Ik ben trots.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit ook aan een biertje, wees gerust
Wat voor bier heb je? Ik Palm.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, het moet ergens anders over gaan dan aids als energydrank en koffie
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]Bij dingen zoals Dubbelfrisss en fruitdrankjes. Vind drinken kopen zonde van mijn geld, dus hier bijna alleen water en limonade.
limonadequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]Bij dingen zoals Dubbelfrisss en fruitdrankjes. Vind drinken kopen zonde van mijn geld, dus hier bijna alleen water en limonade.
Dan schelen we meer dan 8 jaar!quote:
Marc jacobs denk ik? Jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
crack welke ben jij????
quote:
ja nu merk je het hequote:
Over het algemeen. Ben je blij met waar je nu staat en hoe je leven nu is?quote:
oh ja ik diequote:
3quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over het algemeen. Ben je blij met waar je nu staat en hoe je leven nu is?
Wat 1-10, welk cijfer zou je je leven nu geven? 1 is dat je zelfmoord zou willen plegen en 10 is dat je niet gelukkiger zou kunnen zijn
Jouw geest is nog jong gelukkig.quote:
Fuck me, dat is wel erg laag manquote:
8.5quote:
Dit topic houd me jongquote:
Hmmmm. Eigenlijk een kuttijd om dat te vragen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat 1-10, welk cijfer zou je je leven nu geven? 1 is dat je zelfmoord zou willen plegen en 10 is dat je niet gelukkiger zou kunnen zijn
ik ben al lid van OOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien hebben ze nog wel een plekje in OUD voor je
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
is er een periode in je leven die je hoger zou geven?
Op zicht niet slecht dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmmm. Eigenlijk een kuttijd om dat te vragen.
Ik zit volop in tentamenstress, tentamens gaan niet perfect zoals gehoopt, liefdesgebied gaat redelijk, sociale contacten gaat prima (afgezien van dat ik mensen mis en zij mij), zou ik een 6,5 geven.
8,5.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Ja, misschien heb ik ook wel iets dikkers maar die wing heb ik ook niet neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja ik die
of de twee onderste van de middelste rij zonder de wing
Wowquote:
7je op het moment, is allemaal wel eens beter geweest maar nog dikke primaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
welk cijfer geef jij?
Dat heeft ook geen enkele zin. Vind het juist wel interessant als mensen hierin eerlijk zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel een 6 neerzetten maar dan lieg ik gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |