Sharon en Netanyahu hebben er dan ook alles aan gedaan om de vredesbesprekingen tot niets te laten leiden. Sterker nog, praten met de vijand was teveel gevraagd. En zolang er geen vrede is komt er alleen maar meer Lebensraum voor het nieuwe Herrenvolk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als vredesbesprekingen tot niks leiden, dan maar conflict.
Afgezien van de nederzettingen (waar ik ook tegen ben) heeft Israel enkel reactionair beleid gevoerd de laatste jaren. Als je dan nog met droge ogen durft te beweren dat zij de ware agressors zijn dan moet je inderdaad die Palestijnse vlag eens van je kop af halen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sharon en Netanyahu hebben er dan ook alles aan gedaan om de vredesbesprekingen tot niets te laten leiden. Sterker nog, praten met de vijand was teveel gevraagd. En zolang er geen vrede is komt er alleen maar meer Lebensraum voor het nieuwe Herrenvolk.
De storthoop van de Freggels.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, rolstoelbenen heb ik wel eens gezien, die spieren verdwijnen echt bijna helemaal.Zou Sharon ook afgevallen zijn? Dan moet het onderhand een soort kwal zijn geweest van losse huidkwabben en minimale spieren.
Hoezo 'afgezien van de nederzettingen'...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
Afgezien van de nederzettingen (waar ik ook tegen ben) heeft Israel enkel reactionair beleid gevoerd de laatste jaren. Als je dan nog met droge ogen durft te beweren dat zij de ware agressors zijn dan moet je inderdaad die Palestijnse vlag eens van je kop af halen.
Ik hou je niet tegen hoor, ga maar lekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoezo 'afgezien van de nederzettingen'...dat alleen is al meer dan genoeg reden om je te verzetten tegen de Israëlische agressor.
Niet het onderwerp veranderen. Israël is de agressor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hou je niet tegen hoor, ga maar lekker.
Je verwart "is" met "ik vind".quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet het onderwerp veranderen. Israël is de agressor.
Mooi dit soort uitspraken, kun je meteen zien in welke sprookjeswereld betreffende leeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet het onderwerp veranderen. Israël is de agressor.
je UI doet vermoeden dat jouw objectiviteit natuurlijk ook best eenzijdig is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi dit soort uitspraken, kun je meteen zien in welke sprookjeswereld betreffende leeft.
Naast het feit dat ik natuurlijk geen hardline zionist ben en die UI voor de lol had, ben ik ook nog eens wetenschappelijk opgeleid en is mijn werk objectief zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:52 schreef Re het volgende:
je UI doet vermoeden dat jouw objectiviteit natuurlijk ook best eenzijdig is.
Er is een verschil tussen arts zijn en wetenschappelijk opgeleid zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:02 schreef Charismatisch het volgende:
Josef Mengele was ook zeer goed opgeleid.
En dan zit er ook nog eens een verschil tussen een echte dokter en een nutty professor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen arts zijn en wetenschappelijk opgeleid zijn.
Mengele was hoogstens een arts, een wannabe wetenschapper, een prutser.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog eens een verschil tussen een echte dokter en een nutty professor.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef paddy het volgende:
Zullen we het voor de afwisseling eens over het onderwerp hebben i.p.v elkaar en hoe idioot het is dan die een andere mening heeft? Mên, wat een tokkiediscussie weer. Op enkelen uitgezonderd.
Dus niet hakken, maar met tegenargumenten komen.
Als het goed is, meeste rotzooi verwijderd.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef paddy het volgende:
Zullen we het voor de afwisseling eens over het onderwerp hebben
Euh...volgens mij bij lange na niet. Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je alle misdaden van het Palestijnse volk zou optellen zou je op meer uitkomen, maar daar zie ik jullie ook niet om bloed voor schreeuwen.
Misschien heb je een ander idee over misdaden dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...volgens mij bij lange na niet. Waar baseer je dat op?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij zegt dat de Palestijnen meer doden op hun geweten hebben dan Israel in dit zinloze conflict. Ik zou graag willen weten hoe je daar bij komt, want volgens mij is het andersom. Met de volle medewerking van Sharon, met z'n lidmaatschap van Haganah en zijn steun aan de Phalanges.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien heb je een ander idee over misdaden dan.
Ik ook niet. Zo'n toffe kerel was het niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:42 schreef Nemephis het volgende:
Een havik minder.. ik kan er niet rouwig om zijn.
quote:During the 1982 Lebanon War, while Sharon was Defense Minister, the Sabra and Shatila massacre occurred between 16 September and 18. Between 800 and 3,500 Palestinian civilians in the Sabra and Shatila refugee camps were killed by the Phalanges—Lebanese Maronite Christian militias. The Security Chief of the Phalange militia, Elie Hobeika, was the ground commander of the militiamen who entered the Palestinian camps and killed the Palestinians. The Phalange had been sent into the camps to clear out PLO fighters while Israeli forces surrounded the camps, blocking camp exits and providing logistical support. The killings led some to label Sharon "the Butcher of Beirut".
O juist, zo gezien was het wel goed dat ze vrouwen en kinderen vermoord hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:51 schreef arjan1112 het volgende:
Had ie ze moeten laten ontsnappen dan? Zodat ze vervolgens een jaren lange terreur oorlog in het noorden van Israel konden beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |