wat?quote:
Ja, absoluutquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ik ben echt tevreden met mij leven.![]()
Maar, zo'n cijfer is natuurlijk opportunistisch. Ik bedoel, als er straks een familielid ziek is of iets anders kut gaat, dan daalt je cijfer natuurlijk flink.
Zijn wel zaken die je zelf grotendeels in de hand hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoldoende omdat ik bijna altijd alleen ben, Geen relatie en/of kinderen, geen eigen huis, niet altijd even gezond, mijn werk dat ik niet geweldig vind en geen enkele familie in dit land
Hoe meer je drinkt, hoe knapper ze wordenquote:
jepquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
Al heeft een maatje het nog erger, die noemen wij dan ook tegenwoordig de dragon hunter![]()
Wie die afentoe mee aan komt zetten.![]()
nee onder niet want dat staat heel hard bij mij. wel onder aan de buitenkant beetje met potlood maar niet te ver naar binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?Doe jij alleen boven of ook onder en lijntje?
Nee, ik vind mijn werk niet echt leuk en maar te lange dagen. Doordeweeks heb ik maar weinig avond voor mezelf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Toto69 het volgende:
@ Stu:
Werk niet leuk? Gezondheid niet goed?
ooohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe meer je drinkt, hoe knapper ze worden
nieuwe regel is dat je gewoon mag stelenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Oh ik dacht dat de LaPo een nieuw topic moest openen. Sorry.
Misschien heb je daar wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Zijn wel zaken die je zelf grotendeels in de hand hebt.
Gaat het goed op Facebook ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
ik heb dit jaar meer vrienden dan ooit
Dan moet Jimbo even de oude regel uit de OP slopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
nieuwe regel is dat je gewoon mag stelen
iets wat ik altijd al gedaan heb
een pionier, ik ben het
alsof ik de namen van die gedrochten ga onthoudenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om pics he, dat weet je !
Werkt dan ook alleen op vrouwen.quote:
nope nog nooitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Werkt dan ook alleen op vrouwen.
daar val je niet op denk ik
Ben je wel eens dronken geweest ?
Waar ga je heen? Holly?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof ik de namen van die gedrochten ga onthouden
daar altijdquote:
Kut man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn werk niet echt leuk en maar te lange dagen. Doordeweeks heb ik maar weinig avond voor mezelf.
En gezondheid, ach, ik heb zo vaak keelontstekingen of longontstekingen en shit, dat is ook wel eens genoeg zeg maar
valt mee hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
soms denk ik dat typisch altijd aangeschoten door het leven gaat
Dan weet je dus ook niet of je de goggles hebtquote:
fotos hoeven geen namen te hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof ik de namen van die gedrochten ga onthouden
jimbo dit, jimbo dat. MAG IK OOK EENS WATquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet Jimbo even de oude regel uit de OP slopen.
Nee, volgens mij wordt het weer Breda. Bevalt prima daar. Veel relaxter sfeertje tijdens het stappen.quote:
ik denk niet dat ik dat hebquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet of je de goggles hebt
is dat veel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
Sof ruim 9000 posts in een periode van 4 weken
[ afbeelding ]
Maar goede vrienden hebben is wel belangrijk, ja. Het lijkt mij moeilijker leven met een vriendin of vrouw en geen vrienden dan met vrienden en geen vriendin.quote:
Blij dat ze jou er voor aanzienquote:
Ik ben ook lekekr bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
ik kreeg laatst ''jij bent echt altijd onaardig'' naar mijn hoofd geslingerd, dan ben ik liever een droogklootquote:
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je serieus nog nooit dronken geweest?
Ik stijgquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
With great power comes great responsibility.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jimbo dit, jimbo dat. MAG IK OOK EENS WAT
in het begin vond ik je echt een klootzakquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ''jij bent echt altijd onaardig'' naar mijn hoofd geslingerd, dan ben ik liever een droogkloot
Dat ik 'happy' zou zijn is misschien de buitenkant. Dat ben ik gewoon echt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kut man.
Je komt juist happy over
Hoe komt dat van die longontstekingen man? Das serious shit
We kunnen het eens uitproberen, gaan we met zn allen stappen en geef je voor en daarna cyfers aan iedereenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |