Sinds Lukas welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
Oh, er is eindelijk ook een topic over de duitse talentenjacht..
bootcamp gok ikquote:
laatste uurtje kan ik nog kijkenquote:
Ja en die vergeet ik dus steeds. Geen idee of dat een herhaling is trouwens.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
Heeft dit niet een rare uitzending schema? Volgens mij is er ook een aflevering op woensdags
Wohin wollen die kandidatenquote:
Die Schwarze Listequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
the blacklistmaar misschien ben ik de enige die die reclame nu ziet
2 dagen in de week wordt het uitgezonden geen HHquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
Heeft dit niet een rare uitzending schema? Volgens mij is er ook een aflevering op woensdags
Klopt, maar ja...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
het antwoord is A denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wohin wollen die kandidaten
A: showbuhne
B: Dschunglecamp
Ik twijfel nog hoor... gaat toch om 10.000 euroquote:
Jij bent te slim voor die vragen, dan gaat het foutquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje rare vraag want B is altijd nog beter dan niet doorgaan.
Maar ze willen de Buhne nahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje rare vraag want B is altijd nog beter dan niet doorgaan.
Hoe zit dat nou? Die wordt dan je coach?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:21 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had voor die rapper gekozen, omdat die ook een beetje bruin is
Ik weet het niet meer precies, eerst dacht ik ff dat die persoon z'n stem voor 2 telt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Die wordt dan je coach?
Te laatquote:
Dat gaat over dat gedoe met de cd waar een naam opstond?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, eerst dacht ik ff dat die persoon z'n stem voor 2 telt.
jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat gaat over dat gedoe met de cd waar een naam opstond?
hoge uithalen moet hij maar ff niet doen neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Hij zit er af en toe een beetje naast, lijkt me met mijn niet-professionele oor
Och, als je de rest hoort... issie erg goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Vind het niet zo bijzonder. Beetje 'dit kan iedereen'.
Beetje nerdy zorgt voor stemmen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Hij zit ook een beetje raar achter die piano vind ik.
Als je normaal achter een keyboard zit... is dat wel logischquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Hij zit ook een beetje raar achter die piano vind ik.
hij is okequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Vind het niet zo bijzonder. Beetje 'dit kan iedereen'.
Ah ok van zowel pianospelen als keyboard spelen geen verstand, ik vond hem er een beetje ver vanaf zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je normaal achter een keyboard zit... is dat wel logisch
Bij een keyboard kun je wel afstand hebben, kun je ook staand bespelen, bij een piano moet je normaal ook de pedalen bedienen, die zitten dus logischerwijs dichterbij..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok van zowel pianospelen als keyboard spelen geen verstand, ik vond hem er een beetje ver vanaf zitten.
Zeg sorry tegen al die verbrande vissticks!!quote:
Duct Tape, never leave home without itquote:
wij ook net pasquote:
Veel succes.. Het is al moeilijk om een heel pakket erbij te krijgen als je een voordeelpakket hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga UPC maandag bellen of ik ALLEEN RTL erbij kan krijgen
Ik heb geen ideequote:
Ja daar ben ik wel bang voor... mahja kan het proberen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Veel succes.. Het is al moeilijk om een heel pakket erbij te krijgen als je een voordeelpakket hebt
Ik lette wel op en heb ook niks gezien....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
Moet dat plakband wijf nog zingen ?![]()
Beetje vreemde editing of ik lette niet op
Och, het is logischer in het Duits dan in het raar nagesynchroniseerd Nederlandsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
Alles klinkt zo lekker fout in Duits, vooral de reclames
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Tsja, geil wijf zijn helpt niet echt bij mensen die daar niet naar kijken
niet bij mijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
heeft rtl ook ondertitels? ik kan hem niet goed verstaan
Gewoon 888 proberen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
heeft rtl ook ondertitels? ik kan hem niet goed verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |