idem!quote:
Maar hij is van de playlist af (quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef alors het volgende:
Roar aanvragendan heb je wel een chromosoompje teveel zeker.
maar nu is de vraag...heb je nog geneukt?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Een flirt(beter laat dan nooit)
Oh en wolf/panda en de rest van de genteresseerde
serveerster van het hotel waar ik al jaren kom zat me vorig jaar al vaag aan te kijken (maar ik kon haar niet peilen). Dit jaar hetzelfde verhaal, dat zelfs een vriend van me zei: "Of ze vindt je leuk, of ze denkt dat je er steeds elke dag gaarder uit gaat zien"
Eigenaar van het hotel vertelde mij echter later dat hij een serveerster had die genteresseerd was in mij
Woensdagavond dus met haar en nog een andere serveerster op stap. Was erg gezellig
Die dag erna (escalatieavond 2.0) weer met hun op stap, drank ging niet normaal hard(alsmede de daarbij behorende financien
).
Volgende dag werd ik wakker op de verdieping waar het personeel verblijft
Kom ik een gozer tegen op de gang: "Hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg"Schijnbaar had hij een andere serveerster geregeld
.
Daar was de eigenaar dus ook achter gekomen en die gozer had mij dus "verlinkt".
Maar goed, het was een memorabele avond uiteindelijk gevolgd door een kater van 2 dagen. (maar uiteraard wel van 9 tot 16 op de piste geweest).
Je mag weer terugzappenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef alors het volgende:
Roar aanvragendan heb je wel een chromosoompje teveel zeker.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar nu is de vraag...heb je nog geneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]ja, maar t zou toch ook kunnen dat je alleen maar haar verzameling theezakjes hebt bekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ja, dat is geen IBANquote:
geen idee, maar echt matata vind ik het niet...quote:
http://forum.fok.nl/user/history/380075quote:Op zondag 12 januari 2014 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar echt matata vind ik het niet...
ga ik niet allemaal lezen. en zo interessant vind ik het eigenlijk nietquote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/380075
Het waren geen theezakjes kan ik je zeggenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar t zou toch ook kunnen dat je alleen maar haar verzameling theezakjes hebt bekeken?
ik wist dat je die zou inkoppenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het waren geen theezakjes kan ik je zeggen![]()
![]()
nee hoef je ook zeker niet te lezen, ik dacht dat je de user dan misschien zou herinneren. Is iemand die in Limburg woont en ook altijd slecht met geld omgaat en vage topics maakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik niet allemaal lezen. en zo interessant vind ik het eigenlijk niet
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik snap het welquote:
neehoor, ik ken jou als de ultieme womanizer die z'n skistok ff lekker mokkeltje prikt!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ik snap het wel
Je hebt m'n verlopen harses op Twitter vast wel gezien dus dan zou je idd weinig actie verwachten
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, ik ken jou als de ultieme womanizer die z'n skistok ff lekker mokkeltje prikt!
nieuwe MamaAppelsapjingle btw? zeker weer vanwege SR?
je scoort meer bitches dan ik dus ben je in mijn ogen een womanizerquote:Op zondag 12 januari 2014 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je geeft me veels te veel credits
Over skistokken gesproken, ik heb er 2 gebroken
Dat laatste ga ik even niet op in omdat ik niet trots ben op m'n eigen stupiditeit (en nou zeg ik dus al genoegquote:Op zondag 12 januari 2014 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je scoort meer bitches dan ik dus ben je in mijn ogen een womanizer
en beter je skistok breken dan het condoom en dat je dan 9 maanden later een mail uit Oostenrijk krijgt....kleine Franz Ferdinand is geboren...
oh god....oh gottegottegod.....quote:Op zondag 12 januari 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik even niet op in omdat ik niet trots ben op m'n eigen stupiditeit (en nou zeg ik dus al genoeg)
Ik hoor mezelf nog zo vaak zeggen "dat zal mij nooit overkomen, altijd veilig blablablabla"quote:Op zondag 12 januari 2014 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh god....oh gottegottegod.....
De Staat
daarom...steriliseren! of altijd een rubbertje om je leuter, 24/7!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf nog zo vaak zeggen "dat zal mij nooit overkomen, altijd veilig blablablabla"
Dit is verdomme niet de eerste keer dat ik m'n eigen beloftes breek![]()
Maar het is gewoon zo'n dood moment als je net lekker bezig bent om dat ding om te doen
Verhuizing naar SEX aangevraagd btw voor dit topic
Ik ben banger voor SOA'squote:Op zondag 12 januari 2014 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarom...steriliseren! of altijd een rubbertje om je leuter, 24/7!
twitter:fleurwallenburg twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:00:27Oh jongens ik heb toch zoveel zin om morgen weer te gaan werken na m’n vakantie. Niet normaal. #nosop3 reageer retweet
Uh, nee. Verplaats je discussie en verhalen daar maar naartoe.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
goed verhaalquote:Op zondag 12 januari 2014 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je geeft me veels te veel credits
Over skistokken gesproken, ik heb er 2 gebroken
Gezellig daar zit ik doorgaansquote:Op zondag 12 januari 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf nog zo vaak zeggen "dat zal mij nooit overkomen, altijd veilig blablablabla"
Dit is verdomme niet de eerste keer dat ik m'n eigen beloftes breek![]()
Maar het is gewoon zo'n dood moment als je net lekker bezig bent om dat ding om te doen
ja ze zijn gek hoor die timor en raymondquote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef alors het volgende:
'Laat eens horen hoe blij je bent voor Marlies' aan de verliezer vragen
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:51 schreef FZN05 het volgende:
[..]
ja ze zijn gek hoor die timor en raymond
[zeikmodus]quote:
Toch wel dusquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Holenmens het volgende:
http://www.3fm.nl/a/128760
Mooi om terug te luisteren![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Holenmens het volgende:
gloieiende god wat briljantquote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Holenmens het volgende:
Ben benieuwd naar de MHquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Pino112 het volgende:
WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Pink Oculus
>>> DINSDAG: Asgeir en Danny Ghosen
>>> WOENSDAG: Milky Chance en Arie Boomsma
>>> DONDERDAG: Knarsetand en Tess Milne
>>> VRIJDAG: Young The Giant
Als het meezit welquote:Op zondag 12 januari 2014 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
Dus SC je hebt er weer een bastaardkind bij?
heeft Arie Boomsma een track uit dan?quote:
Arie Boomsma, Tess Milne en Young The Giant ken ik, wie zijn al die anderen in hemelsnaam?!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Pino112 het volgende:
WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Pink Oculus
>>> DINSDAG: Asgeir en Danny Ghosen
>>> WOENSDAG: Milky Chance en Arie Boomsma
>>> DONDERDAG: Knarsetand en Tess Milne
>>> VRIJDAG: Young The Giant
Asgeir ken je misschien wel:quote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Arie Boomsma, Tess Milne en Young The Giant ken ik, wie zijn al die anderen in hemelsnaam?!
Misschien volgend jaar maar een ander ski oord uitzoeken?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het meezit wel
Met mooi zwart haar en donkere ogen
Niet haten op knarsetand godverdegodver!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Asgeir ken je misschien wel:
De rest zegt me ook niks
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar maar een ander ski oord uitzoeken?![]()
Ook nog nooit van gehoord. Binnenkort overstappen naar het Sky Radio-topic, er zit niets anders op als je de binding begint te verliezen...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Asgeir ken je misschien wel:
De rest zegt me ook niks
Van mijn belastingcenten opgericht zekerquote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is knarsetand!
Een fucking instituut!!!
Ik voel me niet geroepen om muziek van hem/haar op te zoeken en te gaan luisteren. Mogelijk zal het tot in de eeuwigheid een raadsel voor me blijvenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb werkelijk geen enkele notie wie knarsetand is
Zeker weer zo'n Ali B kloon maar dan zonder teksten die nog enigszins te volgen zijn voor de gemiddelde mens.
Danny Ghoses is een verslaggever van Powned volgens mij. die heeft Stenders ook wel eens in de show gehad. en ik god dat Knarsetand een rapper is...en de naam Asgeir zegt me ook vaag iets...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Arie Boomsma, Tess Milne en Young The Giant ken ik, wie zijn al die anderen in hemelsnaam?!
Nog meer 3FM luisteren dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord. Binnenkort overstappen naar het Sky Radio-topic, er zit niets anders op als je de binding begint te verliezen...
Hai Noesquote:
kusje?quote:
Heb ik nu geen boze eend in m'n nekquote:
Kleintje op de wang mag vast!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb ik nu geen boze eend in m'n nek
Wie weet krijg je van hem wel een stevigere pakkerdquote:
Idd, dat heb je niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb ik nu geen boze eend in m'n nek
eend neem ik aanquote:
Is die knarsetand nog echt een rapper ook?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Danny Ghoses is een verslaggever van Powned volgens mij. die heeft Stenders ook wel eens in de show gehad. en ik god dat Knarsetand een rapper is...en de naam Asgeir zegt me ook vaag iets...
ruim je het zelf op?quote:
Er moet ook een bingo voor iedere keer dat die gast met superlatieven wordt aangekondigd. Het is niet gewoon 'Jett Rebel' maar 'de fantastische/geweldige/wauwwauwwauw/vangrail Jett Rebel'.quote:
Wat een fenomeen!quote:Op maandag 13 januari 2014 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Er moet ook een bingo voor iedere keer dat die gast met superlatieven wordt aangekondigd. Het is niet gewoon 'Jett Rebel' maar 'de fantastische/geweldige/wauwwauwwauw/vangrail Jett Rebel'.
Bingo!quote:Op maandag 13 januari 2014 08:05 schreef Pino112 het volgende:
Een eigen geluid wauw wauw godsamme mooi!
De beat is wel lekker op zich.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Godsamme. Wauw Wauw Wauw. Wat een aids.
Wilbertgod zag dat het goed was.twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 13-01-2014 om 09:00:22Me like: @PinkOculus @giel3fm #3FM http://t.co/1KbdbpXXG9 reageer retweet
Ha, dat heb ik over 3 weken zeer waarschijnlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister nog liever de hele dag Aprs Ski
Laatste keer was September 2012, dus is nog niet zo lang geledenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:27 schreef Pino112 het volgende:
Beter komt Coldplay ook weer naar Nederland.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ha, dat heb ik over 3 weken zeer waarschijnlijk
Ja, Malieveld. Live op 3FMquote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Laatste keer was September 2012, dus is nog niet zo lang geleden
Muisjequote:
Enigszinsquote:
Tja als je op vakantie gaat, heb je vaak nog een vakantie nodig om bij te komen.quote:
Maar echt intelligent komen die demonstranten niet overquote:Op maandag 13 januari 2014 11:03 schreef alors het volgende:
Haha het op voorhand criminaliseren van die demonstranten in GroningenWat een epic sadness.
Nee dat zal best, maar doen alsof er een aanslag gaat worden gepleegd op Kampquote:Op maandag 13 januari 2014 11:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar echt intelligent komen die demonstranten niet over![]()
Al demonstreren ze voor een goede zaak.
Inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja als je op vakantie gaat, heb je vaak nog een vakantie nodig om bij te komen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja ik heb heel vaag gedroomd. Ik was bij een concert van Bruno Mars beland in het FEC, Leeuwarden
Hij reed al zingend op het podium op zo'n loopfiets:
[ afbeelding ]
Hij zong geweldig. Al bleef de muziek kut. Ik klom op het podium en jatte ik z'n fiets. (Bruno Mars was zo'n 80cm lang).
Vervolgens kwamen er 2 beveiligers aan van 3m+ die mij snoeihard naar buiten werkten.
Toen werd ik wakker![]()
Einde.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gewoon vanavond effe een drankje doen in de zwarte ruiter, voel je je vast beter
Waarom.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja ik heb heel vaag gedroomd. Ik was bij een concert van Bruno Mars beland in het FEC, Leeuwarden
[ afbeelding ]
Hij zong geweldig. Al bleef de muziek kut. Ik klom op het podium en jatte ik z'n fiets. (Bruno Mars was zo'n 80cm lang).
Vervolgens kwamen er 2 beveiligers aan van 3m+ die mij snoeihard naar buiten werkten.
Toen werd ik wakker
Einde.
Blinddoek om en zuipen maarquote:Op maandag 13 januari 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]ik kan even geen alcohol meer zien
Drugs are bad, mmmkayquote:Op maandag 13 januari 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Toen werd ik wakker![]()
Einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama Verschuuren.
Ik droom nogal vaak heel vaag.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik droom nogal vaak heel vaag.
Zo heb ik ook eens een zadel op een giraffe gegooid, mee door Rotterdam gegaloppeerd en vervolgens mot gehad met een conducteur omdat ik mijn giraffe niet kon opvouwen om hem in de trein mee te mogen nemen. Alleen vouwgiraffes waren toegestaan. Nog met 3 conducteurs geprobeerd mijn giraffe op te vouwen. Maar het lukte niet
Volgens mij ben je gewoon gekquote:Op maandag 13 januari 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik droom nogal vaak heel vaag.
Zo heb ik ook eens een zadel op een giraffe gegooid, mee door Rotterdam gegaloppeerd en vervolgens mot gehad met een conducteur omdat ik mijn giraffe niet kon opvouwen om hem in de trein mee te mogen nemen. Alleen vouwgiraffes waren toegestaan. Nog met 3 conducteurs geprobeerd mijn giraffe op te vouwen. Maar het lukte niet
spoiler?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef Holenmens het volgende:
Mama Verschuuren.twitter:DeMoeder twitterde op maandag 13-01-2014 om 11:31:36Mijn eerste en laatste selfie. http://t.co/C3ExC3TL0v[ afbeelding ] reageer retweet
Goed haar. Maar hoe oud is zij? Ze ziet er ouder uit dan mijn moeder.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef Holenmens het volgende:
Mama Verschuuren.twitter:DeMoeder twitterde op maandag 13-01-2014 om 11:31:36Mijn eerste en laatste selfie. http://t.co/C3ExC3TL0v[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef Holenmens het volgende:
twitter:DeMoeder twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 12:51:27Mijn nieuwe fototoestel is top. http://t.co/3MdnUOCgkG reageer retweet
Ik zou om en nabij de 65 zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef alors het volgende:
[..]
Goed haar. Maar hoe oud is zij? Ze ziet er ouder uit dan mijn moeder.
Laat ik maar niet vertellen over hoe Groningen stad werd overspoeld door een schildpaddenplaag. Het was net Hitchcocks Birdsquote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon gek![]()
Maar je bent wel lief hoor
Nouja ach. Ik heb een keer gedroomd dat ik een eend wasquote:Op maandag 13 januari 2014 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laat ik maar niet vertellen over hoe Groningen stad werd overspoeld door een schildpaddenplaag. Het was net Hitchcocks Birds
Je zit met Domien z'n priv te spelenquote:
Nee hoor, het is gewoon openbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je zit met Domien z'n priv te spelen
Minimaal wel ja, maar ik denk dat ze jonger is aangezien ze anders wel behoorlijk laat kinderen zou hebben gekregen.quote:
Maar dat is een van de core artiesten van 3FMquote:Op maandag 13 januari 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
Het valt totaal niet op dat RHCP vaker gedraaid wordt.
Monday 13-01-2014 11:47 Red Hot Chili Peppers Dani California
Sunday 12-01-2014 23:42 Red Hot Chili Peppers Give It Away
Sunday 12-01-2014 15:19 Red Hot Chili Peppers Adventures Of Rain Dance Maggie
Sunday 12-01-2014 12:21 Red Hot Chili Peppers Snow (Hey Oh)
Saturday 11-01-2014 11:44 Red Hot Chili Peppers Californication
Saturday 11-01-2014 07:05 Red Hot Chili Peppers Tell Me Baby
Friday 10-01-2014 12:34 Red Hot Chili Peppers Hump De Bump
Friday 10-01-2014 00:56 Red Hot Chili Peppers Aeroplane
Wednesday 08-01-2014 12:05 Red Hot Chili Peppers By The Way
Wednesday 08-01-2014 01:20 Red Hot Chili Peppers Give It Away
Tuesday 07-01-2014 04:56 Red Hot Chili Peppers Road Trippin'
Monday 06-01-2014 20:30 Red Hot Chili Peppers Scar Tissue
Monday 06-01-2014 11:21 Red Hot Chili Peppers Under The Bridge
Monday 06-01-2014 07:13 Red Hot Chili Peppers Other Side
Sunday 05-01-2014 18:06 Red Hot Chili Peppers Can't Stop
Sunday 05-01-2014 11:15 Red Hot Chili Peppers Dani California
Saturday 04-01-2014 08:22 Red Hot Chili Peppers Road Trippin'
Thursday 02-01-2014 18:09 Red Hot Chili Peppers Under The Bridge
Thursday 02-01-2014 14:13 Red Hot Chili Peppers Snow (Hey Oh)
Wednesday 01-01-2014 00:12 Red Hot Chili Peppers Adventures Of Rain Dance Maggie
Erger nog dat ze bijna alleen hun kutnummers draaien.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
Wednesday 01-01-2014 00:12 Red Hot Chili Peppers Adventures Of Rain Dance Maggie
Ach, altijd beter dan Roar.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
Heel typisch soms leven bandjes ineens op op 3fmquote:Op maandag 13 januari 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
Foto's van enkel gezichten vertrouw ik niet. Dit kan alle kanten opquote:
Je zal er maar naast wakker worden:quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je zal er maar naast wakker worden:
"WAT EEN NACHT, WAT EEN NACHT"
Traditie in stand houdentwitter:
Wat heb je uitgevogeld Pino!quote:
Heeft Giel al gedaan om 10u.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:11 schreef Bronson het volgende:
Laat me raden. Gerard begint zo over de nieuwe van Lily Allen. En die is lekker!!!!111!!
Draai die dan.
"spontaan".quote:Op maandag 13 januari 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heel typisch soms leven bandjes ineens op op 3fm
*kuch, ruilhandel voor winacties/uitjes/relatiegeschenken *kuchquote:
ze scheert zich graagquote:Op maandag 13 januari 2014 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom dat Gilette font![]()
[ afbeelding ]
Uh okquote:Op maandag 13 januari 2014 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Net Wegmisbruikers teruggekeken. Die dochter op het laatst die 112 gaat bellen. Ik moest wel lachen, maar eigenlijk is het in en intriest en verdienen ze een dikke boete voor onnodig 112 bellen en alsnog voor het lopen naast die weg
Kut, verkeerde topicquote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uh ok
Deed Ekdom een item over scheuren op de weg?
Grgr
Terechtquote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder snapt Queen niet, toen ze dat zei wou ik haar bijna slaan.
Queen
eensquote:
LB2 dan maar, want MJquote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Iris - Goo Goo Dolls
Ik Vind Je Lekker - De Kraaien
Lunchbox 2
Leave Me Alone - Michael Jackson
The Last Time - Taylor Swift / Gary Lightbody
Verdomme.
Wat gezellig, jij ook hierquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iris is kutter dan dat nummer van gary en taylor.
Hebben dan ook wel een scala aan kutplaten maar ook wat briljante zooiquote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder snapt Queen niet, toen ze dat zei wou ik haar bijna slaan.
Queen
Mijn moeder luistert naar Cliff Richard (opzich niet veel mis mee), James Blunt en 3J's. En dan commentaar hebben op Queenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben dan ook wel een scala aan kutplaten maar ook wat briljante zooi
Doe het niet Roos!twitter:roos3fm twitterde op maandag 13-01-2014 om 13:25:52De Golden Globes jurk van Jennifer “hunger games” Lawrence wordt op instagram direct gekopieerd met lakens en riemen. http://t.co/s1lXkDyWR0 reageer retweet
Roos in een jurk, the horror.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef Pandaplint het volgende:
Doe het niet Roos!twitter:roos3fm twitterde op maandag 13-01-2014 om 13:25:52De Golden Globes jurk van Jennifer “hunger games” Lawrence wordt op instagram direct gekopieerd met lakens en riemen. http://t.co/s1lXkDyWR0 reageer retweet
![]()
[ afbeelding ]
De modus waarin ik middelmatige muziek als kutmuziek ga zien?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef alors het volgende:
Uh oh, Mex is weer in zijn zure en rebelse Atze-modus.
Dan een terechte klacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder luistert naar Cliff Richard (opzich niet veel mis mee), James Blunt en 3J's. En dan commentaar hebben op Queen
Echt he.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef alors het volgende:
Uh oh, Mex is weer in zijn zure en rebelse Atze-modus.
Dat is toch een album van de Sugababes?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De modus waarin ik middelmatige muziek als kutmuziek ga zien?heb ik wel ns last van ja
Gisteren angels with dirty faces 3x luisteren was wellicht onverstandig
Ja. Tijdens het begin van de MH.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Pino112 het volgende:
Is FIRE al langsgekomen? Had een bespreking
ja, fantastische plaat overigensquote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch een album van de Sugababes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |