SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, filmmaatschappij Universal is al van een drankstokerij en een rioolwaterzuiveringsbedrijf geweestquote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef wyccie het volgende:
Grappig, Veolia is in Australië hun vuilnisophaalbedrijf.
Ahaquote:Op zondag 12 januari 2014 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ik doel op hoe hoog ze hun mobiel houden. Portretstand was voor mij vanzelfsprekend.
ook vo!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef wyccie het volgende:
Grappig, Veolia is in Australië hun vuilnisophaalbedrijf.
dat soort mensen snappen het niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wyccie: tegenwoordig zijn er (tot mijn ergernis) vrij veel mensen die filmen met de telefoon in portretstand. Alleen aan de manier waarop ze het toestel vasthouden zie je dus niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef MaJo het volgende:
DM's verstuurdIk wilde het linkje via CTRL-V in de DM zetten, zat er opeens een heel verhaal onder wat ik net naar een klant had verstuurd
![]()
Gelukkig wel nog gezien en linkje alsnog erin gezet
we laten het huis zitten, het wordt allemaal toch duurder dan we dachten. We hebben daarom besloten eerst onze reis naar de VS te maken en daarna pas naar huizen te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn dag bestond tot nu toe uit een poging tot uitslapen en het voederen en weer in bed leggen van een mini. Of telt een trui van de waslijn pakken ook als "de was doen"?
[..]
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig.
Gelukkig heb je nog even de tijd...quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
Tickets geboekt25 augustus vliegen we naar Vegas en 4 weken later weer terug. Nu kan het plannen gaan beginnen
Allebei gaaf Opheliaquote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
Da's minder TM.
Mijn nieuwe trui is droog, en dat is mooi want ik heb het koud! Voelt wel als een blast from the past. Vroeger liep ik altijd in capuchontruien, kisten en spijkerbroek, voor het contrast: tegenwoordig is een jurkje met een paar hakken eronder heel normaal.
Misschien moet ik deze ter compensatie![]()
nicequote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
Tickets geboekt25 augustus vliegen we naar Vegas en 4 weken later weer terug. Nu kan het plannen gaan beginnen
Damn, dat is heftig nieuws PS.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tyfus man, iemand met wie ik in het jaar op de middelbare school zat heeft zaadbal kanker met uitzaaiingen23, daar zit je dan.
Minder leuk nieuws, hopen op een goede medische begeleiding en hopelijk ook herstel.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tyfus man, iemand met wie ik in het jaar op de middelbare school zat heeft zaadbal kanker met uitzaaiingen23, daar zit je dan.
met United voor 590 ppquote:Op zondag 12 januari 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
nice
Nog een betaalbare vliegmaatschappij kunnen vinden?
Link werkt niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
deze wil ik:
https://sjobs.brassring.c(...)fo=15445_5163&GQId=0
Wanneer mag je beginnen?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh nouja, het is een baan als fotografie coordinator in een diertuinniet om de gasten te fotograferen zoals in artis, maar om vips en dieren en events en weet ik het
Coördinator...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh nouja, het is een baan als fotografie coordinator in een diertuinniet om de gasten te fotograferen zoals in artis, maar om vips en dieren en events en weet ik het
shoots, geen fotografenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Coördinator...
Hoeveel fotografen lopen er daar rond en wat moet je coördineren dan?
Good luck anyway!
Die is leuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Misschien moet ik deze ter compensatie![]()
Een goede lbd is goud waard.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is leuk.
Ze hebben leuke dingen. Maar zelfs in de sale vind ik het nog iets te prijzig.
*Cheapskate alert*
Nice!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
2 juni heen, 29 juni terug, ook met united, naar san Francisco. 660 pp. Jij bent echt goedkoop uitquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
met United voor 590 ppWanneer ga jij die kant op?
Ja dit is echt een goede dealquote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Bart het volgende:
[..]
2 juni heen, 29 juni terug, ook met united, naar san Francisco. 660 pp. Jij bent echt goedkoop uit.
Kan je nu al aangeven waar je wil zitten dan? Duurt nog 7,5 maandquote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Bart het volgende:
Met de united app kun je trouwens heel makkelijk je stoelen wijzigen voor elke vlucht.
kun je nu al zien en wijzigen ja, zodra je een flight number hebtquote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dit is echt een goede dealEn dat dankzij G die besloten heeft van baan te wisselen zodat we niet meer aan het hoogseizoen gebonden zijn
Anders was het boven de 1000 euro pp
[..]
Kan je nu al aangeven waar je wil zitten dan? Duurt nog 7,5 maand
Ah dan ga ik dat meteen maar doenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
kun je nu al zien en wijzigen ja, zodra je een flight number hebt
Bij het raam? Waarom?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:24 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vlucht van Amsterdam naar Houston
shoots, editen, database bijhouden, plannen, genoeg te doen!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar valt er dan dagelijks te shooten?
Of is het een part-time baan?
Eens, stoelen DEF kan je onbeperkt gebruiken.quote:
Waarom?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil ook bij het raam zitten als het kan
Mijn ervaring met DEF stoelen is dat daar vaak ouders met babies of zeer jonge kinderen zitten. De horror.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, stoelen DEF kan je onbeperkt gebruiken.
Nu moet je straks over stoel C heen klauteren om naar het toilet te gaan of je benen te stretchen...
ik zie genoeg als ik aan het raam zit... naar Egypte nog genoten van uitzicht op Kreta bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Je ziet niet tot nauwelijk iets...
Als Lotusss naast je zit, heb je nog 1 plek over naast jullie.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ervaring met DEF stoelen is dat daar vaak ouders met babies of zeer jonge kinderen zitten. De horror.
Op een C plek kan ik mijn lange stelten wel goed kwijt, en uit het raam zie je idd vrijwel niks
Je beseft je dat je grotendeels over de oceaan gaat en dus niets ziet, als het al niet bewolkt is?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
ik zie genoeg als ik aan het raam zit... naar Egypte nog genoten van uitzicht op Kreta bijvoorbeeld
Met z'n tweeën ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Lotusss naast je zit, heb je nog 1 plek over naast jullie.
Dus daar kan geen gezin meer zitten, die verder overal in het vliegtuig zitten...
In jouw geval begrijp ik het om die reden nog wel een beetje...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook bij het raam. Vind het al eng genoeg en vind het dan fijn dat ik in ieder geval iets kan zien.
Sterker nog, als ik niet bij het raam kan zitten krijg ik een fitty en krijg je mij het vliegtuig niet inquote:Op zondag 12 januari 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik het om die reden nog wel een beetje...
Heb nog nooit aan boord gerookt, ook niet toen het mocht.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
De tijd dat je gewoon nog mocht roken in het vliegtuig
Het is juist fijn om te kunnen zien wat er precies gebeurd, met name met taxiën en landen. Anders word ik mega onrustig en geloof me, daar maak ik anderen in een vliegtuig ook niet blij meequote:Op zondag 12 januari 2014 22:02 schreef wyccie het volgende:
LBD's heb ik al.![]()
Raam vind ik ook wel fijn, ik houd van het uitzicht vanuit de lucht, de wolken. ♡
Het fijnst is wel dat bekenden in de andere 2 stoelen zitten.
Het leek mij juist logisch om met vliegangst juist niet bij het raam te zitten, ivm juist dat uitzicht bij landen en stijgen, de moeilijkheid om te vluchten etc. Als er turbulentie is, is het niet beter naar een schermpje met film te kijken dan naar de wolken die op en neer bewegen? Maar ja, dat zal mijn logica wel zijn.
Wolken die op en neer bewegen?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:02 schreef wyccie het volgende:
LBD's heb ik al.![]()
Raam vind ik ook wel fijn, ik houd van het uitzicht vanuit de lucht, de wolken. ♡
Het fijnst is wel dat bekenden in de andere 2 stoelen zitten.
Het leek mij juist logisch om met vliegangst juist niet bij het raam te zitten, ivm juist dat uitzicht bij landen en stijgen, de moeilijkheid om te vluchten etc. Als er turbulentie is, is het niet beter naar een schermpje met film te kijken dan naar de wolken die op en neer bewegen? Maar ja, dat zal mijn logica wel zijn.
Ik denk dat het voor onze tijd was. Mijn eerste vlucht die ik bewust heb meegemaakt was in 1996 en toen was het al afgeschaft.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren. Waren er toen aparte gedeeltes waar gerookt kon worden, of gewoon zo dat de rook het hele vliegtuig kon vullen?
Eerst overal, later alleen achterin, toen gelukkig nergens meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren. Waren er toen aparte gedeeltes waar gerookt kon worden, of gewoon zo dat de rook het hele vliegtuig kon vullen?
Ah, ik vertrouwde MM al niet helemaalquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Little black dress.![]()
Al is er natuurlijk ook weinig mis met een goed libido.
Is dat niet zonde om het laatste stuk te skippen? Zou dat niet kunnenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Mooi geweest, bedtijd. Laatste stukje film laat ik schieten
Dan is er m.i. ook geen reden om iets te willen zien als je vliegangst hebt, maar dat zal wel iets psychisch zijn, wat vliegangst ook is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wolken die op en neer bewegen?
Dat zie je alleen als je er pal boven vliegt, anders niet.
Als je er ver boven zit, is de afstand te groot om beweging waar te kunnen nemen. Vlieg je er doorheen dan zit je er juist zo dicht op dat je ook geen beweging kan zien in de massa...
Maar goed, ieder z'n reden om ergens wel of niet te gaan zitten...
Door Jan de Bont? Of door PS?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Mooi geweest, bedtijd. Laatste stukje film laat ik schieten
Gaat ook niet om het uitzicht tijdens de vlucht, puur het taxiën en landen zoals ik al eerder zeiquote:Op zondag 12 januari 2014 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is er m.i. ook geen reden om iets te willen zien als je vliegangst hebt, maar dat zal wel iets psychisch zijn, wat vliegangst ook is.
Het mooiste wat ik heb gezien was de zon die 'opkomt' in het volledige donker. Alsof je in een sci-fi film zit.
Nee hoor, geen probleem.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:12 schreef MaJo het volgende:
Is dat niet zonde om het laatste stuk te skippen? Zou dat niet kunnen
Wat stelt je dan gerust?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat ook niet om het uitzicht tijdens de vlucht, puur het taxiën en landen zoals ik al eerder zei
Wij vliegen 's nachts terug dus dan maken we het ook meequote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Zonsopkomst is wel mooi vanuit het vliegtuig. Maar dat maak je naar de US of terug daar vandaan zelden mee vanwege de vliegtijden.
Misschien in juni wel op de weg terug naar NL, dan kom je 's ochtends vroeg aan...
Dat ik precies kan zien wat er gebeurdquote:
Koopjes op de echte Strip heb je zelden, daar moet geld verdiend worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu naar hotels in Vegas te kijken omdat we daar op vliegen en je kunt echt fantastische hotels boeken voor niet al te veel geld. Zo zie ik dat 3 nachten MGM Grand 200 euro kost, dat is niet verkeerd
MM/Nem jullie nog tips voor goede hotels in Vegas? Lijkt me wel tof om in zo'n luxe ding op de Strip te zitten voor een koopje
ik heb niet meer comfort aan het gangpad. Benen doe ik voor de stoel van mijn meisje, die kruisen we vaakquote:Op zondag 12 januari 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je beseft je dat je grotendeels over de oceaan gaat en dus niets ziet, als het al niet bewolkt is?
Voor het zicht bij het landen en stijgen offer ik op zo'n lange vlucht mijn comfort niet op...
terug komen we acht uur 's ochtends aan in Amsterdam dus dat moet lukkenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Zonsopkomst is wel mooi vanuit het vliegtuig. Maar dat maak je naar de US of terug daar vandaan zelden mee vanwege de vliegtijden.
Misschien in juni wel op de weg terug naar NL, dan kom je 's ochtends vroeg aan...
Ik vlieg zomers zelden naar de US, meestal eind van het jaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij vliegen 's nachts terug dus dan maken we het ook mee
[..]
Dat ik precies kan zien wat er gebeurd
nou, fantastischquote:Op zondag 12 januari 2014 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
De tijd dat je gewoon nog mocht roken in het vliegtuig
Dat is nogal snel gegaan inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef wyccie het volgende:
Ah, met taxiën snap ik wel dat je wilt zien wat er gebeurt als je net een vliegtuig in bent gestapt, of als het je eerste vlucht is.
Ik zie dat het roken in vliegtuigen in de jaren 90 werd verboden. In 1991 heb ik nog gevlogen, maar dan zullen ze vast wel achterin hebben gerookt.
MaJo, waarom is je vriend van baan veranderd? Laatst zei je in die discussie over vakantie opnemen nog dat hij niet van plan was iets anders te zoeken omdat hij het te leuk vindt.
Thanks voor de tips! Maar MGM Grand is wel echt the strip toch? Dan vind ik 200 euro voor drie nachten niet duurquote:Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koopjes op de echte Strip heb je zelden, daar moet geld verdiend worden.
Circus Circus, iets noordelijker, is meestal wel goedkoper.
En anders een hotel nemen net achter de Strip, aan Tropicana Avenue, die nhaaks op de Strip loopt...
Voor het Bellagio betaalde ik in 2008 ongeveer 180 euro per nacht, met korting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |