hoe de fuck weet dat programma dat jij een appel eet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HabitRPG
Gamify your life. Dus stel ik doe een goede gewoonte zoals opdrukken, leren, fietsen of een appel eten dan krijg ik exp en geld. En met geld kun je dingen kopen zoals een stukje chocolade (die je dan mag eten en anders niet) of gewoon ingame items om er stoerder uit te zien.
Maar doe ik een slechte gewoonte zoals fappen of een hele dag niks of ben ik iets belangrijks vergeten dan verlies ik HP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo'n beetje mijn HabitRPG schema.Spatieboos
Dat moet jezelf aangeven natuurlijk, dan druk je op een plusje ergens. En ik ben iemand die niet graag vals speelt dus het werktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe de fuck weet dat programma dat jij een appel eet?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA
[..]
Oké, kies er maar eentje uit!
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel je eikel gedept met wc-papier he?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
Using own bike is zeg maar als ik niet de elektrische fiets van mijn vader gebruik
quote:
ik vroeg me net af waar je wasquote:
echt? zo associeer ik het nummer nietquote:
op de een of andere manier vind ik dat een aantrekkelijke vrouwquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
echt? zo associeer ik het nummer niet
Ja ik ook. Maar op sommige foto's is ze niet zo leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik dat een aantrekkelijke vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar heel veel ook wel hoorOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
neequote:
doei fokkertjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
ik ga wat eten halen bij een maat
tot later FOK!ertjes
Ja wel johquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dta zijn toch geen foute nummertjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |