idem!quote:
Maar hij is van de playlist af (quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef alors het volgende:
Roar aanvragendan heb je wel een chromosoompje teveel zeker.
maar nu is de vraag...heb je nog geneukt?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Een flirt(beter laat dan nooit)
Oh en wolf/panda en de rest van de geïnteresseerde
serveerster van het hotel waar ik al jaren kom zat me vorig jaar al vaag aan te kijken (maar ik kon haar niet peilen). Dit jaar hetzelfde verhaal, dat zelfs een vriend van me zei: "Of ze vindt je leuk, of ze denkt dat je er steeds elke dag gaarder uit gaat zien"
Eigenaar van het hotel vertelde mij echter later dat hij een serveerster had die geïnteresseerd was in mij
Woensdagavond dus met haar en nog een andere serveerster op stap. Was erg gezellig
Die dag erna (escalatieavond 2.0) weer met hun op stap, drank ging niet normaal hard(alsmede de daarbij behorende financien
).
Volgende dag werd ik wakker op de verdieping waar het personeel verblijft
Kom ik een gozer tegen op de gang: "Hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg"Schijnbaar had hij een andere serveerster geregeld
.
Daar was de eigenaar dus ook achter gekomen en die gozer had mij dus "verlinkt".
Maar goed, het was een memorabele avond uiteindelijk gevolgd door een kater van 2 dagen. (maar uiteraard wel van 9 tot 16 op de piste geweest).
Je mag weer terugzappenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef alors het volgende:
Roar aanvragendan heb je wel een chromosoompje teveel zeker.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar nu is de vraag...heb je nog geneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]ja, maar t zou toch ook kunnen dat je alleen maar haar verzameling theezakjes hebt bekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ja, dat is geen IBANquote:
geen idee, maar echt matata vind ik het niet...quote:
http://forum.fok.nl/user/history/380075quote:Op zondag 12 januari 2014 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar echt matata vind ik het niet...
ga ik niet allemaal lezen. en zo interessant vind ik het eigenlijk nietquote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/380075
Het waren geen theezakjes kan ik je zeggenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar t zou toch ook kunnen dat je alleen maar haar verzameling theezakjes hebt bekeken?
ik wist dat je die zou inkoppenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het waren geen theezakjes kan ik je zeggen![]()
![]()
nee hoef je ook zeker niet te lezen, ik dacht dat je de user dan misschien zou herinneren. Is iemand die in Limburg woont en ook altijd slecht met geld omgaat en vage topics maakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik niet allemaal lezen. en zo interessant vind ik het eigenlijk niet
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik snap het welquote:
neehoor, ik ken jou als de ultieme womanizer die z'n skistok ff lekker mokkeltje prikt!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ik snap het wel
Je hebt m'n verlopen harses op Twitter vast wel gezien dus dan zou je idd weinig actie verwachten
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, ik ken jou als de ultieme womanizer die z'n skistok ff lekker mokkeltje prikt!
nieuwe MamaAppelsapjingle btw? zeker weer vanwege SR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |