Ik zag er vanmiddag eentje(Hannah Hoekstra) in een Nederlandse film die echt met recht een gratenk*t genoemd kon worden. De ribben staken er gewoon uit bij haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef minilot het volgende:
(Al hou ik zelf wel van van die stokjesdunne meisjes.![]()
![]()
Maar dat hoeft voor mezelf dan weer niet zo nodig. Eet liever koekies.)
gezien de ingrediënten kies ik voor de bikinibillen.quote:
Erg he?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Goegel met hannah hoekstra naakt en je ziet een hongerwinter dame met een kale muts
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wiptquote:
Nee, lijkt mij ook niks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wipt
Fruitpluksters Boor?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:38 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht dat is alleen googelen van deel #2 van de TT
Is dat die met karwijzaad? Uit Jerusalem?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat ziet d'r lekker uit, mini. Ik maak nu een ottolenghi recept, parelgerst risotto met gemarineerde feta. Ruikt erg lekker!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wipt
Meer voor mij!quote:
Ja, die! Ik heb half karwijzaad en half venkelzaad gedaan, want ik de karwijzaad was op!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Is dat die met karwijzaad? Uit Jerusalem?
Héééél lekker!
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat ziet d'r lekker uit, mini. Ik maak nu een ottolenghi recept, parelgerst risotto met gemarineerde feta. Ruikt erg lekker! En na een gebakken appel met bruine suiker, amandelen, citroenrasp en wat pure chocola.
En aangezien we vandaag eindelijk de eerste echte laag sneeuw gekregen hebben dacht ik morgen speculaas te maken, in m'n nieuwe speculaasvormen!
Venkel is altijd goed!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, die! Ik heb half karwijzaad en half venkelzaad gedaan, want ik de karwijzaad was op!
jij hebt al een vent. laat ook eens wat voor andere over.quote:
Iedereen verdient een fijn meisje!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef z80 het volgende:
[..]
jij hebt al een vent. laat ook eens wat voor andere over.
Of 2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Iedereen verdient een fijn meisje!
Kan je achterop de motorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als ik al flieft zou kunnen worden op een meisje dan moet het wel een stevig in haar schoenen staand meisje zijn. Margriet vd Linden val ik dan wel op
Wel genoeg haarlak bij je hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als ik al flieft zou kunnen worden op een meisje dan moet het wel een stevig in haar schoenen staand meisje zijn. Margriet vd Linden val ik dan wel op
Heb maar 1 avondje met haar gedanst hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:01 schreef AnneX het volgende:
Best wel, geloof ik.
Had dag 1 een auto gekocht - dag twee het strand gezien en dag drie een sollicitatiegesprek. Zoiets.![]()
Wij wachten af...
Mis je iemand bij salsa?
uit·span·ning (de; v; meervoud: uitspanningen)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
wat is een uitspanning?
/geen inburgeringscursus gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oeh, gebeurd niet heel vaak, maar hier zijn we het heel erg oneensquote:
Ach ja, als je toch geld genoeg hebt, als je er eenmaal aan went is het vast nog wel eens handig ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[..]omg, wat een extreem overbodige luxe
![]()
Ik ben het daarentegen nu wel weer met jou eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, gebeurd niet heel vaak, maar hier zijn we het heel erg oneens
Ik vind haar bij de slimste gewoon leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, gebeurd niet heel vaak, maar hier zijn we het heel erg oneens
Leuk!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was een geslaagd feestje voor mijn moeder. 'Surprise' maar daar was ze te slim voor, had flink zitten vissen
Maar evengoed een verrassing voor haar dus top!
Oh myquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben het daarentegen nu wel weer met jou eens.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Stumbleupon:
[ afbeelding ]
#1:
Lower your living room to create a conversation pit.God, ik kan me nog zo herinneren dat ik als een jongetje van 8 met een Center Parcs brochure aan mijn zus vroeg: 'Wat is een zitkuilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Confidence through competence
Ik kende zelfs mensen die een zitkuil haddenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
God, ik kan me nog zo herinneren dat ik als een jongetje van 8 met een Center Parcs brochure aan mijn zus vroeg: 'Wat is een zitkuil'
En je instrumentquote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Sunnythesun het volgende:Als je bij hun naar een feestje gaat wordt gevraagd om drank óf hout mee te nemen
![]()
GV Ja heerlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond Gooische Vrouwen oneindig vermakelijk. Maar dat is vast niet bon ton hier.
Oh Hertenkamp zou jij echt geweldig vinden Bluezz, dat weet ik haast wel zeker. En golfer ook. De subtiele ironie en de verwijzingen naar de zweefteef-new-age-cultuur van de jaren ' 90, gecombineerd met een Dynasty-setting (incl. Krystle). Enfin, lastig uit te leggen, maar ik vind het hilarisch leuk!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GV Ja heerlijk
Hertenkamp nooit echt gezien, stukjes mss.
Broad church?quote:
Wat voor kaas maak je?quote:Op zondag 12 januari 2014 09:43 schreef minilot het volgende:
Eindelijk weer eens een dag vrij!
Kaas aan het maken met sprookjes & Shakespeare![]()
[ afbeelding ]
..Fft, ben je eigenlijk nog in het Sprookjesbos geweest?
De simpelste van de wereld: paneer. Ik kook Indiaas vandaag en heb het nodig voor één van de curries.quote:
Dat klopt, maar wel lekker. Al is het wel lastig om het echt stevig te krijgen. Als ik ermee ga koken, valt dat bij mij altijd alsnog een beetje uit elkaar. Meer dan ik zou willen.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
De simpele van de wereld: paneer. Ik kook Indiaas vandaag.
Dat heb ik soms ook wel ja, maar de smaak is er niet minder om.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel lekker. Al is het wel lastig om het echt stevig te krijgen. Als ik ermee ga koken, valt dat bij mij altijd alsnog een beetje uit elkaar. Meer dan ik zou willen.
Beter persen wrs. Hoe meer druk hoe steviger. Maar om nou een uur op je kaas te gaan zitten...quote:Op zondag 12 januari 2014 09:50 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik soms ook wel ja, maar de smaak is er niet minder om.![]()
Misschien eens uitzoeken hoe je dat kunt voorkomen.
Nouja, dat is opzich wel logisch, maar dan wordt met meer deeg en minder kaas. Is dat een gebruikelijke handeling, of bedacht voor de mensen die niet zo goed zijn in het maken van kaasquote:Op zondag 12 januari 2014 09:52 schreef minilot het volgende:
Ik zou het best volhouden hoor, een uur op kaas zitten voor goede paneer.![]()
Trouwens: even Googlen leverde op dat het doorkneden van een lepeltje bloem de paneer schijnbaar al veel steviger laat zijn bij de verdere bereiding.
Daar ben ik nog niet helemaal achter.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:56 schreef Vork het volgende:
Is dat een gebruikelijke handeling, of bedacht voor de mensen die niet zo goed zijn in het maken van kaas
Hoe wil je je voelen? En is er iets waarmee je dat vandaag kunt bereiken?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen, ik weet niet zo goed hoe ik me voel.
Ik weet het niet. Ik voel me onzeker en bang omdat ik het idee heb dat de fundering onder m'n voeten weg is geschopt. Vriend doet heel lief, dat maakt me in de war.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoe wil je je voelen? En is er iets waarmee je dat vandaag kunt bereiken?
Moet er eigenlijk niet eens nodig gepraat worden daar? Ik zal me er verder niet mee bemoeien.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet het niet. Ik voel me onzeker en bang omdat ik het idee heb dat de fundering onder m'n voeten weg is geschopt. Vriend doet heel lief, dat maakt me in de war.
Straks ga ik in een boek kruipen, want veilig.
Dat hebben we gisteren wel gedaan, maar, ik weet het niet. Ik kan niet zo goed omgaan met deze onzekerheid. Normaal wil ik altijd graag ieder probleem oplossen, maar als ik me zo onzeker voel over alles, dan raak ik een soort van verlamd in mijn oplossingsvermogen, ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Moet er eigenlijk niet eens nodig gepraat worden daar? Ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Tijd kan ook een onderdeel van de oplossing zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Dat hebben we gisteren wel gedaan, maar, ik weet het niet. Ik kan niet zo goed omgaan met deze onzekerheid. Normaal wil ik altijd graag ieder probleem oplossen, maar als ik me zo onzeker voel over alles, dan raak ik een soort van verlamd in mijn oplossingsvermogen, ofzo.
Nou, ik ga iig eerst zo even ontbijten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren wel gedaan, maar, ik weet het niet. Ik kan niet zo goed omgaan met deze onzekerheid. Normaal wil ik altijd graag ieder probleem oplossen, maar als ik me zo onzeker voel over alles, dan raak ik een soort van verlamd in mijn oplossingsvermogen, ofzo.
Nou, ik ga iig eerst zo even ontbijten.
Dit jonge kind is 2x zo oud, maar zonder sprookjesbos geen Efteling hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Heerlijk geslapen![]()
Mini; ik ben niet meer in t sprookjesbos geweest helaas. We moesten kiezen vanwege de wachttijden en dan willen we toch liever naar de attracties. Jongste 'kind' was 20 dus sprookjesbos hoefde niet perse
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Het is hier kutweer, maar naar buiten gaan is inderdaad wel een goed idee.
Mist, grauw en grijs.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]strak blauw en zonnig op slechts een paar km van je vandaan..
Gisteren reden we in Twente weg in grauw weer, onderweg veel regen en eenmaal in Uitgeest scheen de zon.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:54 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren, toen minilot aan het vertellen was wat voor mooi weer het bij haar was, zeek het hier een partij van de regen joh.
Zoiets wilde ik ook typen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:49 schreef Isabeau het volgende:
En Lonaa, die onzekerheid zal je nog een hele tijd houden, want het is niet niks als je partner je vertelt dat hij het allemaal even niet meer weet. Je denkt dat liefde een zekerheid is, vooral als je het niet echt zag aankomen en nu plots blijkt het alemaal niet vanzelfsprekend te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig P!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net een wandeling van 6 km achter de rug
Nouja, ze gaf aan dat ze eigenlijk wel graag een oplossing zoekt voor problemen. Maar zeker met dit soort zaken zijn er geen a la minute oplossingen. Soms heeft iemand anders meer tijd nodig en dan kan forceren averechts werken.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat bedoel je Vork, met dat de tijd onderdeel kan zijn van de oplossing?
Hier sneeuwt het en is het flink koud. Vanmorgen even bij de ikea geweest, en nu lekker op de bank met tv series en oude vk magazines. Fijn, zon weekend omlummelen!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
En nu is het hier ook grauw en grijs ineens![]()
Voordeel is wel dat we het schaatsen nu gewoon kunnen kijken zonder zon in beeld
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Jongste 'kind' was 20 dus sprookjesbos hoefde niet perse
Wat lees je?quote:
Op dit moment de Daisy Sisters van Henning Mankell (ik hou van die manquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op dit moment de Daisy Sisters van Henning Mankell (ik hou van die man)
Medestanderquote:
Zeker doen! Hij heeft veel detectives geschreven (die erg goed zijn) maar dit is een kabbelende, treffende roman en dat kan ie ook gewoon heel goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef minilot het volgende:
Nooit iets van gelezen.. Toch eens doen, als ik jullie zo hoor
Week of twee. Ben leesmonster.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Hahaha, jij bent nog wel even bezig dan, mini.
Ik snap je.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Week of twee. Ben leesmonster.Als een boek de moeite waard is offer ik er graag een nacht slapen voor op.
![]()
Wat had je al bedacht?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Wat kan ik eigenlijk nog meer met riblappen doen?
Zul je natuurlijk net zien..quote:Op zondag 12 januari 2014 09:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel lekker. Al is het wel lastig om het echt stevig te krijgen.
Meestal wordt het gewoon hachee.quote:
Ja dat kan wel.. Maar ik heb wel de neiging het in vocht te willen stoven omdat het vaak lapjes zijn. Maar lang genoeg laten staan dan valt het vanzelf uit elkaar. Ik maak er wel eens een mega lekkere pastasaus mee door het gewoon als lap te stoven en dan heb je ook dat pulled effect.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meestal wordt het gewoon hachee.![]()
Ik wil er nog wel een keer zelf Rendang van maken oid, en ik vroeg me af of je er goed soort van pulled pork van kan maken (maar dan geen pork, dus.)
Recept van de pastasaus?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat kan wel.. Maar ik heb wel de neiging het in vocht te willen stoven omdat het vaak lapjes zijn. Maar lang genoeg laten staan dan valt het vanzelf uit elkaar. Ik maak er wel eens een mega lekkere pastasaus mee door het gewoon als lap te stoven en dan heb je ook dat pulled effect.
Ik zag de borden net onderweg.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef borisz het volgende:
Net bij de buren van de Stadsschouwburg geweest. Open huis vanwege het 75-jarig bestaan. Je kan ook nu achter de schermen kijken. Was leuk
. Seizoen 2014/2015 wordt een speciaal jaar en er komt een mooie line-up.
Ja dat uit elkaar vallen ken ik wel ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:58 schreef minilot het volgende:
Zul je natuurlijk net zien..
..vandaag de meeste uit elkaar vallende paneer ooit!![]()
Niettemin lekker!
Oh dit herken ik heel erg.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
, maar ik durf m niet uit te lezen want dan houdt het op.
Yup, herken ik ook!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh dit herken ik heel erg.
Dan wil ik niet meer verder lezen![]()
Heb je facebook??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je facebook??Gezien, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Je kan ze geforceerd ontdooien door ze in koud water te leggen,quote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef AnneX het volgende:
Vergeten om de bio-kippenpoten uit de vriezer te halen ... dan wordt het boerenkoolstamp.
Zou dan knolselderijpuree ( met een appel) ook lekker zijn?
Of de soep van Sunny kan ook nog.
Heb je een link naar recept? svp
Dat staat hier op de kookboekstandaardquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef AnneX het volgende:
Vergeten om de bio-kippenpoten uit de vriezer te halen ... dan wordt het boerenkoolstamp.
Zou dan knolselderijpuree ( met een appel) ook lekker zijn?
Of de soep van Sunny kan ook nog.
Heb je een link naar recept? svp
Leg uit !? foeks ??? Is dat grunnigs?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maak zo foeksandijvie met gerookt spek van de scharrelaar.
Eerst even lekker de zwoerd afsnijden en voorbakken, want die is voor de kok.
Dat heb ik heeeeel lang met kleding gehad. Zondagse nette kledingquote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...dank Piet.
Ik leg ze morgen in de koelkast voor maandagavond.
Boerenkoolstamp op zondag !
Op de een of andere manier zit in mijn systeem dat het geen zondagsvoer is.
Who says...
jij eet ook enkel op woensdag gehakt?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...dank Piet.
Ik leg ze morgen in de koelkast voor maandagavond.
Boerenkoolstamp op zondag !
Op de een of andere manier zit in mijn systeem dat het geen zondagsvoer is.
Who says...
Andijviestamppot.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leg uit !? foeks ??? Is dat grunnigs?
Oh en dank Sun....opgeslagen.
Door wie? Mensen van hier, bedoel je, van de sc chat...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb de indruk dat er weinig eend gegeten wordt, klopt dat? .
Gemiddeld 1x per maand wel hier.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
SC maar ook algemenerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Door wie? Mensen van hier, bedoel je, van de sc chat...
Heerlijkquote:Als ik het tegenkom, koop ik het wel, simpel en lekker.
Hoe was je sinasappelsaus? Piet.
Moet ook weer eens confit maken, heerlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemiddeld 1x per maand wel hier.
Hetzij confit de canard,hetzij een eendenborstfilet van de poelier.
Heel af entoe eendeborst hier. Maar ik vind het lastig klaarmaken. Krijg hem nooit perfect.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Langzaam op de huid bakken, huid wiebertvormig insnijden voor het bakken. Hij gaart dan naar boven, dat zie je. Dan even kort de vleeskant bruinen en klaarquote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel af entoe eendeborst hier. Maar ik vind het lastig klaarmaken. Krijg hem nooit perfect.
Keuzes hèquote:Op zondag 12 januari 2014 15:41 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heb je gegeten in de Efteling, Fft?
Staat hier ook nog op de verlanglijstquote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef golfer het volgende:
Via Netflix redelijk nieuwe Deense Lumiere-misdaadserie ontdekt: Dicte.
Eerste aflevering was veelbelovend.
Eerste aflevering net gezien. Veel bekenden uit o.a. Dem som Dreaber en Borgen.Soms een beetje voorspelbaar, maar wel vlot geschreven en ja..ik blijf het een heerlijke taal vinden om bij te houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Staat hier ook nog op de verlanglijstIs wel tof dus?
Ik zal het nog eens proberen binnenkort!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Langzaam op de huid bakken, huid wiebertvormig insnijden voor het bakken. Hij gaart dan naar boven, dat zie je. Dan even kort de vleeskant bruinen en klaar
Appie, poelier, sligro..quote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen idee waar ik hier eend zou kunnen kopen.
Was leuk iddquote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef borisz het volgende:
Andere tijden Sport over de die ene tocht in Fryslan tussen elf steden uit 1997. Met beelden van de VPRO die nog in de doos lagen, nou ja er is toch wel wat uitgezonden hoor maar goed. Blijft wel leuk om het weer eens te zien.
Zeventien jaar geleden ook vroeg opgestaan om de elfstedentocht te zien
Bij de poelierquote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen idee waar ik hier eend zou kunnen kopen.
Ooit de blinde wijntest gezien van Ilja Gort op een marktje in Frankrijk?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Faalhaas die ik ben
Ik heb een Warre's 2007 Late Bottled Vintage Port van 12 EUR per fles en een Sobreiro Ruby (lees: Euroshopper) van 4.50 EUR per fles gekocht bij de AH.
En in een blinde test haal ik ze niet uit elkaar![]()
. Wat betreft Port zit er tussen dezelfde type wijnen toch danig minder verschil dan bij normale rode wijnen.
Hier ookquote:Op maandag 13 januari 2014 09:05 schreef minilot het volgende:
Hoi!![]()
Het was om 07:00 meteen al druk op kantoor.![]()
quote:
Ja, de poelier. Ik heb echt geen idee waar er hier ergens een poelier zit.quote:
Je hebt internet toch? Lijkt me een kwestie van minunten om er een te vindenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, de poelier. Ik heb echt geen idee waar er hier ergens een poelier zit.
Ik heb geen internet.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt internet toch? Lijkt me een kwestie van minunten om er een te vinden
nee?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit de blinde wijntest gezien van Ilja Gort op een marktje in Frankrijk?
Hee, dat klinkt goed! Wel in de gaten houden hè? Nadat ik mijn kuitbeen had gebroken vorig jaar ben ik er meteen op gaan stuiteren (1 dag het gips uit en toen drie dagen nonstop hardcore buitenlandse pretparken bezocht) en dat bleek achteraf toch niet zo handig. Rustig aan dusquote:Op maandag 13 januari 2014 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, mijn knie gaat een heel stuk beter.Kan weer wat buigen, lopen zonder kruk. Voetje is nog wel behoorlijk dik, evenals m'n scheenbeen (waar het vocht nu naartoe zakt) en het is wat pijnlijk/gevoelig, maar ik ga vandaag wel proberen alles weer zelf te doen.
Boeken meenemen!quote:Op maandag 13 januari 2014 09:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit weer eens echt te wachten op patienten en vraag wat klusjes...
Nee bloes, pets, 1 taakje tegelijk![]()
Moet echt leren om relaxt te werken na 7 jaar hectiek
Ilja had 1 merk wijn in 3 (geloof ik) verschillende flessen laten proeven, waaronder ook in een plastic fles, een luxe fles en een gewone fles.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nee?wat was de conclusie? Dat blind proeven lastig is?
weet dat in de geurtjeswereld veel wordt beïnvloed als je vantevoren weet wat je aan het snuiven bent...
Nee joh ik kan hier op de poli geen boek zitten lezenquote:
Ja, ik zou dat ook kunnen doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, dat klinkt goed! Wel in de gaten houden hè? Nadat ik mijn kuitbeen had gebroken vorig jaar ben ik er meteen op gaan stuiteren (1 dag het gips uit en toen drie dagen nonstop hardcore buitenlandse pretparken bezocht) en dat bleek achteraf toch niet zo handig. Rustig aan dus
Daar heb je een punt. Dat scheelt, ik kan hier in mijn pyjamabroek op mijn kop gaan staan, niemand die het boeit.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:02 schreef Bluezz het volgende:
Nee joh ik kan hier op de poli geen boek zitten lezen
Pics.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Dat scheelt, ik kan hier in mijn pyjamabroek op mijn kop gaan staan, niemand die het boeit.
Ik heb 1 x avocado gegeten. Heb er een soort pate van gemaakt ( ik kom niet op het woord dat ik zoek) met garnalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb 3 rijpe avocado's liggen, wat ga ik daar vanavond mee eten?
Niks d'rvan. Er staat al een filmpje van mij van jaaaaaren geleden in mijn pyjamabroek op Youtube van toen ik het broertje van Mr. Minilot een basislesje hoepelen wilde laten zien, en da's al erg genoeg.quote:
Welke stad had je in gedachten?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag of morgen ga ik met vriend uit eten, maar ik heb nog geen idee waar.
Ik dacht dat mijn FB vriendjes vast wel konden helpen, die komen met suggesties als Snekkie, (wat een goede snackbar is, dat wel) en all-you-can-eat sushi.
Enschede e.o.quote:
Dat probleem hebben meerdere mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:56 schreef minilot het volgende:
O, in die hoek van Nederland ken ik bijna niks. Sorry!
http://www.phamfatale.com/id_734/title_Avocado-Shake-Sinh-To-Bo/:quote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toch niet die Cubaan he? Want die kun je wat betreft eten maar beter overslaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:55 schreef Lonaa het volgende:
(That reminds me, ik was ooit in een restaurantje in Arnhem, waar ik nog een keer moet eten ipv alleen cocktails te drinken en hapjes te eten.)
Enschede heeft iig een erg goede Sushi tent, Sun weet wel welke.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag of morgen ga ik met vriend uit eten, maar ik heb nog geen idee waar.
Ik dacht dat mijn FB vriendjes vast wel konden helpen, die komen met suggesties als Snekkie, (wat een goede snackbar is, dat wel) en all-you-can-eat sushi.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Enschede heeft iig een erg goede Sushi tent, Sun weet wel welke.
Mijn hoek is Rotterdam.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Lonaa het volgende:
In welke hoek (en welke restaurants) dan wel?Misschien kunnen ze op mijn hier-wil-ik-nog-een-keer-eten-lijstje.
Heb je bietjes? Bietjes en avocado's in plakjes snijden, gesnipperd sjalotje erbij en dan wat dragon en citroenvinaigrette erover.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, een of andere best wel hippe tent aan zo'n pleintje (met een kerk?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Toch niet die Cubaan he? Want die kun je wat betreft eten maar beter overslaan.
Tao, toevallig? Ik heb nog nooit sushi gegeten, dus opzich is dat wel een idee.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Er zit een briljante japanner in Ensche.. alleen wel aan de prijs. Maar zooooo goed![]()
Verder ga ik niet vaak uit eten, dus kan je niet echt helpen.
Dat is wel heul ver weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn hoek is Rotterdam.En een beetje Breda.
Maar ook ik eet niet supervaak buiten de deur hoor. Ik kook zelf te graag.
Maar dat mag ook hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:08 schreef TAV74 het volgende:
Als je gewoon een leuk uit eten wilt en niet perse iets heel bijzonders zoekt: Stravinsky in Hengelo vind ik ook wel een aardige tent (disclaimer: ben er al een tijdjeniet meer geweest).
Ik stop ook vaak avocado's in zoete baksels ja. Gaat echt prima!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:13 schreef Vork het volgende:
En wat ook kan met avocado's is dit
Juist een veganistische chocoladetaart. Ik heb deze een paar keer gemaakt, ook voor niet vegans en het is altijd in de smaak gevallen.
Ah. Die ken ik niet. Tenminste, nooit geweest. Over het algemeen kun je het beste de gehele Korenmarkt vermijden (tenzij je nog een leuke film wil zien, want het filmhuis staat midden op dat plein).quote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Nee, een of andere best wel hippe tent aan zo'n pleintje (met een kerk?) die iets heet als Stout, of iets anders hips, ik ga even googlen.
Edit: Oh, gewoon aan de Korenmarkt dus._ Cafe Stout.
Stravinsky is wel een stukkie duurder dan dat en toen ik er was goede kwaliteit, maar ook weer geen Librije achtige toestandenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Maar dat mag ook hoor.Ik zal eens googlen!
We zijn vorige week (vlak voordat ik op m'n smoel ging) bij ONS eten en drinken geweest hier in Enschede. 45 euro voor 2 personen, 2 drankjes pp, voorgerecht en hoofdgerecht. Was gewoon goed eten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Tao, toevallig? Ik heb nog nooit sushi gegeten, dus opzich is dat wel een idee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was werkelijk de moelijkste keuze tot nu toe in mijn leven. Kiezen tussen twee erg leuke bedrijven. Uiteindelijk heb ik mijn keuze gemaakt en per 1 Februari begin ik bij een groot bedrijf in Hilversum, op het media park. Het bedrijf verzorgt alle opnames, (na)bewerkingen, uitzendingen en faciliteiten voor de Nederlandsche TV. Ze hebben intern een team van 5 programmeurs die de software schrijft ter ondersteuning van wat er maar nodig blijkt. Daar word ik er 1 van.
Het andere bedrijf dat het net niet is geworden belde mij trouwens net wel. Niet om mij over te halen, maar om toch even een goed gesprek te hebben over hoe en wat. Erg fijn! Zij wilde mij graag hebben en dat blijkt. Wij houden in ieder geval contact.
Dus, nieuwe baan.
in een record tempo van 1 uur en 7 verschillende gesprekken. Totaal ben ik nog geen 2 dagen bezig geweest ermee..
Ik ben er geweest na een dagje dierentuin, afgelopen zomer. Zag er gezellig uit en zitzakken buiten. Lekkere cocktails, goede hapjes, uitstekend personeel dat een praatje komt doen en vakkennis heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ah. Die ken ik niet. Tenminste, nooit geweest. Over het algemeen kun je het beste de gehele Korenmarkt vermijden (tenzij je nog een leuke film wil zien, want het filmhuis staat midden op dat plein).
Voor uitgebreid uit eten in een goed restaurant wil ik best wat meer betalen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stravinsky is wel een stukkie duurder dan dat en toen ik er was goede kwaliteit, maar ook weer geen Librije achtige toestanden
Volgens Anna kon ik niet ophouden om er over te praten. Normaal ben ik wat stillerquote:Op maandag 13 januari 2014 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat klinkt wel als een heel toffe baan! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was werkelijk de moelijkste keuze tot nu toe in mijn leven. Kiezen tussen twee erg leuke bedrijven. Uiteindelijk heb ik mijn keuze gemaakt en per 1 Februari begin ik bij een groot bedrijf in Hilversum, op het media park. Het bedrijf verzorgt alle opnames, (na)bewerkingen, uitzendingen en faciliteiten voor de Nederlandsche TV. Ze hebben intern een team van 5 programmeurs die de software schrijft ter ondersteuning van wat er maar nodig blijkt. Daar word ik er 1 van.
Het andere bedrijf dat het net niet is geworden belde mij trouwens net wel. Niet om mij over te halen, maar om toch even een goed gesprek te hebben over hoe en wat. Erg fijn! Zij wilde mij graag hebben en dat blijkt. Wij houden in ieder geval contact.
Dus, nieuwe baan.
in een record tempo van 1 uur en 7 verschillende gesprekken. Totaal ben ik nog geen 2 dagen bezig geweest ermee..
Heb van meer mensen daar goede dingen over gehoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Vrijdag ga ik zelf in Hengelo of Borne eten, weet nog niet waar..
Klinkt als een tof bedrijf, wat ontzettend leuk zeg!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dus, nieuwe baan.
Ik vind het ook wat gênant inderdaad. Anna zoekt als dierenarts een baan maar op 1 vacature reageren er een stuk of 30. Ik heb mijn CV een uur online gehad en uiteindelijk 5 concrete bedrijven. Het contrast is verschrikkelijk groot.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt als een tof bedrijf, wat ontzettend leuk zeg!![]()
Het is bijna een beetje gênant hè, als je bedenkt hoe moeilijk het voor veel mensen is om aan een baan te komen? Mijn lief is progger bij Coolblue en wanneer je een ervaren, flexibele programmeur bent dan wordt je nog steeds zo'n beetje overstelpt met aanbiedingen en dat staat in schril contrast met de meeste andere beroepsgroepen.
Dat klinkt opzich niet verkeerd. Ik hoop ook wel dat er weer een paar fatsoenlijke tenten daar komen (wat er nu zit is hoofdzakelijk rommel, plat, veel slechte muziek en dito sfeer. De meeste maken er verlies en/of zijn in handen van een en dezelfde magnaat die op z'n minst een dubieus beleid voert). Maar verder is het wel een leuke stad hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er geweest na een dagje dierentuin, afgelopen zomer. Zag er gezellig uit en zitzakken buiten. Lekkere cocktails, goede hapjes, uitstekend personeel dat een praatje komt doen en vakkennis heeft.
Ik kom uit de Achterhoek dus ben opzich wel bekend met Arnhem (maar ik vind het niet zo gezellig). Ben er zelfs tot 2 keer toe bijna naartoe verhuist.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt opzich niet verkeerd. Ik hoop ook wel dat er weer een paar fatsoenlijke tenten daar komen (wat er nu zit is hoofdzakelijk rommel, plat, veel slechte muziek en dito sfeer. De meeste maken er verlies en/of zijn in handen van een en dezelfde magnaat die op z'n minst een dubieus beleid voert). Maar verder is het wel een leuke stad hoor
Snap ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat gênant inderdaad.
Ik ben er zelfs trots op een nerd te zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 11:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Ik zit zelf in een serviceverlenende technische hoek en daarin is ook nog steeds best makkelijk aan een baan te komen. Ik heb ook eigenlijk niemand in mijn directe omgeving die op zoek is naar werk, en dan zou je soms haast wel eens vergeten dat het écht niet lekker gaat voor een groot deel van de rest van Nederland.
Soms loont het om een nerd te zijn, zo blijkt maar.
Maar heb je ook een wolvenshirt dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs trots op een nerd te zijn.
Nee, maar wel genoeg Metal shirts en andere Nerd specifieke shirts. Inclusief 1 met een Dungeons & Dragons referentie.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar heb je ook een wolvenshirt dan?
Als je een drankje wil komen doen hier, dan weet ik daar nog wel andere plekken voor. Het is hier best leuk, maar je moet het wel weten of te weten zien te komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kom uit de Achterhoek dus ben opzich wel bekend met Arnhem (maar ik vind het niet zo gezellig). Ben er zelfs tot 2 keer toe bijna naartoe verhuist.
Ik zou zeggen, wil je een keer ergens een drankje doen, doe het dan eens daar. Ik vond het er erg tof.
D&D!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel genoeg Metal shirts en andere Nerd specifieke shirts. Inclusief 1 met een Dungeons & Dragons referentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...en die slingers hingen er vanwege het Higgsdeeltje
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef minilot het volgende:
[..]
D&D!Happy times.
..maar ik heb een standaardmodel-t-shirt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...en die slingers hingen er vanwege het Higgsdeeltje!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Haha nee! Maar ben wel degelijk bekend met het gebruik.quote:
Ik houd het bij het boek. De handdoek de hele dag dragen gaat mij wat verquote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha nee! Maar ben wel degelijk bekend met het gebruik.
Have funquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voor het eerst in anderhalve week met de hond lopen.
Tot straks!
Ha, fijn! Ik heb een lekke band opgelopen vanmorgen, dus ik ga als ik straks om 14:00 uur klaar ben de drie-en-halve kilometer naar huis ook maar lopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voor het eerst in anderhalve week met de hond lopen.
Tot straks!
Feliquote:Op maandag 13 januari 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dus, nieuwe baan.
Twee planken volquote:
Ik ben ondertussen van al mijn metalshirts af. Hbe nog wel een aantal campzone shirts van vanuit mijn jeugd thuis liggenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel genoeg Metal shirts en andere Nerd specifieke shirts. Inclusief 1 met een Dungeons & Dragons referentie.
Klinkt als een toffe baan, Annie!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dus, nieuwe baan.
Nope, op dit moment is ook de vraag daar erg groot neer. Maar ze blijft met goede moed proberenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:25 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Anthraxx ! Snel én goed! Gefeliciteerd![]()
Kan Anna wel waarnemen hier of daar?
[ Bericht 0% gewijzigd door Molleman op 13-01-2014 12:36:59 ]
Tellen Back to the future t-shirts ook mee als Nerdish?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nerdquote:Op maandag 13 januari 2014 12:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tellen Back to the future t-shirts ook mee als Nerdish?
En gefeliciteerd natuurlijk![]()
Ja zeker leukquote:Op maandag 13 januari 2014 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Daar was ik weer. Dat was zwaar maar HEEL fijn.Ben blij dat ik zit.
Even de afwas opruimen dalijk en met champignonssoep lunchen.
Molleman, wat een leuk poezenbeest!
Ik vang zelf honden op uit Spanje, en mijn idiote hond komt ook uit Spanje, dus ik weet hoe het werkt.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ja zeker leuk
Komt uit een asiel in Moskou. Is door een aantal Nederlands/Russische mensen naar Nederland gehaald, doen ze vaker met asielkatten daar, die geven ze hier een goed thuis. Alle papieren, inentingen, chip e.d. zaten erbij. Nu alleen flink wennen aan ons huishouden, schrikt nog van vanalles, maar dat komt wel goed.
Stiekem een heel klein beetjequote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nerd.
De films blijven erg sterk trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stiekem een heel klein beetjeFilms blijven geweldig, zeker in de opgepoetste Bluray versie, die zien er bizar goed uit.
Het blijft mij verbazen dat het verhaal ook nog overeind blijft. Veel jaren 80 films hebben behoorlijk last van het feit dat het allemaal te oubollig, cheesy of slecht overkomt. Bij Back to the Future heb ik dat gevoel nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Indiana Jones ook niet trouwens.
Gefeliciteerdquote:
Jup. Ik ga er leuk op vooruit. En een pensioenregeling erbijquote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GefeliciteerdEn mooi snel voor elkaar. Met zoveel interesse in een uur heb je vast ook wel een leuk, bijpassend salaris?
Indiana Jones...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Het blijft mij verbazen dat het verhaal ook nog overeind blijft. Veel jaren 80 films hebben behoorlijk last van het feit dat het allemaal te oubollig, cheesy of slecht overkomt. Bij Back to the Future heb ik dat gevoel nooit. Indiana Jones ook niet trouwens.
Indiana Jones ziet er in de opgepoetse versie ook al geweldig uit. En die staan idd ook nog steeds goed overeind.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het blijft mij verbazen dat het verhaal ook nog overeind blijft. Veel jaren 80 films hebben behoorlijk last van het feit dat het allemaal te oubollig, cheesy of slecht overkomt. Bij Back to the Future heb ik dat gevoel nooit. Indiana Jones ook niet trouwens.
Briljante scenequote:
Hij in ieder geval een paar dagen vlaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Donderdag moet vriend naar de tandarts en gaan ze alle kiezen rechts, boven en onder, trekken. Wat gaan we eten donderdagavond? Iemand ideeen?
Ik wil toch wel een poging doen iets voedzamers te koken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij in ieder geval een paar dagen vla.
gefeliciteerd. veel plezier op je nieuwe werkplek.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dus, nieuwe baan.
Couscousquote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Donderdag moet vriend naar de tandarts en gaan ze alle kiezen rechts, boven en onder, trekken. Wat gaan we eten donderdagavond? Iemand ideeen?
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb nog een aubergine en een courgette, die worden mooi zacht.quote:
Brrr. Ik weet eigenlijk niet eens of hij dat lustquote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Molleman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat at ik toen ik verstandskiezen had laten trekken.
nadat er operatief de nodige kiezen waren verwijderd heb ik een paar dagen op iets te ver doorgekookte boontjes en doperwtjes met flink rul gebakken gehakt geleefd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil toch wel een poging doen iets voedzamers te koken.Aardappelsoep ofzo
Goeie suggestie.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:31 schreef z80 het volgende:
[..]
nadat er operatief de nodige kiezen waren verwijderd heb ik een paar dagen op iets te ver doorgekookte boontjes en doperwtjes met flink rul gebakken gehakt geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |