pest?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:45 schreef darkmond het volgende:
Een pest kost niet veel en gaat lang mee. max 2 euro denk ik.
Ja ik bedoelde pen. Maar door een deja vu wist ik dat je me niet zou quoten als ik gewoon pen zou typen. En nu heb je me gequote. Merry new year.quote:
Nee, je moet minimaal 18 jaar zijn. Als een tattooshop hem toch wil zetten, ondanks je leeftijd, zou ik me zorgen maken over de kwaliteit (en hygiëne) van die zaak.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:38 schreef sjipsjap het volgende:
EDIT: kan ik dit halen als 16 jarige?
Je vergist je, de minimumleeftijd is 16.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Nee, je moet minimaal 18 jaar zijn. Als een tattooshop hem toch wil zetten, ondanks je leeftijd, zou ik me zorgen maken over de kwaliteit (en hygiëne) van die zaak.
zou het voor 40 euro kunnen? dan ga ik vandaag nogquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:47 schreef padlarf het volgende:
bang dat ze je verkeerde hand amputeren?![]()
Zo'n tatoeëerder zal bepaalde vaste kosten hebben, maar de arbeids- en materiaalkosten zullen daarboven op wel meevallen. Gewoon informeren bij een paar zaken bij jou in de buurt.
edit: ja, iemand van zestien mag zelf beslissen of hij een tatoeage neemt. Tussen 12 en 16 is toestemming van een ouder nodig, en mag je geen tatoeage op je hoofd, hals, hand of pols.
The horror...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je vergist je, de minimumleeftijd is 16.
Ja maar ja maar het is hip en inquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:29 schreef Moofasah het volgende:
''Ik wil een tattoo omdat dat zo stoer is, maar eigenlijk durf ik niet dus laat ik maar iets zetten dat niemand kan zien''
Nee, de prijzen beginnen meestal zo bij de ¤80.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:56 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zou het voor 40 euro kunnen? dan ga ik vandaag nog
Lastig doen over paar tientjes voor iets wat waarschijnlijk je hele leven op je pols zit, gvdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:56 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zou het voor 40 euro kunnen? dan ga ik vandaag nog
Tis een puber, de toekomst bestaat nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Lastig doen over paar tientjes voor iets wat waarschijnlijk je hele leven op je pols zit, gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |