Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ah, nee, dan snap ik het. Toen had ik inderdaad het lichaam van een jonge godquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja man, op de middelbare school. Poeh poeh, krijg het er nog warm van.
Net als ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, nee, dan snap ik het. Toen had ik inderdaad het lichaam van een jonge godJong, als in onderontwikkeld
Oh, dat is wel héul langquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
iemand vond me niks veranderd sinds mijn 14e..
phaha ik moest best lachen
nee paar weken terug...ik zit niet aan de andere kant van de wereld, 3 straten verderop van jou is het inmiddels ook donkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
Heb je die net nog gemaakt Lays?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee paar weken terug...ik zit niet aan de andere kant van de wereld, 3 straten verderop van jou is het inmiddels ook donker
Je wéét het niet hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee paar weken terug...ik zit niet aan de andere kant van de wereld, 3 straten verderop van jou is het inmiddels ook donker
Misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon alleen je gezicht enigszins herkennen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je wéét het niet hèVond het ook al frappant dat je opeens zo netjes gekleed was. Alsof je het voor de kat wel wilde
Wat een complimentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn zoontje is helemaal weg van dat nummerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Iedere keer als ik de naam van Bamba zie moet ik hier aan denken
Met die grote poten van jou is zo'n muiltje nou ook niet echt klein hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:07 schreef Oognip het volgende:
D. kan echt goed mikkenGooide van een meter een m&m in m'n muiltje
Het meest ultieme kontendraainummerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Iedere keer als ik de naam van Bamba zie moet ik hier aan denken
Nou ja zegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met die grote poten van jou is zo'n muiltje nou ook niet echt klein hè
14 is wel heel jong, maar ik zou je ook een stuk jonger inschattenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
Toen ik in de auto weer hoorde dat Greys en Laysa ongeveer even oud waren moest ik toegeven dat ik Greys ook een paar jaartjes minder gegeven zou hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
14 is wel heel jong, maar ik zou je ook een stuk jonger inschatten
Das liefquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
14 is wel heel jong, maar ik zou je ook een stuk jonger inschatten
Dank dank!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toen ik in de auto weer hoorde dat Greys en Laysa ongeveer even oud waren moest ik toegeven dat ik Greys ook een paar jaartjes minder gegeven zou hebben
Die is al jaren 49?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het leven begint pas bij 50, zegt mijn moeder altijd
Daar ging de erfenisquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nah, maar ze vond het niet leuk dat ik laatst zei dat ze inderdaad nu richting de 70 ging![]()
![]()
mijn moeder roept daarom ook heel de tijd dat ik 40 word...gewoon pure afleiding van haar leeftijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nah, maar ze vond het niet leuk dat ik laatst zei dat ze inderdaad nu richting de 70 ging![]()
![]()
De bist gepwnd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond het laatst dus écht confronterend toen iemand me zei 'Oh, dus jij zit ook dichter bij de 60 dan bij de 20!'. Toen dacht ik 'Jezus fuck, het is zo'.
Maar het voelt niet als 40....ik snap nu prima waarom mijn moeder zich nog 35 voelt met tijd en wijlequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond het laatst dus écht confronterend toen iemand me zei 'Oh, dus jij zit ook dichter bij de 60 dan bij de 20!'. Toen dacht ik 'Jezus fuck, het is zo'.
Nee nog niet. Denk dat het leuker is om het onderwerp nu af te sluitenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De grap zat in muiltje, niet in grote poten
Ik vind dit altijd zo'n vreemde uitspraak 'ik voel me niet 30/40/50/120'. Hoe weet je nou hoe dat voelt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar het voelt niet als 40....ik snap nu prima waarom mijn moeder zich nog 35 voelt met tijd en wijle
Het voelt niks anders dan 30......nouja...iets danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n vreemde uitspraak 'ik voel me niet 30/40/50/120'. Hoe weet je nou hoe dat voelt?
Nee dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar het voelt niet als 40....ik snap nu prima waarom mijn moeder zich nog 35 voelt met tijd en wijle
Vroeger was je met 40 ook gewoon een stuk "ouder" . Tegenwoordig is 40 volgens mij het nieuwe 30quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus ook.
Ik weet nog het gevoel voor me te halen dat ik had toen ik 20er was over 'veertig'.
Dan was je een soort moeke, dacht ik![]()
Nu voel ik me niet anders dan 35, of 34, of 33... Op sommige momenten wel, heel even, maar 99% van de tijd idd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |