Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ah, nee, dan snap ik het. Toen had ik inderdaad het lichaam van een jonge godquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja man, op de middelbare school. Poeh poeh, krijg het er nog warm van.
Net als ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, nee, dan snap ik het. Toen had ik inderdaad het lichaam van een jonge godJong, als in onderontwikkeld
Oh, dat is wel héul langquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
iemand vond me niks veranderd sinds mijn 14e..
phaha ik moest best lachen
nee paar weken terug...ik zit niet aan de andere kant van de wereld, 3 straten verderop van jou is het inmiddels ook donkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
Heb je die net nog gemaakt Lays?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee paar weken terug...ik zit niet aan de andere kant van de wereld, 3 straten verderop van jou is het inmiddels ook donker
Je wéét het niet hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee paar weken terug...ik zit niet aan de andere kant van de wereld, 3 straten verderop van jou is het inmiddels ook donker
Misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon alleen je gezicht enigszins herkennen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je wéét het niet hèVond het ook al frappant dat je opeens zo netjes gekleed was. Alsof je het voor de kat wel wilde
Wat een complimentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn zoontje is helemaal weg van dat nummerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Iedere keer als ik de naam van Bamba zie moet ik hier aan denken
Met die grote poten van jou is zo'n muiltje nou ook niet echt klein hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:07 schreef Oognip het volgende:
D. kan echt goed mikkenGooide van een meter een m&m in m'n muiltje
Het meest ultieme kontendraainummerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Iedere keer als ik de naam van Bamba zie moet ik hier aan denken
Nou ja zegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met die grote poten van jou is zo'n muiltje nou ook niet echt klein hè
14 is wel heel jong, maar ik zou je ook een stuk jonger inschattenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
Toen ik in de auto weer hoorde dat Greys en Laysa ongeveer even oud waren moest ik toegeven dat ik Greys ook een paar jaartjes minder gegeven zou hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
14 is wel heel jong, maar ik zou je ook een stuk jonger inschatten
Das liefquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
14 is wel heel jong, maar ik zou je ook een stuk jonger inschatten
Dank dank!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toen ik in de auto weer hoorde dat Greys en Laysa ongeveer even oud waren moest ik toegeven dat ik Greys ook een paar jaartjes minder gegeven zou hebben
Die is al jaren 49?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het leven begint pas bij 50, zegt mijn moeder altijd
Daar ging de erfenisquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nah, maar ze vond het niet leuk dat ik laatst zei dat ze inderdaad nu richting de 70 ging![]()
![]()
mijn moeder roept daarom ook heel de tijd dat ik 40 word...gewoon pure afleiding van haar leeftijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nah, maar ze vond het niet leuk dat ik laatst zei dat ze inderdaad nu richting de 70 ging![]()
![]()
De bist gepwnd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond het laatst dus écht confronterend toen iemand me zei 'Oh, dus jij zit ook dichter bij de 60 dan bij de 20!'. Toen dacht ik 'Jezus fuck, het is zo'.
Maar het voelt niet als 40....ik snap nu prima waarom mijn moeder zich nog 35 voelt met tijd en wijlequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond het laatst dus écht confronterend toen iemand me zei 'Oh, dus jij zit ook dichter bij de 60 dan bij de 20!'. Toen dacht ik 'Jezus fuck, het is zo'.
Nee nog niet. Denk dat het leuker is om het onderwerp nu af te sluitenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De grap zat in muiltje, niet in grote poten
Ik vind dit altijd zo'n vreemde uitspraak 'ik voel me niet 30/40/50/120'. Hoe weet je nou hoe dat voelt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar het voelt niet als 40....ik snap nu prima waarom mijn moeder zich nog 35 voelt met tijd en wijle
Het voelt niks anders dan 30......nouja...iets danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n vreemde uitspraak 'ik voel me niet 30/40/50/120'. Hoe weet je nou hoe dat voelt?
Nee dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar het voelt niet als 40....ik snap nu prima waarom mijn moeder zich nog 35 voelt met tijd en wijle
Vroeger was je met 40 ook gewoon een stuk "ouder" . Tegenwoordig is 40 volgens mij het nieuwe 30quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus ook.
Ik weet nog het gevoel voor me te halen dat ik had toen ik 20er was over 'veertig'.
Dan was je een soort moeke, dacht ik![]()
Nu voel ik me niet anders dan 35, of 34, of 33... Op sommige momenten wel, heel even, maar 99% van de tijd idd niet.
Ik zal altijd dichter bij de 20 blijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik niet, is heel de uitdaging wegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms zou ik wel eens een stap in de tijd vooruit willen maken. Ben wel benieuwd hoe wij er over 5 jaar bij staan.
Hm ja, ik ook wel..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms zou ik wel eens een stap in de tijd vooruit willen maken. Ben wel benieuwd hoe wij er over 5 jaar bij staan.
Als ik dat kon zou ik een iets groter stapje doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ok. Now I'm depressedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik dat kon zou ik een iets groter stapje doen.
Ik ben vooral benieuwd naar hoe wij (mensen) er over 100 of 200 jaar voor staan.
En ik baal er soms van dat ik dat nooit zal weten.
Goeiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar hoe wij (mensen) er over 100 of 200 jaar voor staan.
Of juist hoe we toch tot self sustaining city projects zijn gekomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
GoeieKijken hoe we met z'n allen de boel naar de kut geholpen hebben
Het is dus eigenlijk meer het gevoel wat je vroeger had bij mensen die toen 40 waren?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het voelt niks anders dan 30......nouja...iets dan![]()
En vroeger was je al bijna bejaard hoor op je 40e
Men (wetenschappers) verwachten dat rond 2045 de technologische singulariteit plaatsvind. Dat wil zeggen dat de technologische ontwikkeling dan sneller gaat dan de mensheid bij kan houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat in zekere zin, het begin daarvan al in gang is gezet.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog nooit zo lekker gegeten als bij de Argentijn vanavond, mijn dagelijkse lapje vlees zal nooit meer het zelfde smaken.
Nog een mooie Erdinger glas gejat gescoord bij een tent iets verderop. Nu maar pitten, want zonder spellingscheck nu iets typen gaat me echt te slecht af nu.
Ow, wacht, even terug lezen...
[..]
Men (wetenschappers) verwachten dat rond 2045 de technologische singulariteit plaatsvind. Dat wil zeggen dat de technologische ontwikkeling dan sneller gaat dan de mensheid bij kan houden.
Truste!
Mijn moeder leeft bij 51 ook nog hoor, no worriesquote:Op zondag 12 januari 2014 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Het leven begint bij 50? Dan is het bij 51 zeker alweer over
Ik ookquote:Op zondag 12 januari 2014 09:12 schreef Bamba het volgende:
Mijn moeder leeft bij 51 ook nog hoor, no worries![]()
Goedemorgen trouwens
gisteren nog wel, toen zag je mijquote:
Die is net wakker geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2014 09:43 schreef Toekito het volgende:
Zo maar eens kijken of meneer Roos nog werk voor me heeft
heel erg ver gezocht vooral....viel erg tegen.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup.. Vond het nogal vaag en slecht.
zag DJMO klagen over slapende crew dus dacht......laat ik Ollie eens helpen.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 09:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
zag DJMO klagen over slapende crew dus dacht......laat ik Ollie eens helpen.
Klinkt als een top avondquote:Op zondag 12 januari 2014 02:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog nooit zo lekker gegeten als bij de Argentijn vanavond, mijn dagelijkse lapje vlees zal nooit meer het zelfde smaken.
Nog een mooie Erdinger glas gejat gescoord bij een tent iets verderop. Nu maar pitten, want zonder spellingscheck nu iets typen gaat me echt te slecht af nu.
niks. Ze klaagt in FB over de FP. Lekker laten gaan. Ze zal wel last van hormonen hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:51 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer heeft zij daar iets over te zeggen?
Dat bericht ookquote:Op zondag 12 januari 2014 09:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks. Ze klaagt in FB over de FP. Lekker laten gaan. Ze zal wel last van hormonen hebben.
Ik ga meteen even kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 09:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks. Ze klaagt in FB over de FP. Lekker laten gaan. Ze zal wel last van hormonen hebben.
die wil vast vooor de 3 miljoenste keer terug als fp crewquote:Op zondag 12 januari 2014 09:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ze MPG pijpen bellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
die wil vast vooor de 3 miljoenste keer terug als fp crew
ja joh, die man is zo ontspoord. Baal er vandaan dat ik voor hem gejuicht hebt in 2006.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan je gelijk door naar het algemene schaatstopic.. Bob de Jong doet weer achterlijk
Ik hoop zo dat ie geen medaille gaat winnen.. Achterlijke klapjosti dat het isquote:Op zondag 12 januari 2014 10:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die man is zo ontspoord. Baal er vandaan dat ik voor hem gejuicht hebt in 2006.
eerste bocht plat op zijn ego in de boardingquote:Op zondag 12 januari 2014 10:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ie geen medaille gaat winnen.. Achterlijke klapjosti dat het is
Ik was dus geheel en al vergeten dat dit weekend het EK isquote:Op zondag 12 januari 2014 10:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan je gelijk door naar het algemene schaatstopic.. Bob de Jong doet weer achterlijk
BAM!!quote:Op zondag 12 januari 2014 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
eerste bocht plat op zijn ego in de boarding
Ik ookquote:Op zondag 12 januari 2014 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik was dus geheel en al vergeten dat dit weekend het EK is![]()
nou weinig gemist nog hoor, Wüst doet het goed, Sablikova valt wat tegen, maar die werkt naar de spelen toe en bij de mannen geen verrassingenquote:
waarom denk je dat ik soms zat te FOK!ken tijdens het eten? Moet ff kijken of Ireenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik was dus geheel en al vergeten dat dit weekend het EK is![]()
De Blok valt tegen toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:18 schreef Adnap het volgende:
[..]
nou weinig gemist nog hoor, Wüst doet het goed, Sablikova valt wat tegen, maar die werkt naar de spelen toe en bij de mannen geen verrassingen
Weet ik dat? Er zaten er wel meer met hun telefoon te spelenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik soms zat te FOK!ken tijdens het eten? Moet ff kijken of Ireengoud ging halen.
nou mij niet bijzonder, beetje vergelijkbaar met OKT voor mijn gevoel. Tenminste als ik hem zo zie schaatsenquote:
Hij zou wel ff het EK winnen nu Sven er niet is......tsjaquote:Op zondag 12 januari 2014 10:19 schreef Adnap het volgende:
[..]
nou mij niet bijzonder, beetje vergelijkbaar met OKT voor mijn gevoel. Tenminste als ik hem zo zie schaatsen
t is nog niet afgelopenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij zou wel ff het EK winnen nu Sven er niet is......tsja
Dat klinkt als Bob-allures. Alhoewel Bob de OS ook wel ff zou winnen als Sven er wel was, als ik me goed herinnerquote:Op zondag 12 januari 2014 10:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij zou wel ff het EK winnen nu Sven er niet is......tsja
klopt maar hij staat er niet super voor.quote:
Nee das waar maar we gaan zien wie er wint, voor het zelfde geld duikt er nog een grapjas opquote:Op zondag 12 januari 2014 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt maar hij staat er niet super voor.
die Belgquote:Op zondag 12 januari 2014 11:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
Nee das waar maar we gaan zien wie er wint, voor het zelfde geld duikt er nog een grapjas op
Daar doelde ik opquote:
Jij helderziendequote:
hihi rewimo zei dat je jaloers op dr bent na gisterenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:28 schreef Adnap het volgende:
[..]
Jij helderziendetoch jammer dat ik gisteren er niet was
haha nou dat is wel overdreven maar ik had jullie allemaal graag eens in het echt gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
hihi rewimo zei dat je jaloers op dr bent na gisteren
dus Re overdrijft tegen mij...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
haha nou dat is wel overdreven maar ik had jullie allemaal graag eens in het echt gezien
Welnee, ze durft het alleen niet toe te gevenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:39 schreef Toekito het volgende:
dus Re overdrijft tegen mij...
Schiet weer lekker op!
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee, ze durft het alleen niet toe te geven
Nou niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
haha nou dat is wel overdreven maar ik had jullie allemaal graag eens in het echt gezien
precies opgelost, slotje.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou niet zo moeilijk hoor![]()
Henken op 8 februari, wie?
Komers:
- Greys
- Laysa
- Oognip
- IB
- Yashaaaaa
- Toekito
- Puala
- Roozjee
Ovb:
- Roos
- Indaha
- Cattyman
- MB
- f_r groot voorbehoud
- Peter
- RenRen-
- Cat22
Dat kun je beter aan iemand met een auto vragenquote:
Het leukste kroegje van Nederlandquote:Op zondag 12 januari 2014 12:11 schreef Adnap het volgende:
Wat is Henken ?Waar is henken en hoe laat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe in een spoiler
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
klinkt goed maar ik zit met de mannen die thuis zijn, nog even piekeren dusquote:Op zondag 12 januari 2014 12:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Het leukste kroegje van Nederland![]()
Kleiweg 325 Rotterdam en vanaf 15.30 dacht ik
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan iemand met een auto vragen, want ik ben net aan het bekijken hoe het OV van Henk naar ons loopt en daar word je niet vrolijk van
Hoe moet je reizen dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan iemand met een auto vragen, want ik ben net aan het bekijken hoe het OV van Henk naar ons loopt en daar word je niet vrolijk van
mijn OV verbinding is beter dan die van julliequote:Op zondag 12 januari 2014 12:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Om Takke op te pikken zoals Toek vroeg
quote:
neequote:Op zondag 12 januari 2014 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn dat jij dat bepaald.
betaal jij dan ook meteen de benzine?
Ik nam dat helemaal niet aan hoor, want je staat niet in de lijst en gratis verwacht ik dat al helemaal nietquote:Op zondag 12 januari 2014 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn dat jij dat bepaald.
betaal jij dan ook meteen de benzine?
Is zo'n lang stuk autorijden ook nog geen goed idee voor je man?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:26 schreef indaha het volgende:
Nou mijn probleem is is dat ik geen zin heb om alleen te reizen, de trein vind ik niet zo'n probleem maar ik ga niet alleen in het donker van Henk naar het Metrostation lopen .
Ook zal ik dan al rond 9 uur moeten vertrekken dus ik denk er nog even over na .
Ik heb mijn man nog niet gevraagd want ik vermoed dat hij niet meer zo lang gaat reizen op een dag aangezien zijn voet gisteren er helemaal niet goed uit zag![]()
En om nu gelijk te overnachten voor een kroegavond is misschien ook wat overdreven
Met brood?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:28 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff brood halen bij de super om middagje schaatsen te kijken
Hij houdt er niet van en ik weet ook helemaal niet of hij wel meewil, ik ga vandaag eens voorzichtig polsenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is zo'n lang stuk autorijden ook nog geen goed idee voor je man?
Dat weet ik tochquote:Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik nam dat helemaal niet aan hoor, want je staat niet in de lijst en gratis verwacht ik dat al helemaal niet
Ja daaromquote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
mijn OV verbinding is beter dan die van jullie
Jij leek me meer een M&M-type. Of iets anders 'lekkers'...quote:
wat zei ik nou gisteren? Ik probeer gezonder te levenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij leek me meer een M&M-type. Of iets anders 'lekkers'...
Ik heb overigens weer zin in eten, na de lunsj van gisteren... ik denk wat gehakt op een broodje met tomaat en ketchup
Ok. Als je via Enschede reist kun je wel mee rijdenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij houdt er niet van en ik weet ook helemaal niet of hij wel meewil, ik ga vandaag eens voorzichtig polsen
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee, ze durft het alleen niet toe te geven
Nou Enschede is nog moeilijker te bereiken dan Rotterdam, daar heb ik een dag voor nodigquote:Op zondag 12 januari 2014 12:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok. Als je via Enschede reist kun je wel mee rijden
Kapsalonquote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zei ik nou gisteren? Ik probeer gezonder te leven
Vroeger keek ik wel eens schaatsen met een kapsalon en na het schaatsen grote kom erwtensoep.
Erwtensoep is gezond, allemaal groenten en lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kapsalon
Ga ik voorlopig maar even niet doen
Erwtensoep wel, ik heb drie Unox soep-in-pakken gekocht vanwege de gratis Efteling-muts![]()
Maar met erwtensoep is weinig mis, toch? Of past dat ook niet in je plannen?
Versgemaakte erwtensoep kan ik me nog voorstellen maar die uit blik en zak zit best veel troep inquote:Op zondag 12 januari 2014 12:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Erwtensoep is gezond, allemaal groenten en lekker![]()
Ik ga mijn man maar eens een ontbijtje op bed brengen en dan voorzichtig vertellen over Henken
kans is groot dat ik een blik meeneem iddquote:Op zondag 12 januari 2014 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kapsalon
Ga ik voorlopig maar even niet doen
Erwtensoep wel, ik heb drie Unox soep-in-pakken gekocht vanwege de gratis Efteling-muts![]()
Maar met erwtensoep is weinig mis, toch? Of past dat ook niet in je plannen?
300 gram ossenhaas, en veel bier. Oh, en slakken als voorgerecht. En ook tussendoor nog een paar borreltjes. Nu toch wel een aardige kater. Dit wordt een heel rustige middag.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klinkt als een top avond![]()
Wat heb je op?
Kom je Henken?
Henk heeft een kroeg in Rotterdam (http://cafe.hethalvemaatje.nl/) en daar hebben we hele gezellige ESF-meets gehad. En nu gaan we met een gezellig groepje gewoon een middagje/avondje gezellig doenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
300 gram ossenhaas, en veel bier. Oh, en slakken als voorgerecht. En ook tussendoor nog een paar borreltjes. Nu toch wel een aardige kater. Dit wordt een heel rustige middag.
Wat is Henken?
Klinkt wel chill in ieder geval!quote:Op zondag 12 januari 2014 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Henk heeft een kroeg in Rotterdam (http://cafe.hethalvemaatje.nl/) en daar hebben we hele gezellige ESF-meets gehad. En nu gaan we met een gezellig groepje gewoon een middagje/avondje gezellig doen
je vergeet het sjoelen...quote:Op zondag 12 januari 2014 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Henk heeft een kroeg in Rotterdam (http://cafe.hethalvemaatje.nl/) en daar hebben we hele gezellige ESF-meets gehad. En nu gaan we met een gezellig groepje gewoon een middagje/avondje gezellig doen
kom nou maar gewoon. Heb je al veel te lang niet gezienquote:
Moet je je ogen van je telefoon halenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom nou maar gewoon. Heb je al veel te lang niet gezien
1-0 voor jou.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet je je ogen van je telefoon halen
stap nu net binnen. Heb bruine boterhammen. Oude kaas, jam en een fles spa blauw.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben je al terug toek? Of ga je straks tussendoor?
Mommommommmquote:Op zondag 12 januari 2014 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
300 gram ossenhaas, en veel bier. Oh, en slakken als voorgerecht. En ook tussendoor nog een paar borreltjes. Nu toch wel een aardige kater. Dit wordt een heel rustige middag.
quote:
Wat is Henken?Ik zie het al. Moet ik ff kijken, ben nu te katerig om er een beslissing over te maken, maar ik denk dat ik dan wel kom. Geloof niet dat ik die datum iets heb in ieder geval.
Nog niks gemist hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 13:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
stap nu net binnen. Heb bruine boterhammen. Oude kaas, jam en een fles spa blauw.
sesamstraat?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt de schaatster Jelena Peeters nou uit hetzelfde dorp als Sararaats?
wilde voor Nederland - Rusland (3 ritten) binnen zijn. Dat is gelukt.quote:
Dat is toch helemaal niet interessant voor m'n verhaal?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet het sjoelen...
Voor mij alleen ga ik geen verse soep maken, sorry.
oh sorryquote:Op zondag 12 januari 2014 13:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet interessant voor m'n verhaal?
Ohquote:Op zondag 12 januari 2014 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh sorrydacht even aangeven hoe gezellig het is in de kroeg.
klopt! Ik faal, ik beken.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we bingo ook niet vergeten.
Duitse héquote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoor het. Die heeft echt altijd mazzel
Goed bezig!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo. Lekker gezwommenIk hield het beter vol dan IB en ik was ook degene die iedere keer zei van komop! en nog een keertje en dat soort shizzle
Terwijl ik normaal echt gemotiveerd moet worden. Dus ik heb nu echt een heerlijk gevoel
Daarna meteen boodschapjes wezen doen. Afwas gedaan (was hard nodig) en samen met IB een beetje opgeruimd hier (was ook hard nodig), wasmachine draait en dan kan ik verder nu lekker chillen
Ik snap alleen nooit waarom we het weer zo laten versloffen. Want nu ook, als we 20 minuten bezig zijn geweest met opruimen is het veel. Maar als we het nu gewoon meteen bijhouden of het iig niet tot in het weekend uitstellen. Scheelt een hoop frustratie denk ikEn dat nemen we ons dan iedere keer weer voor en ik weet nu al wat ik volgend weekend moet doen
Ga je daar dan met de Ferrari heen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef roos85 het volgende:
Ik moet eigenlijk nog aan de studie.. maar flink te soggen door naar vakantiebestemmingen te kijken
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je daar dan met de Ferrari heen?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef roos85 het volgende:
Ik ga straks met mijn ma en schoonmoeder een bakkie doen..
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja joh, sta te springen van enthousiasme
Tegelijkertijd? Heb je het wel weer gehad, voor evenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef roos85 het volgende:
Ik ga straks met mijn ma en schoonmoeder een bakkie doen..
Ja..quote:Op zondag 12 januari 2014 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tegelijkertijd? Heb je het wel weer gehad, voor even
oh voelde ik datquote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja joh, sta te springen van enthousiasme
Zijn het vriendinnen? Of hoe kwamen ze er zo op?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja..
En dan wordt het zo gebracht dat je je gewoon verplicht voelt om mee te gaan.
Niet echt vriendinnen maar kunnen het goed vinden.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn het vriendinnen? Of hoe kwamen ze er zo op?
wisten we alquote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef roos85 het volgende:
Ik wou bijna zeggen ik ga aan de wijn.. maar straks denken jullie dat ik een alcoholist ben
Oh my god... dan lieg je toch dat je al hebt afgesproken met een vriendin? Arm dingquote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet echt vriendinnen maar kunnen het goed vinden.
Was idee van mijn ma, omdat de meneer op trainingskamp is en mijn schoonvader in het buitenland zit voor zijn werk. Dan is het toch gezellig om er even tussenuit te gaan..
Dat had ik beter kunnen doen ja..quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh my god... dan lieg je toch dat je al hebt afgesproken met een vriendin? Arm ding
Gezellig met de 'meisjes'; al ben jij dan minstens half zo oudquote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat had ik beter kunnen doen ja..
Op zich zal het wel gezellig zijn, maar kan niet zo goed tegen dat het min of meer wordt opgedrongen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gezellig met de 'meisjes'; al ben jij dan minstens half zo oud
Nee hoor, ik zou lekker aan de wijn
quote:
Jawohlquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jawohl![]()
En Pechstein is ook geen vriendin van mij. Evenmin als het Duitse elftal of om het even welke andere sportploeg uit de Heimat
En toen lag je weer even een paar uur te slapen op de bankquote:Op zondag 12 januari 2014 13:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mommommommm
Ach is ook weleens lekker toch? Uitbrakzondagen
[..]
Zet je wel onder OVB haha.
Wat heb je gegeven? Mijn dierenarts raad aan 4x per jaar te ontwormen als katten buiten lopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sophie toch net maar een ontwormingstabletje gegeven. We moesten dat nml om het half jaar doen, maar ze komt nu toch met regelmaat buiten. Dus toch maar wat eerder gedaan. Nu meteen in de agenda zetten dat ze in maart weer moet
Tabletje van de dierenarts. Moesten toen een half tableje geven (ivm gewicht denk ik) dus nu de andere helft gegeven. In april moet ze dus weer maar dan moet ik wel ff nieuw spul hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat heb je gegeven? Mijn dierenarts raad aan 4x per jaar te ontwormen als katten buiten lopen.
Oh net zei je maart dus ik dacht al, wat snelquote:Op zondag 12 januari 2014 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tabletje van de dierenarts. Moesten toen een half tableje geven (ivm gewicht denk ik) dus nu de andere helft gegeven. In april moet ze dus weer maar dan moet ik wel ff nieuw spul hebben.
Er was toen btw een half jaar aangeraden omdat ze toen nooit buiten kwam.
Ja, te lui om te editten. Maar dacht over 3 maanden is het maart. Maar maart is natuurlijk de 3e maandquote:Op zondag 12 januari 2014 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh net zei je maart dus ik dacht al, wat snel
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, te lui om te editten. Maar dacht over 3 maanden is het maart. Maar maart is natuurlijk de 3e maanden je telt niet vanaf 0
whehequote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, te lui om te editten. Maar dacht over 3 maanden is het maart. Maar maart is natuurlijk de 3e maanden je telt niet vanaf 0
Ik voor blokhuijsen,oud leerling van mjn school, woonde ooit bij mij om de hoekquote:Op zondag 12 januari 2014 16:59 schreef Toekito het volgende:
Adnap je hebt gelijk De Blok kan het wel
Jammer ik was voor Koentje
logisch danquote:Op zondag 12 januari 2014 17:03 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik voor blokhuijsen,oud leerling van mjn school, woonde ooit bij mij om de hoek
oh sorry ik keek alleen maar naar Nautaquote:Op zondag 12 januari 2014 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat blijft dat toch mooi he, zo'n huldiging?
hihi koen komt ook uit deze buurtquote:Op zondag 12 januari 2014 17:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
logisch dan
Ik heb Koen gesproken in thialf in 2011 vandaar.
Die gaat wüst nog wel verslaan, dapper damequote:Op zondag 12 januari 2014 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh sorry ik keek alleen maar naar Nauta
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*roos ontvoert naar betere oorden*
Die onthoud ik voor een volgende keerquote:Op zondag 12 januari 2014 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal ik ff bellen met een noodgeval? Stuur je nummer maar
Die smsquote:
mooie dame ook!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Adnap het volgende:
[..]
Die gaat wüst nog wel verslaan, dapper dame
Daar heb ik dan weer minder kijk op zeg maarquote:
Nauta moet naar een ander team, weg bij die kleuterploeg...quote:Op zondag 12 januari 2014 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh sorry ik keek alleen maar naar Nauta
Naar TVM?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nauta moet naar een ander team, weg bij die kleuterploeg...
ohquote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Adnap het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder kijk op zeg maar
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet iets meer over onze nieuwe buren.
Ze komen per 1 maart wonen hier in de wijk maar hebben hun huis verkocht en nog niets nieuws.
Ik ben meteen een stuk rustiger.
klinkt een stuk beter !quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet iets meer over onze nieuwe buren.
Ze komen per 1 maart wonen hier in de wijk maar hebben hun huis verkocht en nog niets nieuws.
Ik ben meteen een stuk rustiger.
Kun je geen kabeltje trekken? Gaat veel beter werken bij HD contentquote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef roos85 het volgende:
Ik overweeg een dongle te kopen voor mij tv, deze is WifFi-ready (oid) en met die dongle kan ik dus bijvoorbeeld Netflix kijken.. Maar twijfel over die dongle of een mediaontvanger.
Download trouwens nooit.
Geen flauw ideequote:Op zondag 12 januari 2014 19:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kun je geen kabeltje trekken? Gaat veel beter werken bij HD content
Kijk eens of er een netwerkpoort in zit?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Die tv waar het over gaat staat in de slaapkamer.
Voor die van de woonkamer kijken we Netflix via de PS3.
Ook geen zwemvereniging waar je recreatief kunt trainen?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ik kwam er achter dat in dit zwembad geen lessen gegeven worden in techniekEn ik wil daar toch echt wel bij ondersteund worden
Beetje matig dus, ik gok dat ik dan ergens anders heen moet
Goeie, even kijken!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook geen zwemvereniging waar je recreatief kunt trainen?
Wattes?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kijk eens of er een netwerkpoort in zit?Dan kan het wel waarschijnlijk. En check van tevoren of je er dan überhaupt Netflix op kan kijken
Scheelt moeite
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn nichtje is zwemjufquote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ik kwam er achter dat in dit zwembad geen lessen gegeven worden in techniekEn ik wil daar toch echt wel bij ondersteund worden
Beetje matig dus, ik gok dat ik dan ergens anders heen moet
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dan?Jep, die is het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dan?ja die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ja, daar heb ik niet zo veel aan hèquote:
Even googlen of het type TV dan inderdaad netflix shit aan kanquote:
hé ik wilde alleen helpenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niet zo veel aan hèHier kun je inderdaad wel bij een vereniging dan wedstrijdzwemmen, maar dat is me niet vrijblijvend genoeg. En ik ga niet 30 euro per maand extra lappen voor zoiets
De uni sport huppeltjes doen toch ook cursus zwemmen geven tegenwoordig?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niet zo veel aan hèHier kun je inderdaad wel bij een vereniging dan wedstrijdzwemmen, maar dat is me niet vrijblijvend genoeg. En ik ga niet 30 euro per maand extra lappen voor zoiets
Ja, vanuit USC. Maar dan moet ik daar ook weer een sportkaart nemenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
De uni sport huppeltjes doen toch ook cursus zwemmen geven tegenwoordig?
Zo te zien welquote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Even googlen of het type TV dan inderdaad netflix shit aan kanDus merk+type en netflix googlen ofzo
En waar moet die kabel naar toe? Van de tv naar... ?quote:Óf gewoon een netwerkkabel er even heen doen, en gewoon kijken
Dus eigenlijk kan je van alles, maar wil je dat niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, vanuit USC. Maar dan moet ik daar ook weer een sportkaart nemenKan ik wel meteen alles weer doen daar, maar ik weet niet of ik dat gá doen
je modemquote:Op zondag 12 januari 2014 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo te zien wel
[..]
En waar moet die kabel naar toe? Van de tv naar... ?
Ik ga niet allemaal dubbele uitgaven doen voor ik weet hoe of wat neequote:Op zondag 12 januari 2014 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan je van alles, maar wil je dat niet?
Schiet niet op zo![]()
Misschien eerst gewoon lekker met zn 2en zwemmen en dan volgend kwartaal beslissen?
je kan toch van die Devolo's kopen (bij mijn andere baas)quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke.. Maar dan moet die kabel dus dwars door de woonkamer
Dus das niet handig
Das een stekker zie ik op google. Alleen zijn die duurder dan die dongle zo te zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch van die Devolo's kopen (bij mijn andere baas)
Om te testen kan wel toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke.. Maar dan moet die kabel dus dwars door de woonkamer
Dus das niet handig
geen idee precies. Mn neefje had juist de dongle van samsung niet genomen ivm de kosten. Die had al kabel naar xbox liggen dus daar splitter achter gezet en klaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das een stekker zie ik op google. Alleen zijn die duurder dan die dongle zo te zien.
Ik heb nog wel een Wii staan, maar volgens meneerroos is de kwaliteit dan erg slecht.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn drie jaar oude tv en twee jaar oude bluray waren niet hip genoeg voor netflixde wii u gelukkig wel
heb jij een wii u? En dat zeg je nu pas?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn drie jaar oude tv en twee jaar oude bluray waren niet hip genoeg voor netflixde wii u gelukkig wel
Ik snap niet dat ze die dingen dan wel WiFi-ready afleverenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ik zeg, Netflix in fatsoenlijke kwaliteit (meer dan 720p) gaat echt niet lekker via Wifi. Pak dan echt een kabel, die kun je toch ook langer nemen en de kabel rond leggen oid?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die dingen dan wel WiFi-ready afleveren
Maak hem dan af en laat consumenten dan later niet nog een dure dongle aanschaffen ofzo.
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ik zeg, Netflix in fatsoenlijke kwaliteit (meer dan 720p) gaat echt niet lekker via Wifi. Pak dan echt een kabel, die kun je toch ook langer nemen en de kabel rond leggen oid?
quote:
Kwam eerder niet ter sprake denk ik? Maar ja, heb ik, al ben ik tamelijk oldskool qua spellen (SMW, SMB en Zelda tot nu toe).quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb jij een wii u? En dat zeg je nu pas?
0800 0403 voor al je vragen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Zal eens met de meneer overleggen als hij er weer is.
[..]
Doe mijn best het te begrijpen maar lukt niet helemaal..
marioquote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam eerder niet ter sprake denk ik? Maar ja, heb ik, al ben ik tamelijk oldskool qua spellen (SMW, SMB en Zelda tot nu toe).
Zou netflix er niet gewoon apps voor kunnen maken dan? Of ben ik nu een eckte vrouw?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die dingen dan wel WiFi-ready afleveren
Maak hem dan af en laat consumenten dan later niet nog een dure dongle aanschaffen ofzo.
Volgens mij ligt het niet aan Netflix maar aan de tv-fabrikanten..quote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou netflix er niet gewoon apps voor kunnen maken dan? Of ben ik nu een eckte vrouw?
de nintendo dingen heb ik voor Mario/Pokemonquote:
Je hebt op de oude Wii gewoon een Netflix appquote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou netflix er niet gewoon apps voor kunnen maken dan? Of ben ik nu een eckte vrouw?
Willen nog wel eens storen begreep ik. Zou ik dus eerst googelenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef roos85 het volgende:
Dus ik zou als ik het goed begrijp zo'n ding kunnen bestellen:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)LAN-500-duo-startset
En dan met een netwerkkabel aan de tv koppelen?
Klopt. Die app moet gemaakt worden op het besturingssysteem van de tv, dus en de fabrikant moet meewerken, en de markt moet voor Netflix groot genoeg zijn...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet aan Netflix maar aan de tv-fabrikanten..
Oldscool Zelda als in deze?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam eerder niet ter sprake denk ik? Maar ja, heb ik, al ben ik tamelijk oldskool qua spellen (SMW, SMB en Zelda tot nu toe).
Die heb ik ookquote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oldscool Zelda als in deze?
[ afbeelding ]
Okequote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Willen nog wel eens storen begreep ik. Zou ik dus eerst googelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |