Ik zag er vanmiddag eentje(Hannah Hoekstra) in een Nederlandse film die echt met recht een gratenk*t genoemd kon worden. De ribben staken er gewoon uit bij haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef minilot het volgende:
(Al hou ik zelf wel van van die stokjesdunne meisjes.![]()
![]()
Maar dat hoeft voor mezelf dan weer niet zo nodig. Eet liever koekies.)
gezien de ingrediënten kies ik voor de bikinibillen.quote:
Erg he?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Goegel met hannah hoekstra naakt en je ziet een hongerwinter dame met een kale muts
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wiptquote:
Nee, lijkt mij ook niks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wipt
Fruitpluksters Boor?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:38 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht dat is alleen googelen van deel #2 van de TT
Is dat die met karwijzaad? Uit Jerusalem?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat ziet d'r lekker uit, mini. Ik maak nu een ottolenghi recept, parelgerst risotto met gemarineerde feta. Ruikt erg lekker!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wipt
Meer voor mij!quote:
Ja, die! Ik heb half karwijzaad en half venkelzaad gedaan, want ik de karwijzaad was op!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Is dat die met karwijzaad? Uit Jerusalem?
Héééél lekker!
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat ziet d'r lekker uit, mini. Ik maak nu een ottolenghi recept, parelgerst risotto met gemarineerde feta. Ruikt erg lekker! En na een gebakken appel met bruine suiker, amandelen, citroenrasp en wat pure chocola.
En aangezien we vandaag eindelijk de eerste echte laag sneeuw gekregen hebben dacht ik morgen speculaas te maken, in m'n nieuwe speculaasvormen!
Venkel is altijd goed!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, die! Ik heb half karwijzaad en half venkelzaad gedaan, want ik de karwijzaad was op!
jij hebt al een vent. laat ook eens wat voor andere over.quote:
Iedereen verdient een fijn meisje!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef z80 het volgende:
[..]
jij hebt al een vent. laat ook eens wat voor andere over.
Of 2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Iedereen verdient een fijn meisje!
Kan je achterop de motorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als ik al flieft zou kunnen worden op een meisje dan moet het wel een stevig in haar schoenen staand meisje zijn. Margriet vd Linden val ik dan wel op
Wel genoeg haarlak bij je hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Als ik al flieft zou kunnen worden op een meisje dan moet het wel een stevig in haar schoenen staand meisje zijn. Margriet vd Linden val ik dan wel op
Heb maar 1 avondje met haar gedanst hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:01 schreef AnneX het volgende:
Best wel, geloof ik.
Had dag 1 een auto gekocht - dag twee het strand gezien en dag drie een sollicitatiegesprek. Zoiets.![]()
Wij wachten af...
Mis je iemand bij salsa?
uitˇspanˇning (de; v; meervoud: uitspanningen)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
wat is een uitspanning?
/geen inburgeringscursus gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oeh, gebeurd niet heel vaak, maar hier zijn we het heel erg oneensquote:
Ach ja, als je toch geld genoeg hebt, als je er eenmaal aan went is het vast nog wel eens handig ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[..]omg, wat een extreem overbodige luxe
![]()
Ik ben het daarentegen nu wel weer met jou eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, gebeurd niet heel vaak, maar hier zijn we het heel erg oneens
Ik vind haar bij de slimste gewoon leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, gebeurd niet heel vaak, maar hier zijn we het heel erg oneens
Leuk!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was een geslaagd feestje voor mijn moeder. 'Surprise' maar daar was ze te slim voor, had flink zitten vissen
Maar evengoed een verrassing voor haar dus top!
Oh myquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben het daarentegen nu wel weer met jou eens.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Stumbleupon:
[ afbeelding ]
#1:
Lower your living room to create a conversation pit.God, ik kan me nog zo herinneren dat ik als een jongetje van 8 met een Center Parcs brochure aan mijn zus vroeg: 'Wat is een zitkuilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Confidence through competence
Ik kende zelfs mensen die een zitkuil haddenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
God, ik kan me nog zo herinneren dat ik als een jongetje van 8 met een Center Parcs brochure aan mijn zus vroeg: 'Wat is een zitkuil'
En je instrumentquote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Sunnythesun het volgende:Als je bij hun naar een feestje gaat wordt gevraagd om drank ķf hout mee te nemen
![]()
GV Ja heerlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 02:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond Gooische Vrouwen oneindig vermakelijk. Maar dat is vast niet bon ton hier.
Oh Hertenkamp zou jij echt geweldig vinden Bluezz, dat weet ik haast wel zeker. En golfer ook. De subtiele ironie en de verwijzingen naar de zweefteef-new-age-cultuur van de jaren ' 90, gecombineerd met een Dynasty-setting (incl. Krystle). Enfin, lastig uit te leggen, maar ik vind het hilarisch leuk!quote:Op zondag 12 januari 2014 02:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GV Ja heerlijk
Hertenkamp nooit echt gezien, stukjes mss.
Broad church?quote:
Wat voor kaas maak je?quote:Op zondag 12 januari 2014 09:43 schreef minilot het volgende:
Eindelijk weer eens een dag vrij!
Kaas aan het maken met sprookjes & Shakespeare![]()
[ afbeelding ]
..Fft, ben je eigenlijk nog in het Sprookjesbos geweest?
De simpelste van de wereld: paneer. Ik kook Indiaas vandaag en heb het nodig voor één van de curries.quote:
Dat klopt, maar wel lekker. Al is het wel lastig om het echt stevig te krijgen. Als ik ermee ga koken, valt dat bij mij altijd alsnog een beetje uit elkaar. Meer dan ik zou willen.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
De simpele van de wereld: paneer. Ik kook Indiaas vandaag.
Dat heb ik soms ook wel ja, maar de smaak is er niet minder om.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel lekker. Al is het wel lastig om het echt stevig te krijgen. Als ik ermee ga koken, valt dat bij mij altijd alsnog een beetje uit elkaar. Meer dan ik zou willen.
Beter persen wrs. Hoe meer druk hoe steviger. Maar om nou een uur op je kaas te gaan zitten...quote:Op zondag 12 januari 2014 09:50 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik soms ook wel ja, maar de smaak is er niet minder om.![]()
Misschien eens uitzoeken hoe je dat kunt voorkomen.
Nouja, dat is opzich wel logisch, maar dan wordt met meer deeg en minder kaas. Is dat een gebruikelijke handeling, of bedacht voor de mensen die niet zo goed zijn in het maken van kaasquote:Op zondag 12 januari 2014 09:52 schreef minilot het volgende:
Ik zou het best volhouden hoor, een uur op kaas zitten voor goede paneer.![]()
Trouwens: even Googlen leverde op dat het doorkneden van een lepeltje bloem de paneer schijnbaar al veel steviger laat zijn bij de verdere bereiding.
Daar ben ik nog niet helemaal achter.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:56 schreef Vork het volgende:
Is dat een gebruikelijke handeling, of bedacht voor de mensen die niet zo goed zijn in het maken van kaas
Hoe wil je je voelen? En is er iets waarmee je dat vandaag kunt bereiken?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen, ik weet niet zo goed hoe ik me voel.
Ik weet het niet. Ik voel me onzeker en bang omdat ik het idee heb dat de fundering onder m'n voeten weg is geschopt. Vriend doet heel lief, dat maakt me in de war.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoe wil je je voelen? En is er iets waarmee je dat vandaag kunt bereiken?
Moet er eigenlijk niet eens nodig gepraat worden daar? Ik zal me er verder niet mee bemoeien.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet het niet. Ik voel me onzeker en bang omdat ik het idee heb dat de fundering onder m'n voeten weg is geschopt. Vriend doet heel lief, dat maakt me in de war.
Straks ga ik in een boek kruipen, want veilig.
Dat hebben we gisteren wel gedaan, maar, ik weet het niet. Ik kan niet zo goed omgaan met deze onzekerheid. Normaal wil ik altijd graag ieder probleem oplossen, maar als ik me zo onzeker voel over alles, dan raak ik een soort van verlamd in mijn oplossingsvermogen, ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Moet er eigenlijk niet eens nodig gepraat worden daar? Ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Tijd kan ook een onderdeel van de oplossing zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Dat hebben we gisteren wel gedaan, maar, ik weet het niet. Ik kan niet zo goed omgaan met deze onzekerheid. Normaal wil ik altijd graag ieder probleem oplossen, maar als ik me zo onzeker voel over alles, dan raak ik een soort van verlamd in mijn oplossingsvermogen, ofzo.
Nou, ik ga iig eerst zo even ontbijten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren wel gedaan, maar, ik weet het niet. Ik kan niet zo goed omgaan met deze onzekerheid. Normaal wil ik altijd graag ieder probleem oplossen, maar als ik me zo onzeker voel over alles, dan raak ik een soort van verlamd in mijn oplossingsvermogen, ofzo.
Nou, ik ga iig eerst zo even ontbijten.
Dit jonge kind is 2x zo oud, maar zonder sprookjesbos geen Efteling hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Heerlijk geslapen![]()
Mini; ik ben niet meer in t sprookjesbos geweest helaas. We moesten kiezen vanwege de wachttijden en dan willen we toch liever naar de attracties. Jongste 'kind' was 20 dus sprookjesbos hoefde niet perse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |