Wel aardig gedronken, maar misschien wel iets minder dan anders en mijn lichaam heeft zich denk ik goed gehouden. Vannacht ook gewoon echt m'n make-up en allez eraf gehaald (doe ik nooit na het stappen want BEDquote:Op zondag 12 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt dat door het gebrek aan alcohol of doordat je lichaam zich goed heeft gehouden?
Wow.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel aardig gedronken, maar misschien wel iets minder dan anders en mijn lichaam heeft zich denk ik goed gehouden. Vannacht ook gewoon echt m'n make-up en allez eraf gehaald (doe ik nooit na het stappen want BED) en m'n kleren in de was gedaan. Shit
Ja sta er ook echt van te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.![]()
Make-up er af doe ik echt nooit, gaat er de volgende ochtend met douchen wel vanaf.
Eigenlijk sws nooitquote:Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja sta er ook echt van te kijkenook gewoon tot 11 uur geslapen, normaal tot 9 ofzo want ik ben niet goed in uitslapen
Nooit als in nooit na het stappen, of gewoon helemaal nooit?
je boy nog gezien?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel aardig gedronken, maar misschien wel iets minder dan anders en mijn lichaam heeft zich denk ik goed gehouden. Vannacht ook gewoon echt m'n make-up en allez eraf gehaald (doe ik nooit na het stappen want BED) en m'n kleren in de was gedaan. Shit
Ik eerder ook niet, maar heb mezelf aangeleerd dat wel te doen anders heb ik gewoon pijn aan m'n ogen de volgende dag. Sowieso al droge ogenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk sws nooit, maar heb ook nooit veel op.
Jaquote:
luister dan verdomme ook naar dWcquote:Op zondag 12 januari 2014 11:40 schreef Robophatt het volgende:
Ja![]()
Maar was toen ik net vriendinnen aan het zoeken was want was weer eens iedereen kwijt omdat ik ergens stond te zaniken
Dus stond even met hem te praten en toen moest ik ze zoeken, zag ik hem daarna met een andere chick praten dus ik denk oh LAAT DAN MAAR HE. Ging ik ergens anders naartoe, ging hij me daarna van alles lopen sturen op whatsapp
Werd verlegen dacht dat hij me niet leuk vondquote:
echt?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Werd verlegen dacht dat hij me niet leuk vond
als ik het was had ik je pics gestuurd van hoe ik haar wel helemaal uitwoonde en jou niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:44 schreef Robophatt het volgende:
Ja weet ik niet, daarna nog best lang lopen whatsappen hij was naar huis gegaan want moe. Ik dacht eerst 'ja ja met die andere chick zeker' maar toen stuurde hij wel veel dus lijkt me raar als hij met haar in bed ligt en dan mij dingen loopt te sturen
Maja zou zomaar wel kunnen en zal het idd wel verpest hebben want dat is mijn specialiteit
Had ik wel fijn gevonden, weet ik tenminste dat ik hem de volgende keer niet meer aan zou hoeven kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik het was had ik je pics gestuurd van hoe ik haar wel helemaal uitwoonde en jou niet.
hahahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had ik wel fijn gevonden, weet ik tenminste dat ik hem de volgende keer niet meer aan zou hoeven kijkenScheelt weer een hoop.
Is dat topic van Kaneelstokje overigesn echt zo? Is dat hoe meetings zijn![]()
?
ja jij bent gewoon echt een goeie jongon zo zouden ze allemaal moeten zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahahazo ben ik
sta altijd klaar voor anderen
Link?
maar gelukkig kan dat niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ja jij bent gewoon echt een goeie jongon zo zouden ze allemaal moeten zijn
KLB / Kringverjaardagen en aanverwanten
Jij bent niet bekend met het fenomeen kringverjaardagen?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had ik wel fijn gevonden, weet ik tenminste dat ik hem de volgende keer niet meer aan zou hoeven kijkenScheelt weer een hoop.
Is dat topic van Kaneelstokje overigesn echt zo? Is dat hoe meetings zijn![]()
?
Ja dat is waar, zou je niet meer uitblinkenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar gelukkig kan dat niet.als iedereen zo was, was ik niet zo enorm speciaal en fantastisch.
hahanee. en de meets met kaneelstokje waar ik ben geweest waren ook niet zo.
Dronken gropings en gelal en gelach vooral.(srs ja)
Kringverjaardagen ken ik wel, maar hij heeft het op den duur over dat FOK!meetings ook zo zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met het fenomeen kringverjaardagen?
Hoe kun je nou neuken terwijl je in een kring zit btw.
jaquote:Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is waar, zou je niet meer uitblinken
Gelach ja? Wauw. Ja ik kon het me al niet voorstellen, vroeg me af waar ze dan in die kring zaten met hun appeltaart.
[..]
Kringverjaardagen ken ik wel, maar hij heeft het op den duur over dat FOK!meetings ook zo zijnDacht dat die allemaal bezopen in een kroeg hingen en dan bij elkaar bleven slapen want FOK!ONS
Mijn kat trouwensDie snurkt, dat is zo schattig
Filmpje heb ik wel eens gezien ja, maar die is toch niet echt?quote:
Jawel. En kijk, ze staan ook in een kring.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Filmpje heb ik wel eens gezien ja, maar die is toch niet echt?
zeker als jij er bent hahaquote:
Dit is wel altijd hoe ik me een FOK!meet heb voorgesteldquote:Op zondag 12 januari 2014 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. En kijk, ze staan ook in een kring.
Ja echt?quote:
Is dat een hommo?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
neeheb bbrummetje nooit gezien.
maar oa door kaneelstokje
Wel lekker gehuild achteraf over hoe hard je bent aangerand?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
was een soort running gag geworden.
Hmm bijzonder, als het zelfs heteromannen aantrekt.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon onweerstaanbare billetjes.
Je verzint gewoon smoesjes, lafaard.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm bijzonder, als het zelfs heteromannen aantrekt.
Ik ben wel blij dat ik nu heel zeker weet dat ik nooit naar een meet hoef, wat een levensgevaar
Idd kan er zo nog 5782353012 verzinnenquote:
ook niet voor mijn billetjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm bijzonder, als het zelfs heteromannen aantrekt.
Ik ben wel blij dat ik nu heel zeker weet dat ik nooit naar een meet hoef, wat een levensgevaar
onder de douche jaquote:Op zondag 12 januari 2014 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel lekker gehuild achteraf over hoe hard je bent aangerand?
Normaal gesproken wel, maar nu ik heb gezien hoe het is kunnen zelfs jouw billetjes me niet meer overhalen.quote:
ahwquote:Op zondag 12 januari 2014 12:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar nu ik heb gezien hoe het is kunnen zelfs jouw billetjes me niet meer overhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |