Gebrek aan interesse vrees ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb Stuart al een tijdje niet gezien.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]die heb je helemaal niet daar op t platteland.
maar wel bizar dat je dr nog nooit een gehad hebIk ben ooit op school (toen ik 4?5? ) was keihard tegen iemand anders zn voorhoofd aangelopen
Hij had een bloedend voorhoofd en ik een bloedneus die heel-heel-heeel lang doorgingOhja en mn neus gebroken geloof ik
Jammer dat ze jou weer 'vrij' hebben gelatenquote:
Ik had in groep 4 bij iemand de knieschijf uit de kom getrapt. Als ik nog iets harder had getrapt kon hij nooit meer op dat been lopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
iemand had een keer zijn arm uit de kom door mij
leugensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had in groep 4 bij iemand de knieschijf uit de kom getrapt. Als ik nog iets harder had getrapt kon hij nooit meer op dat been lopen
judo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
iemand had een keer zijn arm uit de kom door mij
Hier wel aardig geloof ik, thanks. Jammer dat het bij jou niet helemaal top isquote:
Hij is al bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom, ga je een striptease houden?!
Ik snap het zelf ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat ze jou weer 'vrij' hebben gelaten
Alles is warrig bij mequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier wel aardig geloof ik, thanks. Jammer dat het bij jou niet helemaal top is
we deden een spel, ik weet niet meer welke, en toen ha dik zijn arm vast en werd hij opeens super boos en agressief en ging hij te keer. Maar ik hield zijn arm nog vast, en toen ging hij uit de kom. Eigenlijk deed hij het zelf.quote:
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je maandag naar het ziekenhuis?
ahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
we deden een spel, ik weet niet meer welke, en toen ha dik zijn arm vast en werd hij opeens super boos en agressief en ging hij te keer. Maar ik hield zijn arm nog vast, en toen ging hij uit de kom. Eigenlijk deed hij het zelf.
Dat heb ik ook wel vaak eigenlijkquote:
idkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
Mochten opeens de UI's niet meer in de OP van Kano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |