Misschien dan wel, maar vind ik de aanschaf niet echt waard.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Kyara het volgende:
Ook niet met een verlengde bagagedrager Son?
Meiden mogen ook mee op de fiets, maar dan moet M dus achterop. Maar aangezien ik er maar 2 tegelijk op de fiets kan hebben moet er altijd iemand mee om met de andere op de fiets te gaan. Dat wordt dus meer recreatief fietsen op zondag dan echt van a naar b.
nee joh! tweedehands valt het reuzemee. ik heb de mijne net weggegeven (had hem ook gekregen) omdat het toch wel zwaar fietste met meer dan 30 kilo kind erin. kijk eens op marktplaats ofzo. heb je ook geen gekloot meer met buggy die meemoet, want je kan heel dat ding afkoppelen en duwenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Kyara het volgende:
Ik kan heel veel lopend doen. Kdv, supermarkt, kinderboerderij is allemaal op loopafstand. Bij mooi weer is ook een verder gelegen winkelcentrum wel te doen. Familie en vrienden wonen weer te ver om te fietsen. En zo'n fietskar is echt wel duur. En dan mowt je ook nog iets hebben wat je er af kunt koppelen om als buggy te gebruiken want anders sta je ter plekke met 3 kinderen.
dat valt met die van mij tegen. Die moet ik achterover kantelen om de 'trek' beugel op te bergen en het voorwiel moet ik er apart opschroeven wil ik hem als buggy kunnen gebruiken. Best wel onhandig imo. Had me er meer gemak van voorgesteld achteraf.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:19 schreef simmu het volgende:
[..]
nee joh! tweedehands valt het reuzemee. ik heb de mijne net weggegeven (had hem ook gekregen) omdat het toch wel zwaar fietste met meer dan 30 kilo kind erin. kijk eens op marktplaats ofzo. heb je ook geen gekloot meer met buggy die meemoet, want je kan heel dat ding afkoppelen en duwen
Ik zie je al staanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had een MGM voorstoel en heb mijn Jongens daar tot bijna hun vierde ingeproptoudste alleen niet, want die had vanaf 3 concurentie van zijn broertje
Maar is een fietskar niet iets inderdaad Kyara? Kom je nog eens ergens
Nee?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:33 schreef Troeta het volgende:
Dat is dan zeker om de kinderen af te zetten en op te halen? Dat lijkt me ook een stuk handiger dan ff wat boodschapjes doen
Lieve schat, ik heb inmiddels ook meer dan 30 kg kind hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:19 schreef simmu het volgende:
nee joh! tweedehands valt het reuzemee. ik heb de mijne net weggegeven (had hem ook gekregen) omdat het toch wel zwaar fietste met meer dan 30 kilo kind erin. kijk eens op marktplaats ofzo. heb je ook geen gekloot meer met buggy die meemoet, want je kan heel dat ding afkoppelen en duwen
owjaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb inmiddels ook meer dan 30 kg kind he
Nee, fietskar is aan mij niet besteed.
Ik fiets drie a vier keer per week met de meiden. Sowieso naar het kdv, nu nog maar twee dagen maar voorheen drie. Ongeveer 4,5 km heen en 4,5 km terug. ook in de regen en zo. Die kinderen worden niet nat, ik wel helaas. Ze wegen niet heel veel, 16.5 kilo en 9 dus dat is nog te overzien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zie je al staanknietjes een beetje proppen en gaan
![]()
Ik vind het ook erg meevallen, twee op de fiets. Ik fiets dagelijks met allebei, E. voorop en A. achterop. De een 12 kilo en de ander 16.5. We kunnen nog wel even op deze manier gelukkig dus qua kilo's.
Op onze opvang ook een soortgelijke situatie Kyara, tweeling en peuter. Voorop 1 zitje en achterop twee achter elkaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Kyara het volgende:
Ook niet met een verlengde bagagedrager Son?
Meiden mogen ook mee op de fiets, maar dan moet M dus achterop. Maar aangezien ik er maar 2 tegelijk op de fiets kan hebben moet er altijd iemand mee om met de andere op de fiets te gaan. Dat wordt dus meer recreatief fietsen op zondag dan echt van a naar b.
Ja, dat zou dan inderdaad ook mijn keuze zijn. Maar het is hier niet nodig omdat we alles lopend kunnen doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
Op onze opvang ook een soortgelijke situatie Kyara, tweeling en peuter. Voorop 1 zitje en achterop twee achter elkaar.
http://www.defietsfabriek.nl/nl/nl/147/model_am/30/pam_duo
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:11 schreef Troeta het volgende:
Stoer mignonne!
Ik heb zelf geen auto, dus doe veel lopend. Maar mijn moeder had het er laatst over dat ze autorijden met kinderen ook wel een gedoe vond met al die stoeltjes en riempjes. Vroeger gooide je de kinderen er in en deed je de deur dicht!
De buurman van mijn ouders heeft een fietskar te koop hij vraagt er ¤25 voorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Kyara het volgende:
Ik kan heel veel lopend doen. Kdv, supermarkt, kinderboerderij is allemaal op loopafstand. Bij mooi weer is ook een verder gelegen winkelcentrum wel te doen. Familie en vrienden wonen weer te ver om te fietsen. En zo'n fietskar is echt wel duur. En dan mowt je ook nog iets hebben wat je er af kunt koppelen om als buggy te gebruiken want anders sta je ter plekke met 3 kinderen.
zie! duur zijn die dingen nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De buurman van mijn ouders heeft een fietskar te koop hij vraagt er ¤25 voor
kan ze wel met zijwieltjes fietsen?? dan zou ik haar gewoon 'voor het blok' zetten met het verhaal dat de jongste te groot wordt voor voorop en dus wel achter moet. of: als jij nu niet leert fietsen, leert s het ook nooit, want jij moet toch het goede voorbeeld geven?? Dat werkt hier tenminste wel als ik Jan iets wil laten doen. Hem als voorbeeld voor Geert stellenquote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef MamaPurk het volgende:
Hier fiets ik ook elke dag met twee kinderen. Het begint nu wel wel zwaarder te worden, 20 kilo achter, 17 kilo voor. Het word gewoon tijd dat de oudste leert fietsen, maar ze wil niet..
Volgens mij is het idee dat ze dan ook langer gaan leren slapen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef As1981 het volgende:
ik snap dat wekker princiepe niet. ze zijn wakker maar mogen bv voor zeven uur de ouders niet komen storen want die vinden dat te vroeg ofzo. misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat idee krijg ik altijd.
en ja mijn kinderen zijn ook altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur)
ik zeg altijd tegen Anouk dat ze niet eerder wakker moet worden tot het licht is, werkt dus niet, snap dus ook niet hoe een wekker zou helpen haar langer te laten slapen?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat ze dan ook langer gaan leren slapen.
Alleen als ik echt doodop ben of ze spontaan heel stilletjes met haar knuffels speelt.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef Susie het volgende:
tenzij je kind dan lekker gaat spelen op de kamer, dan kan je toch zelf ook niet nog slapen? Ik in ieder geval niet
Denk dat Anouk en R nog te jong zijn om dit concept te begrijpen! wat Wup zegt met 3 jaar wellicht dat het proberen waard is!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef Susie het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen Anouk dat ze niet eerder wakker moet worden tot het licht is, werkt dus niet, snap dus ook niet hoe een wekker zou helpen haar langer te laten slapen?
Volgens mij echt bedoeld zodat de ouders langer slapen....tenzij je kind dan lekker gaat spelen op de kamer, dan kan je toch zelf ook niet nog slapen? Ik in ieder geval niet
Ja, leeftijd is wel heel belangrijk daarin. Het concept 'tijd' is gewoon heel abstract, ook voor een kleuter. Ik denk dat deze wekker veel eerder ook niets had uitgehaald. Dus tot die tijd wens ik jullie sterktequote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
Denk dat Anouk en R nog te jong zijn om dit concept te begrijpen! wat Wup zegt met 3 jaar wellicht dat het proberen waard is!
Oeps, babytopic. Is nog niet eens in me opgekomen. Ik moet geloof ik nog even wennenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:09 schreef Troeta het volgende:
Ooooh wat leuk!! Alles goed? Kan zo snel niks vinden in het babytopic en Z&G? Hoe vind je oudste het?
Dat is niet hoe ik het zou aanpakken. Ze wil niet dus schijnbaar is ze er nog niet aan toe. S krijgt voor haar verjaardag straks een fiets en ik zie het zomaar gebeuren dat die er zo op weg fietst. Zij is motorisch wat dat betreft een stuk sterker dan haar zus. Met zijwieltjes lukt het overigens wel hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan ze wel met zijwieltjes fietsen?? dan zou ik haar gewoon 'voor het blok' zetten met het verhaal dat de jongste te groot wordt voor voorop en dus wel achter moet. of: als jij nu niet leert fietsen, leert s het ook nooit, want jij moet toch het goede voorbeeld geven?? Dat werkt hier tenminste wel als ik Jan iets wil laten doen. Hem als voorbeeld voor Geert stellen
ik zeg het ook altijd maar, weet toch dat zich er niets van aantrekt!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja, leeftijd is wel heel belangrijk daarin. Het concept 'tijd' is gewoon heel abstract, ook voor een kleuter. Ik denk dat deze wekker veel eerder ook niets had uitgehaald. Dus tot die tijd wens ik jullie sterkte![]()
Overigens is slapen tot het licht wordt een leuk idee in de winter, maar over een half jaar is dat trucje niet zo grappig meer
gefeliciteerdquote:
Wij hebben m omdat hij om 6 uur wakker werd, niet meer wilde slapen en daardoor te weinig slaap kreeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef As1981 het volgende:
ik snap dat wekker princiepe niet. ze zijn wakker maar mogen bv voor zeven uur de ouders niet komen storen want die vind2en dat te vroeg ofzo. misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat idee krijg ik altijd.
en ja mijn kinderen zijn ook altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur)
Dank je wel!quote:
Maar bij zijn nichtje was het ook een andere omgeving he. Hier is het gewoon thuis. Dus de situatie en de mensen zijn hetzelfde als op zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan was met ook nogal gewend om cadeautjes te krijgen op feestjes (Sint, verjaardag, kerst). Bij de verjaardag van nichtje vroeg hij ook nog om cadeautjes, maar het werd geen drama gelukkig, genoeg afleiding aan. Mensen en ander speelgoed.
Sint was bij dat nichtje thuis, met dezelfde mensen. Kerst bij mijn ouders, met andere mensen. Dus wel verschillende plekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Maar bij zijn nichtje was het ook een andere omgeving he. Hier is het gewoon thuis. Dus de situatie en de mensen zijn hetzelfde als op zijn verjaardag.
Ik paniek ook niet hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Sint was bij dat nichtje thuis, met dezelfde mensen. Kerst bij mijn ouders, met andere mensen. Dus wel verschillende plekken
Ach, je kunt altijd nog gaan panieken als hij het doet, tot die tijd hopen op het beste
Maat M is toch vanaf 90 ccm? Die hebben wij, absoluut nooit spijt gaan die aankoop gehad. Nathan gebruikt hem dagelijks.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef bitterend het volgende:
Welkom soempie en nog gefeliciteerd![]()
DF ik heb hem besteld!! een maat M puky! ben erg benieuwd, morgen komt hij binnen! hopelijk gaat mijn man hem meteen uitproberen met R
Vandaar dequote:
Deze http://www.loopfietsen.nl/puky/starter-roze-p-1.htmlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Maat M is toch vanaf 90 ccm? Die hebben wij, absoluut nooit spijt gaan die aankoop gehad. Nathan gebruikt hem dagelijks.
Soemp, gefeliciteerd!
Het is meer dat ik me afvraag hoe hij zal reageren. Maar dat zien we vanzelf wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Vandaar de![]()
Je hebt mensen die zich bij voorbaat al zoveel zorgen maken, dat ze vergeten te genieten van de momenten.. Maar dat valt bij jou wel mee denk ik zo
Loopfietsjes zijn tof!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Deze http://www.loopfietsen.nl/puky/starter-roze-p-1.html
Die wil ik eigenlijk ook. Maar dan moet Daan nog even een paar cm groeien de komende 2/3 maanden..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Loopfietsjes zijn tof!
Wij hebben deze
http://www.puky.nl/nl/mod(...)d_LR1_1_1/index.html
Is net een maatje groter. Nathan kreeg deze voor zijn 2de verjaardag en kon er vrijwel gelijk een beetje mee fietsen. Hij is nu 3,5 jaar en het zadeltje staat op de hoogste stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |