SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartfinale
1. Stephen Bunting v Rick Hofstra 5-2
4. Robbie Green v Tony Eccles 5-2
-------------------------------------------------
2. James Wilson v Alan Norris 2-5
6. Jan Dekker v Martin Adams 5-2
Halve finale
1. Stephen Bunting v 4. Robbie Green 6-1
Alan Norris v 6. Jan Dekker
Finale
1. Stephen Bunting v Norris/6. Dekker
DamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halve finale
1. Deta Hedman v Ann-Louise Peters 2-0
Lisa Ashton v 3. Anastasia Dobromyslova 2-1
Finale
1. Deta Hedman v Lisa Ashton 2-3
Beter dan die Nederlander met zijn wanwundedquote:
Dat is de enige caller waar ik een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Beter dan die Nederlander met zijn wanwunded
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de enige caller waar ik een hekel aan heb.
Huw Ware ben ik ook wel fan van. Die jonge dunne gozer.
Nontynoinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Beter dan die Nederlander met zijn wanwunded
Ik mis de streakers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik mis Martin Fitzmorris
En dit is nog slechts een voorproefje voor volgend jaar. Dan doet Koos weer meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:37 schreef clavier het volgende:
Zeer spannende wedstrijd. Ik kan me niet herinneren dat er vorig jaar ook zo veel leuke wedstrijden waren bij de lakeside. De finale viel toen erg tegen. Hopelijk nu niet.
misschien de stront voor je ogen wegvegen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef QuistNix20 het volgende:
Wat stelt deze Dekker mij enorm teleur.
Daar zet ik de tv toch niet voor aan.
Op BBC en Eurosport. Al jaren zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar wordt het in godsnaam uitgezonden?
Ik kijk elke keer bij bbc maar zie geen darts?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op BBC en Eurosport. Al jaren zo.
Smiddags BBC savonds Eurosport.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kijk elke keer bij bbc maar zie geen darts?
Eurosport en BBCquote:Op zondag 12 januari 2014 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt het ook ergens uitgezonden die finale?
WIl het ergens wel zien..
Traag van begrip..quote:Op zondag 12 januari 2014 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt het ook ergens uitgezonden die finale?
WIl het ergens wel zien..
Op BBC2 is de voorbeschouwing begonnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eurosport heeft liever snooker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |