Goede vraag.. Wat als ik hem gratis overneem en direct naar de slager breng? Wat brengt zo'n beest tegenwoordig op aan vlees?quote:
Ongeveer 200 euro dacht ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Goede vraag.. Wat als ik hem gratis overneem en direct naar de slager breng? Wat brengt zo'n beest tegenwoordig op aan vlees?
Daar is al geïnformeerd. Hadden geen opties in de aanbieding.. Inmiddels heeft een dierenarts in opleiding zich gemeldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:06 schreef valentijn101 het volgende:
http://www.paardenkamp.nl er is een paardenrusthuis in Soest. Waarschijnlijk hebben ze nog een wachtlijst maar soms hebben ze ook adressen van mensen die ruimte hebben voor een extra paard.
Ik heb er in het verleden 2x een oudje van de wachtlijst gekregen om mijn paard gezelschap te houden.
Nigga jij geeft je paarden overjarige courtisanes? De Caligula onder de paardenkeizersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:06 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb er in het verleden 2x een oudje van de wachtlijst gekregen om mijn paard gezelschap te houden.
Edit laat maar, topic gevonden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef regiliopeace het volgende:
Brings back memories.
ONZ / Als Ranger dood is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |