abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:40:06 #151
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135375864
in oktober was ik zo kankerbrak dat ik de volgende dag 7 keer heb gekotst :')

dezelfde avond nog uit eten bij Sumo en me kankerbek vol met sushi gepropt
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135376331
Meiden dronken voeren tot ze weerloos zijn muhahah. Ecte dima.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135379000
pi_135384227
:')
pi_135386421
Kk :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135386652
quote:
wehehe _O-
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135388720
:')
pi_135389162
GEEN KATER OMG
buig voor mij _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135389228
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:30 schreef Robophatt het volgende:
GEEN KATER OMG
buig voor mij _O_
Komt dat door het gebrek aan alcohol of doordat je lichaam zich goed heeft gehouden?
pi_135389252
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Komt dat door het gebrek aan alcohol of doordat je lichaam zich goed heeft gehouden?
Wel aardig gedronken, maar misschien wel iets minder dan anders en mijn lichaam heeft zich denk ik goed gehouden. Vannacht ook gewoon echt m'n make-up en allez eraf gehaald (doe ik nooit na het stappen want BED :') ) en m'n kleren in de was gedaan. Shit :')
pi_135389268
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wel aardig gedronken, maar misschien wel iets minder dan anders en mijn lichaam heeft zich denk ik goed gehouden. Vannacht ook gewoon echt m'n make-up en allez eraf gehaald (doe ik nooit na het stappen want BED :') ) en m'n kleren in de was gedaan. Shit :')
Wow. :')

Make-up er af doe ik echt nooit, gaat er de volgende ochtend met douchen wel vanaf.
pi_135389296
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Wow. :')

Make-up er af doe ik echt nooit, gaat er de volgende ochtend met douchen wel vanaf.
Ja sta er ook echt van te kijken :') ook gewoon tot 11 uur geslapen, normaal tot 9 ofzo want ik ben niet goed in uitslapen
Nooit als in nooit na het stappen, of gewoon helemaal nooit?
pi_135389310
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja sta er ook echt van te kijken :') ook gewoon tot 11 uur geslapen, normaal tot 9 ofzo want ik ben niet goed in uitslapen
Nooit als in nooit na het stappen, of gewoon helemaal nooit?
Eigenlijk sws nooit :@ , maar heb ook nooit veel op.
pi_135389335
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:

[..]

je boy nog gezien? ;)
pi_135389378
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Eigenlijk sws nooit :@ , maar heb ook nooit veel op.
Ik eerder ook niet, maar heb mezelf aangeleerd dat wel te doen anders heb ik gewoon pijn aan m'n ogen de volgende dag. Sowieso al droge ogen :')

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

je boy nog gezien? ;)
Ja ;) ;) Maar was toen ik net vriendinnen aan het zoeken was want was weer eens iedereen kwijt omdat ik ergens stond te zaniken :') Dus stond even met hem te praten en toen moest ik ze zoeken, zag ik hem daarna met een andere chick praten dus ik denk oh LAAT DAN MAAR HE. Ging ik ergens anders naartoe, ging hij me daarna van alles lopen sturen op whatsapp ;(
pi_135389388
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:40 schreef Robophatt het volgende:
Ja ;) ;) Maar was toen ik net vriendinnen aan het zoeken was want was weer eens iedereen kwijt omdat ik ergens stond te zaniken :') Dus stond even met hem te praten en toen moest ik ze zoeken, zag ik hem daarna met een andere chick praten dus ik denk oh LAAT DAN MAAR HE. Ging ik ergens anders naartoe, ging hij me daarna van alles lopen sturen op whatsapp ;(
luister dan verdomme ook naar dWc :(
pi_135389398
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

luister dan verdomme ook naar dWc :(
Werd verlegen dacht dat hij me niet leuk vond :@
pi_135389411
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Werd verlegen dacht dat hij me niet leuk vond :@
echt? :D ahhhhw O+ wat schattig.
pi_135389415
nee maar je hebt het wel verneukt dus
pi_135389470
Ja weet ik niet, daarna nog best lang lopen whatsappen hij was naar huis gegaan want moe. Ik dacht eerst 'ja ja met die andere chick zeker' maar toen stuurde hij wel veel dus lijkt me raar als hij met haar in bed ligt en dan mij dingen loopt te sturen ;(
Maja zou zomaar wel kunnen en zal het idd wel verpest hebben want dat is mijn specialiteit _O_
pi_135389491
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:44 schreef Robophatt het volgende:
Ja weet ik niet, daarna nog best lang lopen whatsappen hij was naar huis gegaan want moe. Ik dacht eerst 'ja ja met die andere chick zeker' maar toen stuurde hij wel veel dus lijkt me raar als hij met haar in bed ligt en dan mij dingen loopt te sturen ;(
Maja zou zomaar wel kunnen en zal het idd wel verpest hebben want dat is mijn specialiteit _O_
als ik het was had ik je pics gestuurd van hoe ik haar wel helemaal uitwoonde en jou niet. :)
pi_135389512
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

als ik het was had ik je pics gestuurd van hoe ik haar wel helemaal uitwoonde en jou niet. :)
Had ik wel fijn gevonden, weet ik tenminste dat ik hem de volgende keer niet meer aan zou hoeven kijken :) Scheelt weer een hoop.

Is dat topic van Kaneelstokje overigesn echt zo? Is dat hoe meetings zijn :') :') ?
pi_135389525
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Had ik wel fijn gevonden, weet ik tenminste dat ik hem de volgende keer niet meer aan zou hoeven kijken :) Scheelt weer een hoop.

Is dat topic van Kaneelstokje overigesn echt zo? Is dat hoe meetings zijn :') :') ?
hahahaha _O- zo ben ik :7 sta altijd klaar voor anderen :)

Link?
pi_135389535
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

hahahaha _O- zo ben ik :7 sta altijd klaar voor anderen :)

Link?
ja jij bent gewoon echt een goeie jongon zo zouden ze allemaal moeten zijn :)

KLB / Kringverjaardagen en aanverwanten
pi_135389555
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:47 schreef Robophatt het volgende:

[..]

ja jij bent gewoon echt een goeie jongon zo zouden ze allemaal moeten zijn :)

KLB / Kringverjaardagen en aanverwanten
maar gelukkig kan dat niet. :) als iedereen zo was, was ik niet zo enorm speciaal en fantastisch.

haha _O- nee. en de meets met kaneelstokje waar ik ben geweest waren ook niet zo.
Dronken gropings en gelal en gelach vooral. :) (srs ja)
pi_135389560
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Jij bent niet bekend met het fenomeen kringverjaardagen?

Hoe kun je nou neuken terwijl je in een kring zit btw. :')
pi_135389616
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

maar gelukkig kan dat niet. :) als iedereen zo was, was ik niet zo enorm speciaal en fantastisch.

haha _O- nee. en de meets met kaneelstokje waar ik ben geweest waren ook niet zo.
Dronken gropings en gelal en gelach vooral. :) (srs ja)
Ja dat is waar, zou je niet meer uitblinken ;)

Gelach ja? Wauw. Ja ik kon het me al niet voorstellen, vroeg me af waar ze dan in die kring zaten met hun appeltaart.
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij bent niet bekend met het fenomeen kringverjaardagen?

Hoe kun je nou neuken terwijl je in een kring zit btw. :')
Kringverjaardagen ken ik wel, maar hij heeft het op den duur over dat FOK!meetings ook zo zijn :') Dacht dat die allemaal bezopen in een kroeg hingen en dan bij elkaar bleven slapen want FOK!ONS

Mijn kat trouwens :') Die snurkt, dat is zo schattig O+
pi_135389652
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dat is waar, zou je niet meer uitblinken ;)

Gelach ja? Wauw. Ja ik kon het me al niet voorstellen, vroeg me af waar ze dan in die kring zaten met hun appeltaart.

[..]

Kringverjaardagen ken ik wel, maar hij heeft het op den duur over dat FOK!meetings ook zo zijn :') Dacht dat die allemaal bezopen in een kroeg hingen en dan bij elkaar bleven slapen want FOK!ONS

Mijn kat trouwens :') Die snurkt, dat is zo schattig O+
ja :) geile orgies ook en alles :@
pi_135389668
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
Robo:
Filmpje heb ik wel eens gezien ja, maar die is toch niet echt?
pi_135389677
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Filmpje heb ik wel eens gezien ja, maar die is toch niet echt?
Jawel. En kijk, ze staan ook in een kring. :)
pi_135389684
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

ja :) geile orgies ook en alles :@
zeker als jij er bent haha
pi_135389693
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

zeker als jij er bent haha
mijn billen zijn wel vaak betast :')
pi_135389698
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Jawel. En kijk, ze staan ook in een kring. :)
Dit is wel altijd hoe ik me een FOK!meet heb voorgesteld
pi_135389701
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja echt? :') Door Brummetje?
pi_135389716
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:55 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja echt? :') Door Brummetje?
nee :') heb bbrummetje nooit gezien. :P
maar oa door kaneelstokje :9
pi_135389718
quote:

[..]

nee :') heb bbrummetje nooit gezien. :P
maar oa door kaneelstokje :9
Is dat een hommo?
pi_135389743
quote:

[..]

Haha :')
pi_135389746
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:56 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Is dat een hommo?
nee, ik heb gewoon onweerstaanbare billetjes. :)
pi_135389756
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Haha :')
was een soort running gag geworden. :')
pi_135389770
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

was een soort running gag geworden. :')
Wel lekker gehuild achteraf over hoe hard je bent aangerand?
pi_135389771
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

nee, ik heb gewoon onweerstaanbare billetjes. :)
Hmm bijzonder, als het zelfs heteromannen aantrekt.

Ik ben wel blij dat ik nu heel zeker weet dat ik nooit naar een meet hoef, wat een levensgevaar
pi_135389781
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat ik nu heel zeker weet dat ik nooit naar een meet hoef, wat een levensgevaar
Je verzint gewoon smoesjes, lafaard. :)
pi_135389795
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Je verzint gewoon smoesjes, lafaard. :)
Idd kan er zo nog 5782353012 verzinnen
pi_135389814
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Robophatt het volgende:

[..]

ook niet voor mijn billetjes?
pi_135389822
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Wel lekker gehuild achteraf over hoe hard je bent aangerand?
onder de douche ja :)
Heb ik ook nog wel pics van voor je :)
pi_135389896
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

ook niet voor mijn billetjes?
Normaal gesproken wel, maar nu ik heb gezien hoe het is kunnen zelfs jouw billetjes me niet meer overhalen.
pi_135389943
pi_135389953
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:04 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel, maar nu ik heb gezien hoe het is kunnen zelfs jouw billetjes me niet meer overhalen.
ahw :( dan maar weer gewoon een privémeet
pi_135389961
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
tldr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')