ja af en toe, is wel nice. Vooral omdat je mensen dood kunt maken door de verkeerde bloedgroep toe te dienen, of detol kan forcefeeden aan mensen om te ze vergiftigenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Baas, speel jij nog die nieuwe DayZ?
Mwah, beter dan dat ze half afgemaakte spellen uitbrengen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.gamekings.tv/n(...)-jj-boos-op-ubisoft/
Veel waarheid
Je mist het punt, kijk het filmpje nog eensquote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mwah, beter dan dat ze half afgemaakte spellen uitbrengen.
Ja sure, het is een beetje mensen blij maken met een dooie mus, maar CA heeft Rome 2 in Betastaat uitgebracht en dat spel was volledig onspeelbaar de 1e paar weken wat het voor heel veel mensen heeft verneukt, dus ik heb liever dat het uitgesteld wordt, al ben ik al helemaal lekker gemaakt voor zo'n spel.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mist het punt, kijk het filmpje nog eens
Inderdaad, beter gewoon Valve en zeggen "ooit"quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja sure, het is een beetje mensen blij maken met een dooie mus, maar CA heeft Rome 2 in Betastaat uitgebracht en dat spel was volledig onspeelbaar de 1e paar weken wat het voor heel veel mensen heeft verneukt, dus ik heb liever dat het uitgesteld wordt, al ben ik al helemaal lekker gemaakt voor zo'n spel.
twitter:SBlijveld twitterde op maandag 30-12-2013 om 06:31:37@bernievanjoppen @FransWallage @iThinkGianni je hebt geen idee wat je schrijft kankeranalfabeet!! reageer retweet
Natuurlijk is het wel goed dat ze het spel eerst fatsoenlijk afmaken voor ze het uitgeven maar ga geen datums de wereld in slingeren die je niet na kan komen want dit slaat helemaal nergens meer op.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja sure, het is een beetje mensen blij maken met een dooie mus, maar CA heeft Rome 2 in Betastaat uitgebracht en dat spel was volledig onspeelbaar de 1e paar weken wat het voor heel veel mensen heeft verneukt, dus ik heb liever dat het uitgesteld wordt, al ben ik al helemaal lekker gemaakt voor zo'n spel.
Wat de fack, check die conversatiesquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf dit menstwitter:SBlijveld twitterde op maandag 30-12-2013 om 06:31:37@bernievanjoppen @FransWallage @iThinkGianni je hebt geen idee wat je schrijft kankeranalfabeet!! reageer retweet
Ook rustig, weinig aan de handquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rustig aan, Pietskovic. En met u dan?
Beetje parbo's klaren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook rustig, weinig aan de handBeetje chillen
Nee, scriptie van een vriendin aan het nakijken, serieuze business vandaagquote:
Nog een beetje sushi kunnen bunkeren zondag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, scriptie van een vriendin aan het nakijken, serieuze business vandaag
Ooo man, rollend naar huis!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog een beetje sushi kunnen bunkeren zondag?
Waar haal je de tijd vandaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, scriptie van een vriendin aan het nakijken, serieuze business vandaag
Dat moet ook wel, ik had na die cheeseburgert en dat andere ding al bijna genoegquote:
Mwa, ik lustte wel weer wat daarnaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, ik had na die cheeseburgert en dat andere ding al bijna genoeg
Nee, gister al kip gegeten. Wel door de rijst, dus gay, want geen fried chicken.quote:
Ja maar PC gamen is goedkoper en ja nee gewoonquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
kut counterstrike heeft me hele pc verneukt
Die game gaf me altijd blauwe schermen, nu wou ik gewoon nog keer dat blauwe scherm zien om te kijken of er een melding code was. Nu start me hele PC niet meer op....
PC gamen
have you tried the on button?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
Die game gaf me altijd blauwe schermen, nu wou ik gewoon nog keer dat blauwe scherm zien om te kijken of er een melding code was. Nu start me hele PC niet meer op....
PC gamen
Daarom ook gewoon op xbox spelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
PC gamen
Hij start nu wel weer op, maar vind toch raar dat bij CS go hij steeds vastloopt.quote:
das best veelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Keertje alles terug kijken mangggg
Ben je sneller mee klaar dan Stef die 10km hardloopt.quote:
AIGHT ZO HOORT HET.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Keertje alles terug kijken mangggg
Oke, ik ga het weer een kans gevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:56 schreef Michhas het volgende:
Pieter, ben klaar met Shingeki no Kyojin. Snap niet waarom je het niet af hebt gekeken
Nu door met Fullmetal Alchemist.
Oz is trouwens wel de moeite waard om te kijken. Is wel zware kostquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_QI_episodes
Alle QI's! das ook wel lekker
Huh, Wtf?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Deze chick weet van geen ophouden.
[ afbeelding ]
Goede shop welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas is dat allemaal extreem brakke sd kwaliteit.. Die eerste afleveringen zijn echt niet meer te kijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oz is trouwens wel de moeite waard om te kijken. Is wel zware kost
Is Oz inmiddels in HD te krijgen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oz is trouwens wel de moeite waard om te kijken. Is wel zware kost
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dakar is voor mietjes, beetje huilen alles.
det eskaleetet kwikliequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat ie niet zo ver zal komen.... dit is werk voor mannen, niet jochies
Als ik douche bijvoorbeeld en ik heb de skill om dames nat te maken. Wow sorry dat klinkt heel fout.quote:
wowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Bevert het volgende:
[..]
Als ik douche bijvoorbeeld en ik heb de skill om dames nat te maken. Wow sorry dat klinkt heel fout.
leg day, skippen of nie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Bevert het volgende:
[..]
Als ik douche bijvoorbeeld en ik heb de skill om dames nat te maken. Wow sorry dat klinkt heel fout.
Wowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Bevert het volgende:
[..]
kort antwoord is dus Neen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Bevert het volgende:
[..]
Is nep. Was ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Schatje ben je. Ik doe hardlopen met Evy, ben bij les 2. Doe je mee? Lopen we door het bos.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Bevert het volgende:
[..]
De HOER, net nu ik juist keukenrol groot heb ingeslagen is ze nepquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is nep. Was ook wel te verwachten.![]()
http://www.staffs.ac.uk/s(...)ch_students_cc.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |