Kan makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Hoe kun je nou Blur, Suede EN Soundgarden, Nirvana tegelijk tof vinden.
Ik zie de contradictie niet echtquote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Ik heb met geen van allen echt iets, dus kan mij best voorstellen dat er iemand is die ze allemaal leuk vindt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Noel Gallagher heeft nooit zijn waardering voor Nirvana onder stoelen of banken geschoven.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Het embargo van het niet leuk vinden van mainstreammuziek door indiefans verdwijnt na ongeveer 3 1/3 jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef MCH het volgende:
Is het tof om alles wat uit 1994 komt en mainstream is geworden nu vet te vinden of zo?
"Nirvana had this song called 'I Hate Myself and I Want to Die', and I thought 'I'm not fucking having that. He's got everything I fucking want. He's in the most fucking critically acclaimed band in the world, he's got millions of dollars. Courtney Love, well he can have her, but he's got everything I want and he wants to fucking die? Fuck that, fuck the song and fuck him. You and me mate? We're gonna live forever!"quote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef tim. het volgende:
[..]
Noel Gallagher heeft nooit zijn waardering voor Nirvana onder stoelen of banken geschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het embargo van het niet leuk vinden van mainstreammuziek door indiefans verdwijnt na ongeveer 3 1/3 jaar.
Jemigquote:Op maandag 13 januari 2014 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, sommige country artiesten hebben er wel over de 100
Ik vind Day & Age van de Killers nog steeds onwijs matig.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het embargo van het niet leuk vinden van mainstreammuziek door indiefans verdwijnt na ongeveer 3 1/3 jaar.
Ik zou Nirvana/Soundgarden bij elkaar plaatsen en Suede en Blur ook. Maar dat sluit nog steeds niet uit dat je ze alle vier leuk kan vinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef DO2 het volgende:
Die bands zitten toch juist een beetje in dezelfde hoek?
Dus, dat was niet het beste optreden, maar wel het leukste?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Balthazar nu geloof ik 7x live gezien. De lijn qua rapportcijfers was ongeveer als volgt:
7, 7.5, 8, 8.5, 9, 9.5
Elke keer worden ze maar beter en beter. Al was de laatste keer dat ik ze zag, op BKS, wel weer ietsje minder. Maar dat lag toen ook een beetje aan het publiek en dat ik voor het eerst niet helemaal vooraan stond.
Ik zie niet hoe iemand die Suede en Blur leuk vindt ook die gare bands uit Amerika kan appreciëren.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou Nirvana/Soundgarden bij elkaar plaatsen en Suede en Blur ook. Maar dat sluit nog steeds niet uit dat je ze alle vier leuk kan vinden.
Direct Hits is ook al een van de matigste albums van afgelopen jaar denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Day & Age van de Killers nog steeds onwijs matig.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er bestaat gewoon een band met 96 studioalums
James Brown zal ook wel in de buurt komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Klinkt een beetje als alle Britpop is goed en alle uit Amerika bagger. Ik heb helemaal geen gevoel voor dat soort verschillen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe iemand die Suede en Blur leuk vindt ook die gare bands uit Amerika kan appreciëren.
Smaken verschillen, maar om Nirvana en Soundgarden nou gaar te noemen…quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe iemand die Suede en Blur leuk vindt ook die gare bands uit Amerika kan appreciëren.
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |