Zaterdag en zondag begint het programma om 13:00quote:Bij de Essent ISU EK Allround, die een week eerder op 11 en 12 januari in Hamar worden verreden, gaan bij de dames Ireen Wüst, Yvonne Nauta, Diane Valkenburg en Marije Joling van start en is Jorien Voorhuis reserve. Jorien ter Mors en Antoinette de Jong doen niet mee.
De mannenploeg in Hamar bestaat uit Koen Verweij, Douwe de Vries, Jan Blokhuijsen en Renz Rotteveel. Bob de Jong is aangewezen als reserve en titelverdediger Sven Kramer is afwezig.
De selectiecommissie van de KNSB heeft de rijders geselecteerd op basis van de uitslagen van het KNSB Kwalificatietoernooi.
http://schaatsen.nl/nieuw(...)t-deel-aan-wk-sprint
Je weet dan gewoon dat De Vries gaat falen, Herbet de opper-opper-opper-jinxer.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
Douwe de Vries kan het de Pool nog lastig maken in de slotronde. Oh nee toch niet. Jammer Herbert.
Zaterdag belde. Ze willen hun grap terug.quote:
Uh oké, ik was zaterdag niet hier.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zaterdag belde. Ze willen hun grap terug.
Hij wil de vierdaagse lopenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar gaat die Swings precies zijn medaille in winnen dan? Schaatsen lijkt me niet.
Zat hij bij de top 8 op de 5?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Remzz het volgende:
Douwe wordt 10e in het klassement schaatst hij de 10 dan wel?
Frietkes eten, amai, keizot!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar gaat die Swings precies zijn medaille in winnen dan? Schaatsen lijkt me niet.
Op basis van zijn resultaat op de 5 km.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Remzz het volgende:
Douwe wordt 10e in het klassement schaatst hij de 10 dan wel?
Hij haalde het podium, dus ik denk het wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat hij bij de top 8 op de 5?
Was ook retorisch bedoeldquote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij haalde het podium, dus ik denk het wel.
Die hype was ooit wel terecht.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef alors het volgende:
Bokko, nog zo'n amazing gehyped talent dat nooit wat wint.
Dat houdt wel een beetje spanning erin.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Remzz het volgende:
Nu gaan Blokhuijsen en Verweij in de 1.47 schaatsen, dat gebeurt altijd bij een EK voor mijn gevoel.
De enige als je ook de top 10 van de dames er bij telt.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:39 schreef marcodej het volgende:
Swings verpest de rood wit blauw combo.
Die Polen hebben geen blauw, die vind ik eigenlijk ook maar niks voor de balansquote:Op zondag 12 januari 2014 14:39 schreef marcodej het volgende:
Swings verpest de rood wit blauw combo.
Lijkt mij ook wel.quote:
Maar hij eindigde op de 5 km nog achter Verweij en Rotteveel.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Bokko heeft wel het beste PR op de 10 van allemaal.
Is gereden op een hooglandbaan. De laatste keer dat ik hem een goede 10 heb zien rijden is heel lang geleden.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Bokko heeft wel het beste PR op de 10 van allemaal.
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hij eindigde op de 5 km nog achter Verweij en Rotteveel.
Elke race, is een race op zich. Daar valt geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.
In december 2012 ging Bokko nog eens 13.07 in Astana. Verder was het bedroevend.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Is gereden op een hooglandbaan. De laatste keer dat ik hem een goede 10 heb zien rijden is heel lang geleden.
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
Hoe gaan jullie het met het wk sprint doen? Live kijken?
Uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
ja dat deed ik altijd wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
Verweij heeft een pilon omgetikt. Lijkt me niet dat hij een DQ krijgt overigens.quote:
Pilon, niet pion.quote:
Nah, zo azijnpisserig zijn ze zelfs bij het schaatsen niet meer tegenwoordig, maar de NOS ziet weer een kans om 3 minuten op te vullen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef takkfyrir het volgende:
Wat is er aan de hand dan? Zou Verweij een diskwalificatie kunnen krijgen ofzo?
Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel watquote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja dat deed ik altijd wel.Maar ik heb nu toch wel ernstig last van januari/winter-moeheid, dus ben ook wel blij dat ik in het weekend kan uitslapen.
dilemma. Misschien alleen dag2 als Muldertjes er goed voor staan
Is het heusquote:Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd pion. Maar het zou alsnog pylon zijn dan.
zonder naar de uitslag te kijken lukt mij nooit. Als ik weet dat er gereden is, moet ik het checken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef Mansjester het volgende:
Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel wat
Wel de afstand die het meest vergelijkbaar is met de 10. Bokko zijn 10km in Astana was ook matig, hij lijkt zich de afgelopen paar jaar meer te richten op de 1500 meter.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |