Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel watquote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja dat deed ik altijd wel.Maar ik heb nu toch wel ernstig last van januari/winter-moeheid, dus ben ook wel blij dat ik in het weekend kan uitslapen.
dilemma. Misschien alleen dag2 als Muldertjes er goed voor staan
Is het heusquote:Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd pion. Maar het zou alsnog pylon zijn dan.
zonder naar de uitslag te kijken lukt mij nooit. Als ik weet dat er gereden is, moet ik het checken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef Mansjester het volgende:
Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel wat
Wel de afstand die het meest vergelijkbaar is met de 10. Bokko zijn 10km in Astana was ook matig, hij lijkt zich de afgelopen paar jaar meer te richten op de 1500 meter.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.
Tis toch gewoon een pylon dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar pion mag dus ook. Pilon is echt fout.
Zullen we het anders kegels noemen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis toch gewoon een pylon dan?
Een pion is zo'n ding wat je op een schaakbord hebt, da's iets heel anders.
Jij beschouwt die twee als maatstaf?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:52 schreef sasquatsch het volgende:
En er werd ook niet over gesproken door de commentatoren, dus dacht ik dat het mocht.
Daar snap ik ook helemaal niets vanquote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Domme vraag, maar waarom is het niet gewoon nummer 1 tegen 2,3 tegen 4 etc?
Het gaat op basis van de 5km volgorde (althans, tussen de eerste 4 en de laatste 4). Dan heb je leukere ritten met gelijkwaardige mensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Domme vraag, maar waarom is het niet gewoon nummer 1 tegen 2,3 tegen 4 etc?
Ah, dat verklaart een hoop.Bedanktquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Het gaat op basis van de 5km volgorde (althans, tussen de eerste 4 en de laatste 4). Dan heb je leukere ritten met gelijkwaardige mensen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pionquote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar pion mag dus ook. Pilon is echt fout.
Nee. Gewoon nee. Geen "gate".quote:
ach, als je op de 5000 al bijna 4 sec wint op de nummer 2, dan hoef je je , als je gewoon 'normaal' rijdt, geen enkele zorgen te makenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
Haha, ik vind Blokhuijsen wel een baasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |