopen paar jaar meer te richten op de 1500 meter.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.
Tis toch gewoon een pylon dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar pion mag dus ook. Pilon is echt fout.
Zullen we het anders kegels noemen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis toch gewoon een pylon dan?
Een pion is zo'n ding wat je op een schaakbord hebt, da's iets heel anders.
Jij beschouwt die twee als maatstaf?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:52 schreef sasquatsch het volgende:
En er werd ook niet over gesproken door de commentatoren, dus dacht ik dat het mocht.
Daar snap ik ook helemaal niets vanquote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Domme vraag, maar waarom is het niet gewoon nummer 1 tegen 2,3 tegen 4 etc?
Het gaat op basis van de 5km volgorde (althans, tussen de eerste 4 en de laatste 4). Dan heb je leukere ritten met gelijkwaardige mensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Domme vraag, maar waarom is het niet gewoon nummer 1 tegen 2,3 tegen 4 etc?
Ah, dat verklaart een hoop.Bedanktquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Het gaat op basis van de 5km volgorde (althans, tussen de eerste 4 en de laatste 4). Dan heb je leukere ritten met gelijkwaardige mensen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pionquote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar pion mag dus ook. Pilon is echt fout.
Nee. Gewoon nee. Geen "gate".quote:
ach, als je op de 5000 al bijna 4 sec wint op de nummer 2, dan hoef je je , als je gewoon 'normaal' rijdt, geen enkele zorgen te makenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
Haha, ik vind Blokhuijsen wel een baasje
Samenzwering dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Geen "gate".
Een van de grootste ergernissen, dat overal waar iets van contoverse speelt tegenwoordig "gate" achter gezet wordt.
Maar nog steeds heel verschillend. De 10k is vooral vlakke rondjes kunnen rijden. De basissnelheid van de 5k is daar te hoog voor. Dus dan loop je meer het risico eerder te verzuren.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel de afstand die het meest vergelijkbaar is met de 10. Bokko zijn 10km in Astana was ook matig, hij lijkt zich de afgelopen paar jaar meer te richten op de 1500 meter.
Nee, maar hebben wel meer kennis van zaken dan ik.quote:
ach, zo gaan domme wijven schaatsenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Genoeg gelul van die domme wijven, laten we weer gaan schaatsen. DOOORRRRRRR.
Dan moet je nooit in SHO komen, daar noemen ze alles gate.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Geen "gate".
Een van de grootste ergernissen, dat overal waar iets van contoverse speelt tegenwoordig "gate" achter gezet wordt.
Die is op weg naar... op weg naar... ooooohquote:
quote:
Je mist sowieso een goede anchorman. Het niveau is drastisch gedaald de laatste jaren.quote:
Ria was ook beter dan Paulien.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mist sowieso een goede anchorman. Het niveau is drastisch gedaald de laatste jaren.
Riaquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ria was ook beter dan Paulien.
Ze moeten Henry Schut meer laten doen.. Gelukkig doet hij het avondprogramma in Sochi!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mist sowieso een goede anchorman. Het niveau is drastisch gedaald de laatste jaren.
Ria-Mart gatequote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef b2py het volgende:
DeMart is toch helemaal exit bij het schaatsen van deze wedstrijden?
[..]
Ria![]()
ik hoop dat de nos gauw henry schut naar voren schuift als anchormanquote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paulien steekt haar neus overal inquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou Dionne ook eisen dat ze tussen de analyses door gebeft wordt?
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paulien steekt haar neus overal in
Mart mag niks meer presenteren bij de nos alleen nog filmpjes makenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef b2py het volgende:
DeMart is toch helemaal exit bij het schaatsen van deze wedstrijden?
[..]
Ria![]()
doe Friesinger er dan bij, die heeft tenmiste een leuk koppie, paulien heeft bijna net zo'n opvallende neus als tom van het hek.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind de combi Erben / Rintje wel oké. Of Erben alleen.
En dan met Henry Schut inderdaad. Maar ze vinden vast dat er ook een vrouw bij moet.
De 5 km wordt ook vrij vlak gereden. Maar het gaat mij vooral om dat Bokko de laatste paar jaar een stuk minder op de lange afstanden is.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar nog steeds heel verschillend. De 10k is vooral vlakke rondjes kunnen rijden. De basissnelheid van de 5k is daar te hoog voor. Dus dan loop je meer het risico eerder te verzuren.
Ja, sowieso Erben.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef MiLalaa het volgende:
Hij rijdt ook heel weinig 5 en 10 KM'ersquote:Op zondag 12 januari 2014 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
De 5 km wordt ook vrij vlak gereden. Maar het gaat mij vooral om dat Bokko de laatste paar jaar een stuk minder op de lange afstanden is.
Misschien iets anders, maar ik vind die nieuwe presentator ook wel relaxed.Die gast met die blonde krullenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef MiLalaa het volgende:
En dan met Henry Schut inderdaad. Maar ze vinden vast dat er ook een vrouw bij moet.
Geen uitstralingquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien iets anders, maar ik vind die nieuwe presentator ook wel relaxed.Die gast met die blonde krullen
http://nos.nl/teletekst/?101-01#852_01quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef b2py het volgende:
Is er ergens online een site met de verschillen in de stand voor kampioenschap?
ja Bart was helemaal prima. Interessante analyses die Ria dan altijd op een verkeerd moment onderbrak. Maar die is niet beschikbaarquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik trek juist Erben heel erg slecht met dat gestotter van hem doe mij dan maar bart veldkamp
Die zal goed het voortouw kunnen nemen denk ik, iemand goed tot aan de finish kunnen leiden met bekwame analyses.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Uytdehaage zegt op de radio zinnige dingen, mag ook wel op de tv.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://nos.nl/teletekst/?101-01#852_01
http://nos.nl/teletekst/?101-01#855_01
Teletekst
http://live.isuresults.eu/2013-2014/hamar/standings2.htmquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef b2py het volgende:
Is er ergens online een site met de verschillen in de stand voor kampioenschap?
ik gaap me sufquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel gapen is goed voor
de luchtcirculatie.
Mr. Positivoquote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Uytdehaage zegt op de radio zinnige dingen, mag ook wel op de tv.
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Herman de scherman het leukst
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik trek juist Erben heel erg slecht met dat gestotter van hem doe mij dan maar bart veldkamp
Moet je wel in de goede richting gapen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel gapen is goed voor de luchtcirculatie.
voor een schaap heeft hij een goede uitstralingquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien iets anders, maar ik vind die nieuwe presentator ook wel relaxed.Die gast met die blonde krullen
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Gerard?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Guus Meeuwis
Dit heeft Joling toch niet aangevraagd hé
Sablikova lijkt me meer een liefhebber van deze Brabantse chansonnier.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Guus Meeuwis
Dit heeft Joling toch niet aangevraagd hé
Is hij niet. Dit is vooral voor de Nederlandse gasten lijkt me. En om Anema te sarren.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik wist niet dat guus bekend was in noorwegen
badumtsssquote:Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef Mansjester het volgende:
Schaatster die van het leven geniet:
Marije Yololing
Eat sleep skate repeatquote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef Pino112 het volgende:
Zit Wilbertgod daar tracks te draaien ofzo?
Timber al helemaal nietquote:Op zondag 12 januari 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tsunami in een schaatshal moet je ook niet willen.
Vandaar die muziek.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef Evertjan het volgende:
Is ze trouwens echt het nichtje van gerard joling?
Het water is toch bevrorenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tsunami in een schaatshal moet je ook niet willen.
Jazeker.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef Evertjan het volgende:
Is ze trouwens echt het nichtje van gerard joling?
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat ze "Met Bloed, Zweet en Tranen" vergeten zijn te draaien voor Pechstein
Fixed.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef MiLalaa het volgende:
blugh, dat vervelende gebalde vuistje van Sablikova altijd
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat ze "Met Bloed, Zweet en Tranen" vergeten zijn te draaien voor Pechstein
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef Pino112 het volgende:
"Maar ondanks dat ze een goede zangstem heeft, mag een ding wel vermeld: ze is geen familie van Gerard, dat dat voor eens en altijd duidelijk is, het wordt haar namelijk te vaak gevraagd."
http://schaatsen.nl/nieuws/2010-11-24-marije-joling
Erbanova 500m over de finishquote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef Evertjan het volgende:
Trouwens nog geen valpartij gezien dit toernooi
gister op 500mquote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef Evertjan het volgende:
Erbanovaquote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef Evertjan het volgende:
Wust moet nogquote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef Evertjan het volgende:
Jawel, bij de vrouwen op de 500 meter. Bij de finish.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:23 schreef Evertjan het volgende:
Dan zou ze nog winnen.quote:
Sterke tussenrondequote:Op zondag 12 januari 2014 15:24 schreef Mansjester het volgende:
De tactiek van Valkenburg is langzaam starten en nog langzamer eindigen
Ja dat weten we.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:25 schreef Evertjan het volgende:
Greta smit heeft nog altijd het NR op de 5km
Rintje Ritsma is de Beer uit Lemmer.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:25 schreef Evertjan het volgende:
Met behulp van EPOquote:Op zondag 12 januari 2014 15:25 schreef Evertjan het volgende:
37.4.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef Steven184 het volgende:
Ze komt toch wel met haar eigen slotrondje? Anders ben ik wel beetje teleurgesteld..
Die denkt zeker dat het een 10km is. Ze begint nu pas met instorten.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef vaarsuvius het volgende:
wtf doet die Valkenburg hier? Is er dan niks meer heilig
Pijlquote:Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef MiLalaa het volgende:
getverdemme, en weer die Sablikova in beeld![]()
in ieder geval.. best een goeie rit van Valkenburg. Valt ook geen peil op te trekken..
Een echte kenner.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had die val toch verkeerd ingeschat.
Had vorig seizoen ook regelmatig gewaarschuwd voor de sprint van de Gees maar alsnog leek iedereen in Canada enorm verbaasd.quote:
Jezus, wat is er nou weer mis met het in beeld nemen van Sablikova als ze aan de leiding staat?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef MiLalaa het volgende:
getverdemme, en weer die Sablikova in beeld![]()
in ieder geval.. best een goeie rit van Valkenburg. Valt ook geen peil op te trekken..
Pylon.quote:
Oja bijna vergeten.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef IbanMayo het volgende:
Aernouts ook op z'n smoel.
verkeerde topic![]()
valse kopquote:Op zondag 12 januari 2014 15:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jezus, wat is er nou weer mis met het in beeld nemen van Sablikova als ze aan de leiding staat?
quote:
Die dreun stoort de luchtcirculatie!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef b2py het volgende:
Lekker opzwepende muziek ook voor deze dames. Omkoping?
muziek mogen ze zelf uitkiezenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef b2py het volgende:
Lekker opzwepende muziek ook voor deze dames. Omkoping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |