Allebei vernoemd naar dooie 60s figurenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef MCH het volgende:
Kan iemand dat uitleggen tussen de Dandy Warhols en Jonestown?

Jij bent te jong om te begrijpen dat leeftijd er bij moet worden betrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
Dat vind ik zo'n zwaktebod, altijd maar leeftijd er bij te betrekken. Ik zeg toch ook niet dat jij oud bent voor de Killers of zo.

Spuit 11quote:

Maar is het een vete?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Allebei vernoemd naar dooie 60s figuren

Dig! (2004) - IMDbquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef MCH het volgende:
Kan iemand dat uitleggen tussen de Dandy Warhols en Jonestown?

Als je gewoon had doorgelezen, had je 't gewetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef ranja het volgende:
[..]
moest even denken welke band het ook weer was

toen was ik al zoekendequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je gewoon had doorgelezen, had je 't geweten

Die heeft niet eens de moeite genomen om een lang verhaal in gebrekkig Engels te schrijven, over tante/opa/ander familielid met veel geld die helaas is gestorven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ben binnenkort zo rijk, dat ik Blur en Oasis wel kan opkopen.![]()
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn 1e Oasisconcert was het weekend voordat Definitely Maybe uitkwam.

Lowlands dus, kun je je daar nog iets van herinneren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn 1e Oasisconcert was het weekend voordat Definitely Maybe uitkwam.

de sound was prima, maar we hadden toen een behoorlijke hekel aan die zeikstem van Liam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Lowlands dus, kun je je daar nog iets van herinneren?

Kies je 2 favorieten maar uit en DM ze me maarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef Felagund het volgende:
Noobie, had nog een tip/ideetje voor het topic in je onderschrift.

Ja ik mocht niet Oasisquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |