Nichtje en neefje van dezelfde kant? Anders zouden ze elkaar prima kunnen helpen. De een is een slet dus heeft wel zin, en de ander kan ontmaagd worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
Ik heb er vanmiddag nog eentje van mijn oma. Is altijd wel gezellig en geen stomme spelletjes. Lekker mijn nichtje plagen met dat ze een slet is en mijn neefje met dat hij maagd is.
Ja zijn broer en zus.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nichtje en neefje van dezelfde kant? Anders zouden ze elkaar prima kunnen helpen. De een is een slet dus heeft wel zin, en de ander kan ontmaagd worden.
Wel gemeen van je, want wat is er mis met maagd zijn?
Denk dat oma trots is op neefje, maar minder trots op nichtje. Dat zou heel verkeerd kunnen uitpakken zo'n kringverjaardag.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn broer en zus.
En ik plaag hem er ook niet letterlijk mee, dadelijk krijgt oma een hartaanval.
Oma is sws al het meest trots op mij en mijn broertje.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk dat oma trots is op neefje, maar minder trots op nichtje. Dat zou heel verkeerd kunnen uitpakken zo'n kringverjaardag.
Micson neuken in een bushokje terwijl je een vriend hebt is inderdaad yolo.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn broer en zus.
Moet er trouwens iets mis mee zijn om iemand ergens mee te kunnen plagen? Met slet zijn is ook niets mis, gewoon yolo.
ait kom neuken dan gr gioquote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn broer en zus.
Moet er trouwens iets mis mee zijn om iemand ergens mee te kunnen plagen? Met slet zijn is ook niets mis, gewoon yolo.
Misschien een trio regelen?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
Ik heb er vanmiddag nog eentje van mijn oma. Is altijd wel gezellig en geen stomme spelletjes. Lekker mijn nichtje plagen met dat ze een slet is en mijn neefje met dat hij maagd is.
Want?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien een trio regelen?
Bovenin Groningen doet iedereen dat ook en daar gaat het ook al jaren primaquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Want?ze kunnen elkaar sws al neuken hoor, is wel heel vies maar ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |