Leuk. Kan helaas alleen Noors niet helemaal begrijpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:32 schreef wimderon het volgende:
Andrew Musgrave wint even van Hattestad, Krogh en Gløersen![]()
http://www.nrk.no/sport/musgrave-vant-nm-sprinten-1.11477246
Enkelblessure opgelopen vlak voor de start van het seizoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef komrad het volgende:
Wat was er eigenlijk met cologna aan de hand?
Mwah...zolang die pakken en hun stof maar dat doen waar ze voor gefabriceerd zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef heywoodu het volgende:
De nieuwe Franse pakken:
Irritant zeg, dat die Fransen van heel licht naar zwart met geel gaan en weer terug enzo.
Het zou toch prettig zijn voor de herkenbaarheid als je vooral dezelfde kleuren ziet die je de hele winter in de World Cup zietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah...zolang die pakken en hun stof maar dat doen waar ze voor gefabriceerd zijn.
In ieder geval op basis van iets, want Johaug en Bjorgen stonden helemaal vooraan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef kilon het volgende:
Hoe wordt bepaald waar je mag starten? Loting of wereldranglijst of zo? Want je ligt dan meteen 50 meter achter.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Is dit nou wel of niet een nieuw onderdeel?
Minuutje of 40quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef Felagund het volgende:
Hoe lang doen ze over 15km? [/noobvraaag]
ongeveer 40 minuten. De bbc leest meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef Felagund het volgende:
Hoe lang doen ze over 15km? [/noobvraaag]
Volgens mij geen nieuw onderdeel, alleen een andere naam. Maar ik zat niet helemaal op te letten toen ze er bij de ARD erover hadden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Is dit nou wel of niet een nieuw onderdeel?
Klopt. Vroeger werd het Duatlon genoemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij geen nieuw onderdeel, alleen een andere naam. Maar ik zat niet helemaal op te letten toen ze er bij de ARD erover hadden.
De NOS leest mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de verschillen niet zo goed. Langlaufen/skiathlon, klassiek.
Ah, wordt al duidelijk
Klassiek is dat je binnen de lijntjes moet blijven....vrije stijl is wanneer je de schaatsbeweging mag maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de verschillen niet zo goed. Langlaufen/skiathlon, klassiek.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
40-45. De eerste 14-18 minuten zijn het moeilijkst.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
40-45. De eerste 14-18 minuten zijn het moeilijkst.
Ja ik hoorde het. Thnx anywayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klassiek is dat je binnen de lijntjes moet blijven....vrije stijl is wanneer je de schaatsbeweging mag maken.
Skiatlon is een combi van beiden. 2 rondjes klassiek en 2 rondjes vrije stijl.
Gewoon wat uitgebreider dan ARD enzo, zoals je mag verwachten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, de NOS gaat elke sport behalve schaatsen oneindig uitleggen.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop dat Bjorgen wint en dat er 1 andere Noorse op het podium komt
Böhler komt uit Bad Säckingen. (http://de.wikipedia.org/wiki/Stefanie_B%C3%B6hler)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |