quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier ook een enorme vooruitgang van de jongste dame. Ze zegt zelfs nu zelfs "morgen", ipv "norgen". Paard is nog wel taart… Maar goed.
Wij krijgen gewoon elke week oefeningen mee en tijdens de logopedie is ze veel bezig met de uitspraak van Leyla en laat dan goed zien hoe ik haar de uitspraak kan aanleren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:05 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
Hoe pakken ze bij jou / jullie de logopedie lessen aan?? Geert heeft aan A5 multomapje gekregen met showtasjes, waarin we begonnen zijn met foto's van hemzelf, mij, zijn broertje, zus, mijn vriend, zijn kinderen, daarna papa en zijn vrienden / opa en oom. daarna kwamen de juffen van zijn psz, de juffen van Jan z'n school, het logo van de appie en een foto van de twee verkoopsters die we het vaakste zien () en boodschappen, plaatjes van speelgoed etc.. zo krijgt hij een belevingsboek waarin hij van alles kan benoemen en ook begrippen leert als op de fiets, in de auto, in de trein etc.
hoe oud is Leyla nu?? Volgens mij toch een stuk ouder dan Geert of ben ik nou in de war?? Bij Geert is ze echt nog heel spelenderwijs bezig, met bv memory van Nijntje of Dikkie dik .. (plaatje van een poes en een waterbak wordt dan: poes drinkt water bv)/ 't is wel een enorm tof mens moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij krijgen gewoon elke week oefeningen mee en tijdens de logopedie is ze veel bezig met de uitspraak van Leyla en laat dan goed zien hoe ik haar de uitspraak kan aanleren.
Aww arme M! hoe gaat het met hem nu??quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef Kyara het volgende:
M heeft zijn eerst peuter kotssessie achter de rug gisteravond. Heel sneu. Vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter, al eet hij nog niet zo veel. Vanavond ook maar wat lichts maken voor hem.
Maar hij is vandaag wel met opa naar de kinderboerderij geweest. Daar wilde hij een kip aaien. Iemand van de kinderboerderij heeft dat beest toen opgepakt om te aaien maar dat vond hij toch een beetje eng. Heeft het hele beest goed bekeken (boven, onder, voor, achter) en kwam toen tot grote hilariteit van de aanwezigen tot de volgende conclusie: “is een haan!”
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef Kyara het volgende:
Mwah, gaat wel. Nog niet helemaal de oude. Heeft niet veel gegeten vandaag, wel gewoon gespeeld. maar kan ook deel vermoeidheid zijn.
Het was een kip, hij zat fout. M kan eigenlijk alle beesten wel herkennen (in elk geval van een plaatje dan): inktvis, pindabeer (), kangoehoe, ijsbeer, pinpim (pinguin), kameel, zebra. Eigenlijk teveel om op te noemen. We zijn nu bezig met koe-kalfje, Kip - kuiken etc.
I. herkent echt heel veel dieren. Aap, paard, koe, varken, schaap, kip, haan, eend, kikker, uil, duif, vogel, pauw, hond, poes, pinguïn, konijn, beer, giraf, olifant, leeuw, tijger... Inclusief geluiden die ze maken. En hij is net 19 maandenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:31 schreef bitterend het volgende:
[..]
Aww arme M! hoe gaat het met hem nu??
Was het een haan?? of een kip? wat een slimme knul![]()
R herkend een paard, een koe, een poes, een wufwuf (hond) maar geen kip
wij kregen aan het begin van het jaar een brief mee naar huis waar we op aan kruisten wat we wilden dan onze handtekeningen en zo gaf je of wel of geen toestemming dat je kind ter promotie word gebruikt (de foto's dan)quote:Op maandag 13 januari 2014 18:10 schreef NotTheSame het volgende:
Midas!!!
Even een vraagje over foto's van je kind op internet.
Wij zijn er inmiddels over uit naar welke basisschool we Draakje willen brengen (mits we hier nog wonen). Dacht ik.
Nu lees ik op hun website dat zij foto's openbaar op internet zetten van activiteiten (en daarbij dus ook de kinderen, vaak ook met herkenbare gezichten).
Zoals de meeste van jullie weten ben ik vrij strikt (met een persoonlijke reden) omtrent het plaatsen van foto's van of met Draakje in het openbaar.
Het blijkt ook dat je bij inschrijving tekent voor het plaatsen van deze foto's.
Het is verder een perfect passende school maar dit laat me dan toch weer uit kijken naar alternatieven. Aan de andere kant zou ik dan het gesprek met de schoolleiding aan willen gaan om te kijken wat er mogelijk is, maar zou dat niet stom over komen?
Wat zouden jullie doen?
plakje worst, kaas of een theebiscuitje ??quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef Kyara het volgende:
Ow balen DJMO!
Vraagje: wat geven jullie je kind als tussendoortje? Anders dan fruit zeg maar.
is het nog wel te maken? Wel heel vervelend!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef DJMO het volgende:
hier zit een peuter voor straf op z'n kamerik had m'n bril afgezet, achter m'n toetsenbord gelegd *kids wéten dat ze niet bij de pc mogen komen!!) en ik was even in de slaapkamer bezig. Geert is muisstil en komt ineens triomfantelijk met m'n bril aanlopen .. kijk mama ... een pootje in z'n linkerhand en de rest in z'n rechterhand ...
nee, is niet meer te repareren. Finaal afgebroken. Geert begon alleen maar te huilen toen ik boos werd. enfin, 30 jan moet ik naar de oogarts, waarschijnlijk moet ik sowieso een sterkere bril. Voor nu heb ik het maar met plakband (quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
is het nog wel te maken? Wel heel vervelend!
wat zei Geert?
Paprika, komkommer, ontbijtkoek, rijstewafels, rozijntjesquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef Kyara het volgende:
Ow balen DJMO!
Vraagje: wat geven jullie je kind als tussendoortje? Anders dan fruit zeg maar.
je zou ff langs een opticien kunnen gaan,misschien kan die het nog vast solderen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, is niet meer te repareren. Finaal afgebroken. Geert begon alleen maar te huilen toen ik boos werd. enfin, 30 jan moet ik naar de oogarts, waarschijnlijk moet ik sowieso een sterkere bril. Voor nu heb ik het maar met plakband () vastgemaakt zodat hij iig nog 'draagbaar' is
Roy eet hier alleen maar de kaaslollies de rest Wilt hij niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef Kyara het volgende:
Rauwkost eet hij niet, dat is wel jammer. Voor worst vind ik hem nog te jong en hij krijgt ook al kaas op brood. Maar peperkoek en rozijntjes is wel een goede. Kijken of hij inmiddels wel rozijntjes wil eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |