Whahahahaha FAAL!!!1!!EINZ!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef dude232 het volgende:
[ http://img153.imageshack.us/img153/3204/grolsch0lv.jpg (copy/paste deze link) ]
Die stinkende kut heb ik dus nog geen last van gehad he....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bierdrinkende vrouwen zijn lekker goedkoop idd! De stinkende kut moet je maar mee leven.
Een beetje kut moet stinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bierdrinkende vrouwen zijn lekker goedkoop idd! De stinkende kut moet je maar mee leven.
Drank voor vrouwen kopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef dude232 het volgende:
Hallo Fok!,
Gister tijdens het stappen met mijn vrienden leerde ik een nieuwe meid kennen.
En ik voelde gelijk dat we een klik hadden, en wou haar dus beter leren kennen.
Gelijk maar wat cliché vragen gesteld, en vroeg of ze wat te drinken wilde.
Om bij mijn punt te komen dat wilde ze dus, en vroeg om bier.
Vrouwe/meiden die bier drinken zijn tof want dat scheelt mijn weer een muntje, plus het onthouden van vage drankjes enzo.
[ http://img153.imageshack.us/img153/3204/grolsch0lv.jpg (copy/paste deze link) ]
Als je in het begin meteen gaat moet je vaak piesen. Als je het ophoudt in het begin dan lukt het best om maar één keer te gaan hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ze mogen van mij wel bier drinken, zolang het mijn bier maar niet is.
+ ze moeten dan wel vaak gaan piesen.![]()
Jij probeert te hosselen met handgebaren? Of probeerde je weer de zoveelste mislukte en flauwe openingszin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Solo14 het volgende:
Nee, maar je beurs opentrekken om te hosselen is een beetje triest.
Persoonlijk liet ik de vrouw in kwestie altijd betalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij probeert te hosselen met handgebaren? Of probeerde je weer de zoveelste mislukte en flauwe openingszin.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij probeert te hosselen met handgebaren? Of probeerde je weer de zoveelste mislukte en flauwe openingszin.
Maar ik gaf haar geen bier omdat ik haar wou versieren ofzo, gewoon uit beleefdheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Beetje praatje maken, niks openingszin of handgebaren. Laatste 2 keren dat ik uitging had ik succes.
Komt omdat er net voor jou een andere kerel in die kut heeft liggen rammen. Dus het feit dat jij er aan ruikt (waarschijnlijk ook likt) is omdat je zijn zaad er aan het uit likken bent. Dat is inderdaad niet zo smakelijk, maar iemand moet het doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Proestquote:Op maandag 13 januari 2014 00:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Komt omdat er net voor jou een andere kerel in die kut heeft liggen rammen. Dus het feit dat jij er aan ruikt (waarschijnlijk ook likt) is omdat je zijn zaad er aan het uit likken bent. Dat is inderdaad niet zo smakelijk, maar iemand moet het doen natuurlijk.
Leuke foto toch, ik krijg er in ieder geval wel dorst van...quote:Op maandag 13 januari 2014 03:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die had ik als 2e keuze voor als ik dat andere plaatje niet kon vinden!!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 03:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Leuke foto toch, ik krijg er in ieder geval wel dorst van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |