Stroopwafel 1x per dag. Verder maak ik wel eens een bakje met een klein koekje en snoepje (rozijntjes, yoghurt rozijntjes, Jip en Janneke snoepjes, een paar M&M's als ik die een keer heb en hij heeft ze gezien). Naar de psz krijgt hij een mandarijn/bakje druiven mee en een evergreen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef Kyara het volgende:
Ow balen DJMO!
Vraagje: wat geven jullie je kind als tussendoortje? Anders dan fruit zeg maar.
SPOILER: onsmakelijk verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
mjah, dit geval houd ik er maar op dat hij gewon te laat was met naar de wc te gaan. ik ben (uiteraard) wél boos geworden en heb uitgelegd dat dit mama veel centjes gaat kosten en dat heeft hij ook wel begrepen. Nomaal als ik hem naar z'n kamer stuur komt hij er meteen weer af, maar nu zat hij snikkend op bed te wachten tot ik hem zelf weer kwam halen. En m'n bril .. ja ook vervelend, maar wat ik al schreef, die was toch al aan vervanging toe (al weet Geert dat natuurlijk niet). Ik ga over twee weken met Papabear mee naar pearle, voor de actie 1 bril halen, tweede bril gratis, en derde bril cadeau gevenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Geert is wel op dreef vandaag he..
Wel balen van het geld, voor beide gevallen..
hij snapt ook heel goed wat ik zeg hoor, bij de test bij logopedie lag z'n begrip ook gewoon gemiddeld zeg maar, alleen z'n taalproductie liet zwaarte wensen overquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Lazi, is dat die met die kerk/sleutel. Of die waterkan/rugtas?
DJMO, ik denk dat hij het dan wel begrepen heeft. Fijn dat je zo een nieuwe bril kunt regelen!
Ik zou het voor nu even met die luier doen. Even een paar weken misschien, zodat hij daar aan kan wennen. Dan is de stap naar het wegdoen van die luier misschien ook wel minder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:06 schreef Shandaly het volgende:
Wat is nou wijsheid hier? Helemaal laten rusten onder het mom 'het komt vanzelf ooit wel goed, voor z'n 16e'? Of toch blijven stimuleren op de wc te gaan, eventueel met luier aan in het begin?
Hij weet prima wanneer hij moet, hij kan het ook prima ophouden als het hem niet uitkomt, dus voor eventueel school straks maak ik me eigenlijk geen zorgen. Ik zou alleen onderhand wel eens van die luier(broekje)s af willen...
Dan heeft Anouk overgewicht, die was net 24 maanden 86 cm en 13,1 kg...geen opmerking over gehad hier, wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef bitterend het volgende:
DF mooi dat het goed was!! hier was ze 85cm en 12.7 kg en ze had overgewicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |