quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef Razor21 het volgende:
Dit dus. Ben er ook behoorlijk klaar mee. Zweverig gedoe en gejank allemaal.
je verwacht het nietquote:Op zondag 12 januari 2014 11:25 schreef ejfaar het volgende:
Het feit dat alles nep is en veel minder survival dan beloofd heeft mij (voorlopig) doen afhaken
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was er al klaar mee voordat het concept de plasbuis van John de Mol uberhaupt had verlaten
En de controle van de regie dan? Die is toch echt wel aanwezig.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Jamiroquai het volgende:
dit zijn simpelweg 15 mensen tegen totale, dictatoriale controle.
De regie is de dictator...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En de controle van de regie dan? Die is toch echt wel aanwezig.
Hmmm?quote:Kijker wil mensen zien die werken, plannen maken, ruzie maken, bouwen, slopen
Naar je moeder luisteren is altijd een goed teken...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Mijn moeder, die toch nooit RLS kijkt zag 2 afleveringen en zei, wat een jankerds
De regie is de dictator :p We kijken naar 15 gevangenen, die de aftasten wat ze wel en niet mogen en daar uiteindelijk onverbiddelijk overheen zullen gaan. Maar er staat te veel geld op t spel om zomaar de plug eruit te trekken, door regie en de bewoners. Zelf vind ik dat een leuke, door-sbs6-niet-verwachtte chemistriequote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En de controle van de regie dan? Die is toch echt wel aanwezig.
vertelquote:Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Jamiroquai het volgende:
(Niet vergeten dat iedereen zich heeft ingekocht voor een bedrag tussen de ¤2,500 en ¤25,000,
Mwa, ik vind de uitzendingen niet zo bijzonder. Er is wmb ook te weinig materiaal voor elke dag een uitzending. Eens in de week zou beter zijn denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef yvonne het volgende:
Ik amuseer me kostelijk.
Vannacht had je een jankende worstelaardoei stoere carriere,
Lekker laten janken, de kijkcijfers zijn nog steeds boven het miljoen, en tot op heden zijn de streamers de enige die weten dat er van die gekkies inzitten.
In de uitzending laten ze geen 30 min. gejank zien, dus het zal allemaal dik meevallen. Ze hebben iig genoeg prachtig materiaal van afgelopen week om er schitterende uitzendingen mee te vullen.
[..]
Hmmm?
Plannen maken om elkaar te verbouwen, of te slopen ja
Ik ga geen 24 uur naar timmerlui kijken
Wat denk je, dat de Neandertalers zulke bouwers en planners waren?
Nonsens, materiaal genoeg.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mwa, ik vind de uitzendingen niet zo bijzonder. Er is wmb ook te weinig materiaal voor elke dag een uitzending. Eens in de week zou beter zijn denk ik.
Latente homo'squote:Op zondag 12 januari 2014 16:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar die aannemer en die Marokkaan janken ook de hele tijd
je haalt de worden uit mn mond, dat gejank is zo ergerlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:15 schreef SunChaser het volgende:
Je ziet t aan de tv kijkcijfers, ik hoor het om me heen en ik lees het hier. Dat gejank is de ondergang van Utopia. Kijker wil mensen zien die werken, plannen maken, ruzie maken, bouwen, slopen
Maar niet dat gejank. Er is ook geen gejank in Ex Rob, of in die National Geograpic survivalprogramma's. Dan had je je niet moeten opgeven met dat gejank
Ik denk dat je ze teveel eer geeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Jamiroquai het volgende:
Dit is geen survival, dit zijn simpelweg 15 mensen tegen totale, dictatoriale controle.
Bij jullie werd er allaan gejankt door Sabiene en Willemquote:Op zondag 12 januari 2014 12:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Naar je moeder luisteren is altijd een goed teken...
Ze waren iig geen jankerds als ze een keer hun teen hadden gestoot tegen een hunnebedquote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef yvonne het volgende:
Wat denk je, dat de Neandertalers zulke bouwers en planners waren?
Er was een groepje mensen bij het hek, maar die werden niet binnengelaten.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat degenen die daar naartoe gaan voor een rondleiding toch wel belust zijn op enige aandacht. Wellicht hopen ze zelfs op TV te komen. Nou ja, mag.
Nouja, ik overdrijf graag. Maar als ik:quote:Op zondag 12 januari 2014 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze teveel eer geeft.
Op dag 2 stond ie toch al te janken? Na de ruzie over zijn bammetjes met tonijn? Meneer miste zijn meisje zoquote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef yvonne het volgende:
Vannacht had je een jankende worstelaardoei stoere carriere,
En ik had er al een topic aan gewijd met de passende tt. Utopia2014- Titanic van reality tv voor John de Mol.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was er al klaar mee voordat het concept de plasbuis van John de Mol uberhaupt had verlaten
Ik dacht dat worstelaars altijd al een stelletje jankerds zijn. Met hun nep sport.past dat ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef KimJong-un het volgende:
inderdaad. Wat een gezeik.
En waarom gaat een showworstelaar janken?
Help je toch je carriere mee om zeep?
http://www.mars-one.com/quote:Op maandag 13 januari 2014 12:09 schreef raptorix het volgende:
Het was leuker als ze ergens op een eiland hadden gezet waar ze dus echt alles mochten regelen, geen regeltjes van John de Mol, alleen remote camera's en geen mogelijkheid tot uitstappen, krijg je hartaanval? Jammer joh, Zwanger geworden? Zoek het uit, dan zou ik wel gaan kijken, dit slaat nergens op.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef JenHermes het volgende:
Sowieso bestaat heel dat SBS6 dadelijk over nu en 3 jaar niet meer, let maar op. Elk programma wat op die zender komt mislukt bij voorbaat al en weet je hoe dat komt? Omdat die Beau van Ervendorens op die zender te zien is! Echt ongelofelijk dat die vrouw die Barbra speelde in GTST de overstap van RTL 4 naar SBS6 heeft gemaakt want ze past er totaal niet tussen. Beter had ze gewoon bij RTL late night aangeschoven als tafel sidekick van Humberto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |