SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, filmmaatschappij Universal is al van een drankstokerij en een rioolwaterzuiveringsbedrijf geweestquote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef wyccie het volgende:
Grappig, Veolia is in Australië hun vuilnisophaalbedrijf.
Ahaquote:Op zondag 12 januari 2014 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ik doel op hoe hoog ze hun mobiel houden. Portretstand was voor mij vanzelfsprekend.
ook vo!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef wyccie het volgende:
Grappig, Veolia is in Australië hun vuilnisophaalbedrijf.
dat soort mensen snappen het niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wyccie: tegenwoordig zijn er (tot mijn ergernis) vrij veel mensen die filmen met de telefoon in portretstand. Alleen aan de manier waarop ze het toestel vasthouden zie je dus niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef MaJo het volgende:
DM's verstuurdIk wilde het linkje via CTRL-V in de DM zetten, zat er opeens een heel verhaal onder wat ik net naar een klant had verstuurd
![]()
Gelukkig wel nog gezien en linkje alsnog erin gezet
we laten het huis zitten, het wordt allemaal toch duurder dan we dachten. We hebben daarom besloten eerst onze reis naar de VS te maken en daarna pas naar huizen te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn dag bestond tot nu toe uit een poging tot uitslapen en het voederen en weer in bed leggen van een mini. Of telt een trui van de waslijn pakken ook als "de was doen"?
[..]
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig.
Gelukkig heb je nog even de tijd...quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
Tickets geboekt25 augustus vliegen we naar Vegas en 4 weken later weer terug. Nu kan het plannen gaan beginnen
Allebei gaaf Opheliaquote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
Da's minder TM.
Mijn nieuwe trui is droog, en dat is mooi want ik heb het koud! Voelt wel als een blast from the past. Vroeger liep ik altijd in capuchontruien, kisten en spijkerbroek, voor het contrast: tegenwoordig is een jurkje met een paar hakken eronder heel normaal.
Misschien moet ik deze ter compensatie![]()
nicequote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
Tickets geboekt25 augustus vliegen we naar Vegas en 4 weken later weer terug. Nu kan het plannen gaan beginnen
Damn, dat is heftig nieuws PS.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tyfus man, iemand met wie ik in het jaar op de middelbare school zat heeft zaadbal kanker met uitzaaiingen23, daar zit je dan.
Minder leuk nieuws, hopen op een goede medische begeleiding en hopelijk ook herstel.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tyfus man, iemand met wie ik in het jaar op de middelbare school zat heeft zaadbal kanker met uitzaaiingen23, daar zit je dan.
met United voor 590 ppquote:Op zondag 12 januari 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
nice
Nog een betaalbare vliegmaatschappij kunnen vinden?
Link werkt niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
deze wil ik:
https://sjobs.brassring.c(...)fo=15445_5163&GQId=0
Wanneer mag je beginnen?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh nouja, het is een baan als fotografie coordinator in een diertuinniet om de gasten te fotograferen zoals in artis, maar om vips en dieren en events en weet ik het
Coördinator...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh nouja, het is een baan als fotografie coordinator in een diertuinniet om de gasten te fotograferen zoals in artis, maar om vips en dieren en events en weet ik het
shoots, geen fotografenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Coördinator...
Hoeveel fotografen lopen er daar rond en wat moet je coördineren dan?
Good luck anyway!
Die is leuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Misschien moet ik deze ter compensatie![]()
Een goede lbd is goud waard.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is leuk.
Ze hebben leuke dingen. Maar zelfs in de sale vind ik het nog iets te prijzig.
*Cheapskate alert*
Nice!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
2 juni heen, 29 juni terug, ook met united, naar san Francisco. 660 pp. Jij bent echt goedkoop uitquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
met United voor 590 ppWanneer ga jij die kant op?
Ja dit is echt een goede dealquote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Bart het volgende:
[..]
2 juni heen, 29 juni terug, ook met united, naar san Francisco. 660 pp. Jij bent echt goedkoop uit.
Kan je nu al aangeven waar je wil zitten dan? Duurt nog 7,5 maandquote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Bart het volgende:
Met de united app kun je trouwens heel makkelijk je stoelen wijzigen voor elke vlucht.
kun je nu al zien en wijzigen ja, zodra je een flight number hebtquote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dit is echt een goede dealEn dat dankzij G die besloten heeft van baan te wisselen zodat we niet meer aan het hoogseizoen gebonden zijn
Anders was het boven de 1000 euro pp
[..]
Kan je nu al aangeven waar je wil zitten dan? Duurt nog 7,5 maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |